Jõulud ja kingid

Heihei. Hirmus, kuidas aeg lendab. Kohe kohe täitub mul tööl juba kuu aega (4 nädalat tegelikult täis, vist ongi juba kuu möödas), jõulud on ka mõne päeva pärast ukse ees, ka uus aastanumber ei ole enam kaugel. Kuhu see aeg kõik kaob? Kui koolis käies venisid päevad nagu tatt, siis praegu ei saa enam nädalapäevades isegi aega mõõta. Ongi esmaspäev ja pühapäev ja see mis vahepeal kiiruga toimub, seda ei jõuagi enam hoomata.

Eile õhtul võtsin viimaks olemasolevad jõulukingitused ette ja pakkisin need ära. Teised juba magasid ja ma mõnusalt kuulasin teises toas vaikselt küünlavalgel jõululaule ja chättisin sõpradega. Kui ma lõpetasin, oli kätte jõudnud juba uus kuupäev. Ma ei oska ikka veel õigel ajal magama minna. See vaikus ja rahu ja omaette olemise aeg hilistel õhtutundidel on selleks liiga hädavajalikud. Unevajadus neid veel hetkel üle ei kaalu.

Kingituste kohapealt nii palju, et Marielile olen neid varunud vist liiga palju. Õnneks pole ta  sünnipäev jõuludest eriti kaugel ja eile ma sorteerisingi, et mis ta saab jõuludeks ja mis sünnipäevaks. Ma olen raha kohapealt üsna suur ihnuskoi ja seetõttu olen kõik mänguasjad ostnud sooduspakkumiste ajal. Kui saab asjad ikka 40% soodsamalt, siis ma kasutan seda võimalust. Kusagil kakelnud ja trüginud ma ka seetõttu ei ole.

Aga mis ta siis kingiks saab. Nii, Andrese poolt saab ta vanaema käest (vanaema andis vahendid, me valisime ja ostsime) Frozen teemalise laste süntesaatori. Talle väga meeldib klaverit mängida, maal käies tormab ta alati külaliste tuppa ja hakkab klimberdama. Tundus sobilik kink. Veel saab ta 2 komplekti Lego Duplosid, mis jäävad linna mängimiseks. Oma vanavanaemalt saab ta nukunõud ja loomaaia teemalise legokomplekti (mis jäävad siis maale mängimiseks). Vanavanemate käest saab ta mängu tolmuimeja – selle vist toome linna. Veel saab ta kaks puidust puslet – ühe sõidukite teemalise, sest talle viimasel ajal meeldivad väga autod ja bussid, teise tähestiku oma. Ühes pakis on veel lasteraamatuid, Maša ja Karu talveteemaliste multikate DVD ja peavõrud. Ühe suurema kingituse sai ta juba varem kätte ja selleks oli plastikust roosa riiulitega lastekummut, kuhu ta oma mänguasjad sisse saab panna. Või tulevikus riided või jalanõud või mis iganes imeasjad veel. Seal on 3 suurt ja mahukat riiulit, mis käivad ka ära. Ta jaksab neid ise tõsta ja nendega majandada ja kõik mänguasjad ja pisikesed pudinad on kindlas kohas põrandalt jalust eest ära. Ja see mahub täpselt teises toas laua alla, nii et ei võta mingit lisaruumi ka.

Omavahel Andresega kingime me elamusi ja ostsime piletid Imagine Dragonsi kontsertile, mis jaanuari lõpus toimub.

Isa kinkis mulle, vennale ja emale samuti elamusi – vendade Safronovite mustkunsti etenduse piletid. Tsirkus mind ei tõmba, aga üks äge mustkunstishow, eriti veel Venemaa tipptegijatelt kõlab küll fantastiliselt.

Andresele käisime täna veel alles Mammuga koos kinki valimas. Tema sooviks oli saada omale uus soe pidžaama, sest talved on meil siin korteris külmad. Lõpuks me midagi leidsime ka. Loodetavasti Andres jääb rahule.

