Kui midagi läheb viltu, siis ikka kõik asjad korraga

Kust ma küll alustan? Kõigepealt andis mõnda aega tagasi otsad minu arvuti. Okei, ta oli ka juba üle 4 aasta vana, oligi niigi hästi vastu pidanud. Siis nüüd mõned nädalad tagasi läks Andrese arvuti ka katki. Me olimegi täitsa nädal või paar ilma arvutita, sest midagi polnud kusagilt osta ka, mis meie vajadustele ja hinnaklassile vastaks. Siis läks tolmuimeja katki. Siis avastasin, et mu hiljuti ostetud uus jope on õmblustest lahti kärisenud (kohe näha, et praagid õmblused, mitte minu tehtud). Sõitsin siis teise linna otsa, et see poodi tagasi viia ja sealt kästi mul nädala pärast tagasi tulla, kuna juhatajat pole majas ja nemad ei oska midagi teha. Ja kui ma juba eile julgesin loota, et äkki aitab, siis muidugi ei. Nagu ma niigi poleks pärast 10 tunnist tööpäeva väsinud olnud ja ainsa asjana koju tahtnud sõita, siis tuli autosse istudes ilmsiks, et keegi oli jätnud pisikese laetule põlema ja aku oli täiesti tühi ja auto käima ei läinud. Ootasin ja ootasin ja muudkui helistasin igalepoole. Viimaks pidin kutsuma autoabi, kes mu auto lõpuks tööle pani. Ja ega ma siis koju ei saanud minna. Pidin vähemalt 30 km maanteel sõitma, et aukut laadida. Sõitsingi siis – Jõelähtmele ja tagasi. Ja ega sellega päeva seiklused ei päädinud. Mariel on jälle tõbine ja lasteaiast öeldi, et oleks hea, kui ta siiski paar päeva kodus oleks. Nii tuligi mu vanaema jälle linna meile appi ja pidin talle rongi vastu minema. Õhtul kell 10! Ma vihkan Kalamaja ja Kopli kanti nende idiootsete ühesuunaliste tänavate tõttu. Sõitsin täpselt GPS-i järgi ja jõudsin igale poole mujale, kui Balti jaama. Kui viimaks parkla üles leidsin, siis ei olnud seal kusagil teeotsa, kust parklasse sisse oleks saanud sõita. Nii ma siis sõitsin nagu viimane mölakas vastassuuna vööndist ja punase tule alt läbi, et sinna kuradi parklasse jõuda, sest vanaema juba ootas. Ah jaa, ja eile oli keegi meile postkasti pannud artikli sellest, kuidas ei tohiks oma lapsi peksta.  Siis kui mu laps nutab või jonnib, siis see tähendab automaatselt, et ma peksan oma last. Tänan naabrid, tänan. Just seda mul oligi veel tarvis.

Tunnistage üles, kes mind ära needis, ah?! 😦

4 thoughts on “Kui midagi läheb viltu, siis ikka kõik asjad korraga

  1. Oh, kullake. Kalli. Ka selliseid päevi on, aga loodetavasti on homme juba natuke parem, sest kui KAKS sellist päeva järjest tuleb, ajab küll kurjaks juba.
    Nii et – kalli ja pai Sulle.

    • See on pigem juba pea 2 nädalat selline… Aga ootan ka suuna muutumist ja asjade paremaks minemist edasi kannatlikult 🙂

Lisa kommentaar

