Päkapiku jutud :)

Tahtsin juba enne 1.detsembrit sellest kirjutada, aga aega ei ole ja ei ole ja tegemisi muudkui kuhjub, niisiis jõuangi selle teemani alles praegu.

Eelmine aasta Mammul veel päkapikud ei käinud. Ta oli nii pisike, et ta ei oleks asja mõttest niikuinii aru saanud ja iga päev talle 9-10 kuu vanuselt ka ju kommi või midagi magusat ei tahtnud anda.

Aga nüüd ta jagab juba väga hästi ära, mis sealt sussi seest hommikul leida võib. Kui temalt küsida, et mis sa tahad, et päkapikk tooks, siis kõlab vastusena ikka KOMMMIIIIII. Aga ma olen üritanud veidi alternatiive leida, et ta päris suhkruüledoosi ei saaks detsembrikuu jooksul. Ma niigi ostsin talle Kalevi advendikalendri, kus igas aknas üks komm leidub.

Mammule tuli päkapikk külla esimest korda juba 29.detsember, kui oli esimene advent. Kalendri sai aga 1.detsember. Aga esimest korda tõi päkapikk siis ühe pisikese printsessi pildiga šokolaadi (kinder šokolaadi pulga suurune, aga piimašokolaad). Oi kui palju rõõmu sellest oli. Ta pani selle kohe nahka. Aga siis tekkis järgmine probleem – kes siis putru sööb? Tema mitte igatahes. Järgmisel päeval tuli asjad veidi ümber mängida. Enne puder – siis vaatame sussi sisse. Toimis. Pudrukausi sõi ta tilgatumani tühjaks ja siis tormas kohe sussi juurde. Seal oli üks šokolaadimedal My Little Pony pildiga. Mitte, et see talle mingit rolli oleks mänginud..sisu oli tähtis, mitte pilt. Kuna 1.detsember sai ta kalendri ja sealt juba kommi, siis sussi sisse ma kommi panna ei tahtnud. Ptui, mis mina, päkapikk ikka. Siis tõi päkapikk talle merineitsi barbi (maxima – 2.69. Saab väga hea hinnaga asju, kui silmad lahti hoida). Nukuga ta korraks isegi mängis, aga mingit erilist huvi see talle kahjuks ei pakkunud. Täna sai jälle ühe printsessi pildiga šokolaadijupi, millest ta kusjuures tüki pakkus isegi mulle! Kui lahke temast.

Aga just selle kommiüldeoosi suhtes, et seda vältida, olen ma päkapiku abilisena varunud ka kleepse, pez mänguasju (saab need ilma kommita), templeid, vildikaid, rasvakriite, mõned väiksed mänguasjad veel ja siis šokolaadimedaleid – neid tillukesi.

Olgem ausad, ta oleks tegelikult siis ka rõõmus, kui ma talle peotäie tammetõrusid topsi sees kingiksin. Jõulud, või no terve detsembri kuu on tegelikult kohutav ületarbimise aeg. Kõike on vaja, kõigile on vaja, palju on vaja! Ma lähen ise ka pea alati selle õnge. Mõne diiliga olen ma tegelikult päris rahul ka. Näiteks olen varudnud mitu komplekti lego duplosid lapsele jõulukingiks, kui poodides on mänguasjadele olnud -40% pakkumised. Karbi eest 20 euro asemel 11-12 maksta on palju toredam ju. Alles jäänud raha eest saab muud lubada, kasvõi headki teha.

Mingi aeg olid Apollos ja Rahva Raamatus ka väga soodsad pakkumised. Tellisin hunniku raamatuid koju ja viisin lasteaeda ka. Üli vinge jõulu teemaline lasteraamat, kus olid ruumilised pildid – maksis ainult euro kopikatega. Ja lastele rõõmu kui palju. Kasvatajal oli küll väga hea meel. Taolise ostsin koju ka, aga kollide teemalise. Mammule läks väga hästi peale. Ta on seda küll juba korralikult retsinud, aga vinge on ta ikka. Teed raamatu lahti ja sealt tulevad välja ruumilised voodid, lapsed magavad, isegi kaisuloomad on neil kaisus, tekki saab peale panna, mänguasjade kastist pisikesi paberist mänguasju välja võtta. No üli kift asi on ikka välja mõeldud. Mul oli endalgi põnev.

Praegu maksab see vaid 83 senti! Siin!

Aga ma juba nii ootan jõule. Või siis pigem seda püha jõulu söömaaega, kus saab nautida kodus tehtud sülti, hapukapsast, liha, verivorsti, kartuleid… mmmm ila tilgub juba. Arvestades mis tempoga aeg praegu liigub, on see juba üsna pea kohal. Mul saab homsega juba 2 nädalat tööl läbi, Mammu ka juba terve ja lasteaias tagasi. Varsti olemegi hallid ja vanad, kui elu nii silmapilguga mööda lendab.

Aga aitab tänaseks kaa, kell juba palju. Homme ikkagi veel “tööpäev”, kuigi ma olen tegelikult koolitusel ja saan õnneks üsna vara koju. Reeded on üldse tööl toredad.

 

Rahulikku jõuluaega! 🙂

2 thoughts on “Päkapiku jutud :)

  1. Mina ostsin Hannale ühe suure (no mitte väga suur tglt) koti mänguloomi ja nüüd tükk aega rahumajas,mida päkapikk sussi sisse toob. Ma igapäevaselt samuti miskit magusat ei taha panna, seega alternatiive on tegelt väga väga palju…lisaks ostsin veel juukseklambreid, vihiku (Hanna arvates on vihikusse joonistamine tunduvalt lõbusam,kui paberi) ja apollosse raamatujahile tahaks ka veel minna:)

    Minu arust väga armas komme see päkapikkude käimine ja sobib tõesti juba päris pisikestele lastele:)

    • Normaalne, et ma nüüd 16 päeva hiljem vastan alles.. aga vähemalt vastan! 😀
      Ma eelmine aasta, kui Mammu veel täitsa tita oli, 10 kuune vms, siis mängisin ka paar korda ikka päkapikku. Sai paar raamatut ja puidust puslesid. Seekord ta hoolib kahjuks ainult kommidest. Mistõttu uuest aastast ka see kommikeeld koju tuleb. Sõnaga päkapikk meenuvad tal kohe ainult kommid kahjuks :S

Lisa kommentaar

