Tere November

Oi jah, ma tean, et ma ei ole ammu kirjutanud. Olen küll alustanud, kuid siis jälle pooleli jätnud. Kui sulg ei jookse (või näpud üle klaviatuuri), siis ei ole midagi teha.

Ega meil midagi erilist ei olegi toimunud. Ikka vaikselt ja vanaviisi. E-K käis Mammu lasteaias, millest kaks päeva oli lausa kella 4-ni. Mis tähendab siis seda, et ta magas lasteaias lõunaund – edukalt! Juhhei! Üleüldse räägivad kasvatajad temast ülivõrdes. Küll ta on ikka tubli ja tark ja sõbralik ja abivalmis. Riidesse panna oskab ta ise, kui ise valmis on, aitab teisi ka. Enne lõunasööki jagab teistele põllesid. Isegi käib potil! Ma siiski siiani veidi arvan, et nad ajavad ta kellegagi sassi, sest nii kui ta koduuksest sisse astub, on ta nagu pööraline. Ronib mööda diivanit ja radiaatoreid, kisendab nagu pooletoobine, loobib mänguasju ja sööki ja üleüldse on üsna hulluks ajav peaaegu 2-ne.

Neljapäev oli üsna peadpööritav päev. Mul oli hommikul töövestlus ja lõuna aeg töötukassa nõustajaga kohtumine. Olin juba arvestanud, et laps on lasteaias ja jõuan igale poole ilma mureta. Aga siis panime hommikul tähele, et Mammul on kõht korras ära. No sellist last ilmselgelt lasteaeda ei vii, kuigi Andres mõtles mitu korda, et ehk ei ole midagi hullu. No midagi hullu ei olnudki, muidu terve laps nagu laps ikka, aga ma ei taha vastutust võtta, kui hiljem tervel lasteaiarühmal kõhulahtisus oleks olnud. Niisiis jäi Andres temaga hommikul niikauaks koju, kui ma vestlusel ära käisin ja kimas siis ise tööle, kui tagasi jõudsin. Mõtlesin, et töötukassase võtan ma ta siis lihtsalt kaasa, mis see siis ära ei ole. Aga Mammu nii ei arvanud. Sinna me küll läksime, näitasin nõustajale näo ära, aga kuna laps ainult kisas ja väänles vankris, siis suheldud me ilmselgelt ei saanud. Lähen homme tagasi.

Reedel olime lihtsalt kodused. Meisterdasime veel minu Vanaisale ka isadepäeva kingituse ja pakkisime asju. Teise poole lõunast magasime lihtsalt maha tekihunnikus, youtubest relaxing sleeping music playlist mängimas. Õhtul sõitsime maale. Õnneks on nüüd talverehvid ka alla, nii et tulgu vihma või lund, meie teel ei libise.

Laupäeval oli mul ülimõnus lapsevaba hommik. Käisin pediküüris ja leidsin poest veel ühe ägeda kingituse mehele Isadepäevaks. Hiljem küpsetasime kaneelikukleid ja tegime sauna. Pärast õhtul istusime terve perega ja sõime kooki ja jõime teed. Mõnus chill. Meisterdasime minu isale ja vanaisale koos Mammuga lõuendile pildid. Teipisin maalriteibiga lõuendi peale sõnad Taadu ja Vanaisa ja väikseid südameid ja lasin siis Mammul näpuvärvide ja väikeste swammidega need ära värvida. Oma Issile tegi ta ka sellise. Meie ISSI sai veel omale uhke tordi ja särgi, kus on kirjas – ERITI COOL ISA.

Pühapäev oli nagu ikka. Kiire-kiire. Vaja oli asju pakkida ja tuba kraamida ja sõita kord ühe vanaema ja siis teise vanaema juurest läbi. Rakverest hüppasime ka läbi, viisin viimased jänkud poodi ära. 20! tükki sai neid kokku tehtud. Uskumatu, mis hulk. Õhtul jõudsime viimaks koju ka. Nüüd järgmine kord lähme alles 3 nädala pärast sinna. Täitsa kurb, et nii pikk sõit on, muidu käiks palju tihedamini kodus.

Aga ma loodan, et varsti on midagi põnevamat ja toredamat ka siia kirjutada.

Kõigile toredat ja teguderohket Novembrit! 🙂

Lisa kommentaar

