Minust

Uuel aastal otsustasin, et jaanuari kuus ma panustan ja kulutan enda peale. Ma luban endale midagi ilusat ja head, mida ehk muidu ei raatsiks teha või osta. Näiteks käisin ma esmaspäeval üle hiiglama pika aja salongis juuksuris, mitte kellegi juures kodus tuimalt otsi lõikamas. Ma küll ei lasknud ka salongis midagi ekstravagantset teha – ma kasvatan veel värvi välja, aga mõnusam on ju ikka, kui keegi poputab, pead peseb, masseerib ja kiidab, kui ilusad ja tugevad juuksed mul ikka on. Päriselt ka, juuksur ütles, et ta ei leidnud mul mitte ühtegi katkist juukseotsa. Vana hea Shauma – aitäh!

Vahepeal pidasin kuu aega pausi ripsmepikendustest. Ma lihtsalt ei viitsinud peale tööd kogu oma õhtust vaba aega kulutada Mustamäele sõitmisele – lamamisele – ja koju tagasi sõitmisele. Võtsin nad ise kookosrasvaga maha ja kasutasin kuu aega tublisti Eveline ripsmeseerumit, mida panin ka kulmudele. Soovitan kahe käega. Soodne, aga toimib! Mul olid alguses ikka päris nähtav pikkusevahe ripsmetel. Nüüd olid nad aga taastunud, tugevad ja ühtlase pikkusega. Eile lasingi vanal klassiõel siis uuesti tagasi pikendused peale panna, sest ilmad on sellised, et päris narr on hommikul pandana tööle jõuda, sest külmast lihtsalt silmad jooksevad pidevalt vett. Lasin nad ka enne keemiliselt värvida ning ka kulmud värvida ja kitkuda. Nüüd on hommikul jälle aega juures meikimise arvelt, peab ainult näo ära kreemitama ja ongi valmis. Õnneks saab uus ripsmetehnik hooldust teha ka nädalavahetusel.

Detsembri lõpus liitusin ma ettenägelikult ära ka taas Myfitnessiga, kuhu ma isegi olen 4 korda juba sattunud. Eelmisel nädal käisin jõusaalis – spinnis – bodypumpis ja uisutamas jäähallis. See nädal stepis kaks korda. On ikka oskus neid sammukombinatsioone välja mõelda, mis seal tegema peab. Aga trenn on mõnus ja kalorid põlevad. Me peame siin Andresega jagama, et mis päeval keegi trenni pääseb, sest ka tema tahab 2-3 nädalas ujumas käima. Aga meil on vaja ju veel laps lasteaiast ära tuua ja temaga tegeleda peale tööd. Oleks üksik inimene, siis vist istukski üle päeva seal peale tööd. Nii mõnus oleks ju.

Täna ma lubasin endale esimest korda Changest pesu osta. Ma kulutasin ainult rinnahoidja peale summa, mis muidu kulub vist aastas pesu peale. Aga see oli mugav, toetav ja paras ja reguleeritav, et seda saab vajadusel kanda ka õlapaeltega kleidiga. Klassikaline ilus must – täpselt mida ma otsisin.

Reedel ostsin endale uue käekoti, kleidi, pluusi ja trennitopi. Muidugi ma võtsin ka lapsele mõned asjad, aga peamiselt vaatasin siiski seekord endale asju.

Järgmisena on plaanis ka küüned ära geellakkida ja pediküüri võiks ka jõuda. Ja massaaži. Tahaks ujuma ka, aga mu nahk ei kannata talvel üldse kloorivett. Kui ma eelmisel talvel lapsega ujumas käisin, siis olin püstihädas, et miks mul näonahk nii jubedalt ketendab ja kare on. Kui järgi jätsime, kadus see mure ära. Siis pulma aastapäeval käisime Aqva Spas ujumas ja täpselt sama jama jälle. Siis sain aru, et asi on kloorivees, ei millegis muus. Kui nüüd detsembri alguses Meresuu Spas ujumas käisime, siis nagu ei täheldanud sellist asja, aga siis ei olnud külm ka. Pigem kardan kui kahetsen. Sest tuli see häda alati paarikümne minutiga ja ära läks paari nädalaga või isegi kauem.

Üks investeering iseendasse on see kuu ka uued prillid. 20.jaanuar lähen optometristi juurde ja saan teada, milliseid klaase ma vajan. Täna valisin ja broneerisin ühed raamid ka juba ära. Mulle väga meeldisid, Andres kiitis. Käisin mitmeid prillipoode läbi ja need olid ainsad, mis sümpatiseerisid ja vähegi sellist tunnet tekitasid, et JAH NEEDSAMAD ONGI ÕIGED! Praegused prillid on mul juba 11. klassist ehk üle 6 aasta vanad. Krooni ajal veel ostetud. Okei, ma küll näen nendega mingil määral, aga arvutis hakkavad nendega lõpuks ikka silmad valutama ja väsima, sest neil pole spetsiaalseid arvutiga töötamiseks vajaminevaid klaase. Muuks mul aga prille tarvis ei olegi, kui vaid tööle. Ostsin silmade jaoks ka mustikaekstraktiga vitamiinid, mis pidid aitama väsinud ja kurnatud silmi.

Tahaks veel see kuu leida enda jaoks ka vaba aega, et tegeleda oma hobiga. Pole tükk aega vardaid või heegelnõela kätte võtnud. Ammugi siis veel õmblusmasinat tolmust puhtaks pühkinud.

Uisutama tahaks ka paaril korral veel jõuda, peab ainult siis kaaslase leidma, sest keegi peab ju Mammuga kodus olema. Viimati võtsime ta küll kaasa, aga nii tillukesi uiske kahjuks ei tehta ja üsna ohtlik on tegelikult seal laps süles sõita või siis käest kinnigi, sest mõni hullumeelne ei vaata üldse kuhu ja kui kiiresti ta sõidab.

Olen ka endale mõned uued kehahooldustooted ostnud, söön tervislikumalt ja värkemat, kuu lõpus lähen head kontserti kuulama. Üks mu unistus on ka aktiivsusmonitor endale soetada, et näeks karmi pilguga ära, kui vähe ma oma istuva töö juures liigun päeva jooksul. Mind motiveerivad numbrid ja ma usun siiralt, et ma pingutaks ja käiks siis rohkem jala. Aga ehk see jääb siis järgmisesse kuusse. Ehk osta kasutatult prooviks, kui kõik uueaastalubadustetäitjad enda monitore maha hakkavad müüma.

Täitsa tore on nii üle pika aja iseennast poputada 🙂

Lisa kommentaar

