Akud on tühjad

Kust ma alustan? Taaskord…

Tööl on arusaamatusi ja pingeid. Tööd on liiga palju.

Naabrid arvavad, et ma peksan oma last (aga ta on 2 ja tal on lihtsalt jonnituurid).

Mu vaim on väsinud.

Mu keha on väsinud.

Ma tahaks nii väga end tühjaks nutta, et siis end uuesti positiivsete emotsioonidega täis laadida, aga ma veel ei suuda.

Ma vajan ühte ööpäeva üksinda. Seltsiks vaid hea muusika, vein, soe tekk ja voodi. Ma tahaks oma kodu ära koristada põhjalikult, uurida oma kappide ja sahtlite sisu üle pika aja, vanu asju ära anda/viia/visata, lihtsalt olla. Aga see tundub utoopiline.

Ma ei taha nii noorelt läbi põleda. Äkki ma ei polegi töö inimene? Äkki ma peaksingi vaikselt mingisuguseid omi asju nokitsema? Jällegi, utoopiline soov.

Ja veel. Ma vajan uut tatoveeringut. Ja 10 tunnist ööund. Ja kevadet!

2 thoughts on “Akud on tühjad

    • Ah ega tegelikult ma ei näe maailma nii tumedates toonides, kui siia kirjutan. Ma lihtsalt üritan oma negatiivseid emotsioone enne siin kirjutades välja elada, kui oma pere peal näiteks 🙂

Lisa kommentaar

