Tagasilöök?

Ma loodan väga, et siiski mitte. Mõtlesin tükk aega, kas viin lapse hommikul lasteaeda või mitte. Esmaspäevad pidid kõige keerulisemad päevad olema. Nädalavahetusel käitus ta lausa kohutavalt. Rippus meie küljes, lõunal ei maganud, ainult jonnis ja loopis asju ja elas end välja.

Ühesõnaga, täiesti kohutav nädalavahetus. Eile õhtu linna jõudes olime mehega läbi nagu läti rahad. Kusjuures mõlemad läksid mul täna juba kella 8 aeg magama. Eks see pime aeg mõjub ka niimoodi.

Aga hommikul, silitasin ja paitasin ja musitasin tükk aega, et mu laps üles ärkas. Tõusis isegi naeratus näol. Andres oli köögis juba omleti ja kohvi valmis teinud. Ma siis otsisin ruttu unise peaga endale ja lapsele midagi selga. Ega ma ise jälle süüa ei jõudnudki. Andsime ruttu lapsele midagi kõhutäiteks ja siis meelitasime teda küll nii, küll naapidi, et ta riidesse ja vankrisse saada. Lõpuks 8.20 andsin ta kasvatajale üle – jäi sinna nutuga – ja tulin ise ruttu koju tagasi.

Mul oli plaanis täna Kristiinesse poodidesse jõuda, end endale veidi viisakamad kingad ja viigipüksid muretseda. Esimesed sain, viigipükstes nägin ma välja nagu plahvatanud peega emis. Olgu mis on, ma ei pane neid siis ka jalga, kui peale makstakse! No ei sobi, väga väga kole on. Leidsin siis hoopis ühe väga ilusa lõikega viisaka seeliku ja ostsin selle. Tagumik on ikka suur, aga seelikus on ta nagu naiselikult ilusalt suur, mitte PAUH-PERSE efektiga 😀 Sain mõlemad ka väga hea hinnaga. Poes kadus poolteist tundi nagu minutitega. Tahtsin veel tegelikult Novita lõngalattu jõuda, ehk ka Uuskasutuskeskusesse ja Karnaluksi, aga sisetunne pani kodu poole tagasi sõitma siiski. Liivalaial foori taga passides saingi kasvatajalt kõne, et tänaseks piisab, Mammu nutab õues. Oi kuidas sellest telefonikõnest alates minutid venima hakkasid. Mul oli tunne, et ma sõitsin terve igaviku koju, siis pidin auto ära parkima ja veel lasteaeda jooksma. Kontsades! Halba tunnet võimendas ka see, et kasvataja jutust ma sain alguses aru, et ta hommikul jäigi nutma ja ikka veel nutab.

Lasteaeda jõudsin täpselt siis, kui lapsed õuest tuppa tulid. Kuulsin kaugelt oma kisakõri ära. Aga õnneks ÕNNEKS oli see lihtsalt tavaline kõht-on-tühi tahaks-magama-minna nutt. Ja hommikul oli ta ka kohe maha rahunenud ja mängima läinud. Kasvataja ütles, et talle väga meeldib, kui lauldakse 🙂

Sain siis lapse sülle ja ta rahunes kohe maha ka. Nägime koju jalutades veel mitut kutsut ja lõunasööki sõi ta ka suure isuga ja päris arvestatava portsu. Siis viisin ta voodisse ja ei läinud kaua, kui ta juba magas. Jäin ise ka magama, sest 7 läbi sunniviisiliselt tõusta on minu jaoks siiani üsna raske.

Uurisin enne kojutulekut kasvatajalt ka seda, et kas peaks ehk päeva-kaks pausi jätma? Aga ta seda ei soovitanud. Et siis läheb harjumisprotsess veelgi pikemalt. Viin ta homme jälle sinna ja plaanin 12 aeg järgi minna. Magama vist see nädal veel ei jäta teda. Ei ole veel südant seda teha. Ei teagi miks.

Homme on oma vabal ajal plaanis Paavli kaltsukasse jõuda, kuigi see on teises linna otsas.. Aga seal homme sünnipäevanädala raames väga palju uut kaupa lasteriiete osakonnas ja -20% soodsam ka 🙂 Mul on mingi titeriiete kokkuostmise sõltuvus.. No täielik sõltuvus. Peaks vist tegelikult hoopis ta kummuti korda tegema ja karmi pilguga üle vaatama, mida üldse peaks ostma. Mitte nii, et kõik vähegi nunnumad asjad kokku ostan ja siis sinna kummutisse suruda üritan.

Eks näis 🙂

6 thoughts on “Tagasilöök?

  1. Mammu on tubli Sul, ausalt ka 😊 Meil on mõned 4-aastased, kes ikka veel nutavad ja jonnivad. Ja selliseid tagasilööke tulebki, kui sirgelt edasi minna, möödub see ka kiiremini. Aga jõudu Sulle, sest ma usun, et on nii valus oma nutvat last kuskile jätta. Aga head õpetajad teavad, kuidas mõtted mujale saada, muretseda pole vaja 😊 Jõudu Teile! 😊

  2. See emotsioonide välja elamine kodus pidi ka täiesti normaalne olema. Peale seda,kui Hanna lasteaias hakkas käima,oli/on ta kodus tunduvalt jonnisem. Vist tuleb end lohutada lihtsalt,et loodetavasti on see mööduv:D

Lisa kommentaar

