Marieli esimene nädal lasteaias

Väike lühikokkuvõte siis esimesest nädalast. Kuna mind ennast kohapeal ei ole olnud, siis ma väga detailselt ei oska kahjuks rääkida, millega ta lasteaias tegelenud on. Ma tean, et hommikul nad söövad, kell 9 hakkab kas muusika või liikumistund, siis on tubased tegevused – joonistamine, meisterdamine, mängud ja 10.30 aeg lähevad nad õue. Peale õueskäiku on lõunasöök ja siis olengi ma talle juba järele läinud. Teised lähevad peale seda magama ja vaikne tund kestab umbes kella 4-ni. Lõunauneks hakkan teda vist järgmise nädala teises pooles harjutama. Eks paistab, kuidas peale nädalavahetust lasteaiapäevad kulgevad.

Siiani aga tundub, et Mammule lasteaias väga meeldib. Täna oli küll hommikul veidi pisaraid, aga kasvataja võttis ta sülle ja läksid rühma teiste juurde. Õues aknast nägin, et ta oli juba ka maha rahunenud ja läks teistega mängima. Ma olen igal lõunal lasteaiast ära toonud väga rõõmsa lapse. Kui küsin temalt, kas lasteaias oli tore, siis tuleb talle kohe meelde, et tädi tegi pai ja õues käisid mängimas. Isegi oma lõunasöögi oli täna tublisti ära söönud.

Marieli lasteaias käimine mõjub positiivselt ka minule. Täna mõõtsin ära, et edasi-tagasi tee lasteaeda on 1,2 km ja seda ma kõnnin hommikul ülihelikiirusel ja tühja kõhuga – väga hea kardio. Ja lõunal kõnnime jälle sama palju, aga veidi rahulikuma tempoga lihtsalt. Kuna hommikust jõuan süüa alles koju jõudes ja kodus olen ma siis üksinda, on mul olnud rohkem aega toitu valmistada ja süüa. Ja kuna ei pea kiirustama ja ahmima, olen kokkuvõttes söönud ka väiksemaid koguseid. Ja 5 päevaga on juba 1,5 kg kadunud. Lihtsalt niisama, nagu mitte midagi tehes. Kaoks iga nädal 1,5 kg, siis oleks väga viis 😀

Ma kahjuks pole saanud kasvatajatega väga pikalt vestelda, sest kui poolest päevast järgi minna lapsele, siis nad alles tegutsevad seal teistega ja neil pole mahti eriti jutustada. Nii ma ei teagi praegu, kas Mammut ka koos teistega potitatakse või mitte. Või kas ma võiks rühma ehk mõnel päeval midagi kaasa küpsetada. Või vajaks nad mänguasju ja kas tohib üldse omal algatusel midagi sinna viia, kas siis joonistustarbeid või ükskõik mida. Loodan järgmise nädala jooksul neile küsimustele vastused saada.

12167716_1084329878251893_2054846113_n

                              Selline rõõmus laps mul peale lasteaeda ongi 🙂

12 thoughts on “Marieli esimene nädal lasteaias

  1. Üldiselt näevad reeglid ette seda, et koduküpsetised pole lubatud (toiduhügieeni pärast), aga samas mõnes kohas ei tehta sellest välja. Seega jah, tasuks tõesti seda uurida kasvatajatelt. Ja mul hea meel, et Mammul nii hästi läheb 🙂

    • Mjaa, sõbranna kirjutas just fb samamoodi. Aga lasteaias laatadel ju ikka vanemad küpsetavad müügiks vahvleid ja pulgakooke jne. Või seda ka siis enam ei lubata? :S

      • Mulle tundub, et laadad on pisut teine teema. Mis tegelikult on veider..

    • Tead, nüüd kus kohutav nädalavahetus seljataga, kus ta ainult minu ja mehe küljes rippus, jonnis-karjus-röökis ja lõuna aeg ei maganud, ma julgen vastupidist arvata.. Kohe kardan homset lasteaiapäeva 😀

  2. Vii parem kasvatajaile lilli.
    Kellele seda kooki ikka vaja. Lastele ju mitte.
    Aga see on nii hea aeg, kui laps aias on 🙂 ja nii lühike 🙂 seda ma tean.

    • Tahaks kasvatajaid enne veel veidi tundma õppida, kui ma neid lillede ja kingitustega üle kuhjama hakkan 😀

      • Sest mulle väga meeldib küpsetada, aga ma ei oska teha väikseid koguseid ja kodus mingi 5 küpsise kaupa pole mõtet midagi teha. Siis oleks vähemalt, kes need ära sööks kõik. Kui ma ise mõned aastad tagasi lasteaias praktikal olin, siis seal kasvataja ise vahepeal küpsetas rühma lastele ja see oli nii vahva mu meelest 🙂

      • No ja lapse sünnipäeval ikka tahaks ju teistele kommi ja kooki ka pakkuda. Meil küll lasteaias ja koolis oli selline komme.

Lisa kommentaar

