Head teed teil minna ..

Nagu näha, ma satun siia viimasel ajal üha harvem ja harvem ja mul ei ole selle pärast sugugi hea tunne. Tegemisi on nii palju ja kirjutada ka midagi erilist ei oska. Iga kord kui ma kirjutamist alustan, tuleb mingi vaimne blokk ette ja ma jätan selle teema jälle pooleli. Ja nii juba lugematul arvul kordi.

Eks osa minust mõtleb kindlasti seda, et keda huvitab, et mu laps lasteaeda läks või et mina tööd otsin ja siin kududa ja heegeldada vihun, nii et sõrmed rakkus. Mul endal on küll sellest argielust ja sellega seotud probleemidest juba üsna villand. Ma tahaksin puhata. Ma vajan puhkust. Sellepärast ma otsustasingi, et ma panen selle koha siin kinni. Ma ei ütle, et igaveseks. Aga mõneks ajaks. Sest praegu on mul tunne, et see blogi on kui tüütu kohustus, mis mul kirvena pea kohal ripub, et kirjuta, kirjuta ometi midagi! Vahet ei ole, kas keegi üldse loeb. Kui see juba olemas on, siis peaks ju kirjutama. Ja mul on praegu niigi liiga palju kohustusi kaelas.

Nii siis teen ma sellest kohast väikse pausi. Kogun jõudu, kogun mõtteid. Eks kui ma taas valmis olen, tulen tagasi. Seniks aga, kõike head 🙂

6 thoughts on “Head teed teil minna ..

  1. Nii kahju! Ma pole küll kordagi kommenteerinud kuid lugemas käin iga päev. Tule kindlasti tagasi!

Lisa kommentaar