Vend saab mul kaks raamatut ja 4 ägedat T-särki, mis ma ise hoole ja armastusega välja valisin talle. Kuna teismelistel poistel kulub neid nagu leiba, siis pole see neli üldse palju.

Vanaisa sooviks oli saada uus pardel. Klappisime vanaemaga kokku ja see kingitus on ka olemas. Siinkohal soovitus, ärge tormake kohe Euronicsisse tehnikat ostma. Me käisime seal samuti pardleid vaatamas ja lõpuks ostsime Maximast täpselt sama mudeli, mida Euronicsis vaatasime, ainult et ligi 30 eurot soodsamalt.

Vanaema saab traditsiooni järgi uue Astroloogilise Abimehe. Jällegi, see maksab näiteks Eesti Postis üle 5 euri vähem, kui mujal raamatupoodides. Täiesti loogikavastased hinnavahed on osadel asjadel minu mõistuse jaoks.

Ise saan ma viimaks oma täiskasvanutele mõeldud värviraamatu – kõlab väga intrigeerivalt.. ostsin suure karbi stabilo peene otsaga markereid ka, millega seda intrigeerivat raamatut värvima saan hakata. Tellisin Rahva Raamatust ühe kokaraamatu ja olen siin veidi oma garderoobi täiendanud. Sellest vast piisab ka. Midagi konkreetset ma ei oskagi kohe kingiks soovida.

Töökaaslastega tegime ka loosipakke ja keegi tore inimene kinkis mulle roosad bikiinid. Müsteerium jõululaua taga missugune, sest keegi ei tunnistanud üles, kes sellise kingi tegi. Egas midagi, bikiinid ise on väga ilusad, ma pean oma suure paksu kere lihtsalt uuel aastal trenni tagasi vedama, et neid siis näiteks suvepäevadel kanda kannataks.

Leppisime just eile Andresega oma trennipäevad kokku, sest ka tema tahab tagasi ujuma minna. T ja R võib siis mind Lasnamäe Myfitnessist leida. Võtsin sellised päevad, kus ma otse töölt saan minna, et kodus seda laiskuseussi sisse ei tuleks. T toob niikuinii Andres lapse lasteaiast ära ja mul ei ole kuhugi kiiret ja R lõppeb tööpäev varem ja saan ilusti peale trenni talle järgi minna, sest Myfitness on põhimõtteliselt lasteaia kõrval. Ja mis on kõige parem – töökoht kompenseerib pool kuludest, kuna mul on istuv töö. Wuhuu.

Ma ei jõua uut aastat ära oodata. Saab tagasi trenni minna, ma plaanin teha kodus suure suurpuhastuse ja kõik riided veelkord üle sorteerida ja midagi taas kirbukasse müüki viia ja Mammu mänguasjade hulka peab ka vähendama. Esimese satsi sorteerimistöid ma juba eelmisel nädalavahetusel tegin. Aga sellest ei piisa, kapid on ikka pungil täis. Uuest aastast tuleb meil koju ka kommikeeld, sest see päkapiku hooaeg on jubeda kommisöödiku mu lapsest teinud. See läheb juba liiale ja peale Jamie Oliveri Suhkrurevolutsiooni saate vaatamist ma tunnen eriti, kuidas tuleb tõmmata üks suur piir ette, enne kui on liiga hilja. Mul polnud aimugi, et UK-s lastel liigse suhkrutarbimise tõttu hambaid välja tõmmatakse. Vahel isegi kõik hambad! Ja kui palju on diabeeti ja amputatsioone – kohutav.

Aga varsti tulevad juba vabad päevad ja ehk saab siis mahti vähe pikemalt kirjutada, kuidas meil läheb ja mis vahepeal veel toimunud on 🙂

 

 

4 thoughts on “Jõulud ja kingid

  1. Ma sain ka kingiks ühe värviraamatu ja ei oska ära kiita. Nii rahustav tegevus 🙂 “Animorfia” on mul 🙂

    • Ma vist valisin selle Salaaia, ei mäletagi enam. Jõulude paiku saan kätte, siis hakkan enda närve kunstiteraapiaga ravima 😀

Lisa kommentaar

