Mammu jutud

Ma ei oskagi mingisugust sissejuhatust või pikka juttu kirjutada. Eile tulin linnast ja läksime Mammuga aeda kiikuma. Ta muudkui tahtis suuremat ja suuremat hoogu ja siis tõstis käed külgedele ja pani silmad kinni, nagu lendaks. Ja siis ta äkki hakkas rääkima, et Emme, ma lendan sinna üles pilvedele peale. Vahepeal pean veel trepist ka üles minema ja kui tagasi tahan tulla, siis tulen jälle trepist alla. Aga ma kardan, sest vahepeal tuleb tuul ja kuri onu ja viib mind jälle kaasas. Ja siis ta küsis jälle suuremat hoogu nagu midagi poleks olnud.

Mul käis südame alt jõnks läbi. Mida mu 2 aastane mulle just rääkis?

Aa, ja muide. Une Mati pidi olema prillidega onu, kes loeb öösiti muinasjutte. Vahel ilusaid, vahel hirmsaid.

3 thoughts on “Mammu jutud

  1. Vauu! Väga põnev! Une Mati võib olla kujutletav “sõber”, mis pidavat mingis eas täiesti normaalne olema aga see teine jutt võib olla mälestus ajast enne praegust elu. Kui sa reinkarnatsiooni usud, siis on see samuti loomulik. Võib olla ta soovib lihtsalt rääkida ja ma soovitan kuulata, kui kartma hakkab, siis kaisutada ja toetada.
    Palju jaksu lapse kuulamisel, äkki ta hakkab sulle ja Andresele veel midagi sellist rääkima. Ja kindlasti kuulake ja huvituge, tihti öeldakse lapsele, et “mis udujuttu sa ajad” jne aga ta võib päris tarka juttu rääkida 😊👍🏻

    • Ma alguses põnevil ootasin, et ta midagi sellist ägedat räägiks, aga tol hetkel oli see küll väga väga hirmus, sest ta oli nagu keegi teine sel hetkel, kui ta seda rääkis. Ja no kes tahakski kuulda, kuidas ta oma laps ütleb, et tahab emme juures taevasse tagasi minna. 😦

Lisa kommentaar

