POP Kirbubutiik

Lubasin sellest kohast lähemalt kirjutada 🙂

Kuulsin ma sellest kirbukast oma sõbranna kaudu, kes seal töötab. Kurtsin talle, et mul on mitu kotitäit riideid, millega ma midagi peale ei oska hakata. Netis ka väga müüa ei viitsi, siis muudkui tee pilte ja mõõda ja paki ja saada ja tükk tegemist ühesõnaga. Ta siis pakkus, et aga too siia müüki. Ma veidi mõtlesin, sest no rendihinnad tunduvad esmapilgul ikka üsna kirved olema, aga ikkagi südalinn ja palju rahvast ja head müügitulemused on need, mis selle hinna nii kõrgeks on ajanud.

RENDIBOKSI HINNAD:
7 päeva 20 €
14 päeva 35 €
21 päeva 50 €
28 päeva 65 €.

Tasu ühe lisarendipäeva eest 2,90 €.

Asub kirbukas ise Rävala 7 aadressil. Seal läheduses on näiteks EBS ja TLÜ raamatukogu ja Solaris keskus. Kahjuks on ta keldrikorrusel ja seal on ka sees mitmeid astmeid, et lapsevankriga seal liikuma eriti ei pääse. Ma korra käisin küll kergkäruga sees, aga no see oli ikka tükk tegemist ja sugugi mitte mugav.

Aga muidu – kirbukaarmastajate paradiis! Seal on üle 100 boksi – otsast otsani täis riideid, kingi, kotte, aksessuaare, meiki, nõusid ja mida kõike veel. Mina tundsin väga puudust lasteriietest, eriti sellistest 1-2 aastaste omadest, et kel on midagi üle, siis viige pliis müüki! 😀

Soovitan väga oma boksi asukohta (mul oli boks nr 93). Need on kohe kõigile näha, seal on piisavalt ruumi, et sobrada ja vaid 3 boksi ühes seinas koos, et ei teki seda hullustust ka, et asju on nii palju, et ei saa enam aru, kus mis algab ja mis lõpeb.

Muidu üldine süsteem käib nii, et helistad numbril 5886 6294, ütled, et sooviksid boksi rentida ja sõltuvalt vabade bokside olemasolust pakutakse siis sulle võimalikke variante. On ka võimalus, et peab lausa järjekorras ootama – mina pidin, aga õnneks mitte kaua. Siis saadetakse sulle e-mailile hinnasiltide põhjad ja üleüldine info ja kirjeldus. Soovitatav on sildid kodus juba valmis kirjutada või trükkida. Seal antakse sulle püstol plastikniitidega, millega hindu kinnitada ning ka soovi korral turvaelemendid. Samuti võib paluda suuri silte, markereid, knopkasid, et oma boksi veel rohkem nähtavaks teha või sooduspakkumisi suurelt kajastada. Kõik klienditeenindajad on äärmiselt abivalmis ja sõbralikud. Kui midagi saab otsa – riidepuud, sildid ükskõik mis, võib alati juurde küsida.

Oma kogemusest räägin, et palun arvestage siiski eseme kvaliteediga hinda määrates. Mul maksid kõik riided vahemikus 1-5 eurot, mõni uus siltidega asi oli 7. Aga ise ringi vaadates märkasin ma väga palju KATKISEID, MÄÄRDUNUD JA VÄGA KULUNUD riideid, mille hinnad olid sellised, et oioioi, kuku pikali. Ma lihtsalt käisingi ringi ja imestasin ja itsitasin, et kas tõesti on titeretuusid, kus on auk ja kümme plekki väärt 4 eurot? Polnud isegi firmakad, tavalised lindexi omad. Kel tõesti soovi oma kappi tühjendada, rendiraha tagasi teenida ja ehk plussigi jääda, siis mõelge hoolega, kas keegi üldse tahaks teie augulist ja topilist pluusi osta 20 euroga? See on siiski kirbukas.

Eile ma käisin oma allesjäänud kaubal järgi. Annetasin hiiglasliku koti täie DoGood heategevusorganisatsioonile ja osad uued ja kallimad asjad tõin koju tagasi ja tõenäoliselt pean nad siiski netti müüki panema, sest ma tahan neist väga lahti saada ja väike lisakopikas kulub praegusel ajal hädasti ära.

Veel üks soe soovitus neile, kes kaupa müügiks plaanivad viia. Varuge aega! Kauba väljapanek, hinnasiltide ja turvaelementide lisamine ja boksi korrastus võib võtta vähemalt tund aega, ehk isegi rohkem, sõltuvalt kui palju asju on. Mul oli päris palju asju. Väga täis ei tasu boksi toppida, siis on kõik üksteise hunnikus koos, inimesed ajavad seda veel rohkem sassi ja tulemuseks on kaos. Kui asjad on aga maitsekalt paigutatud, nii et kõiki esemeid on ilma sobramata juba korralikult näha, on ka suurem tõenäosus, et need asjad jäävad inimestele silma ja nad ostavad need ära 🙂

Mina ise müüsin selle 2 nädala jooksul tegelikult vaid 24 asja (tundub nii vähe, tegelikult vist pole), ja ma teenisin tagasi oma 35 eurot rendiraha ja jäin veel pea 60 euroga plussi. Ma olen väga rahul! 🙂

PS: Raha ei salli tühja kohta.. eile sain oma lõpparve ja teenitud tulu ja õhtul sain sms-i, et mu telefoniarve limiit on täis. Ma lollakas panin südalinnas auto äpiga parkima ja unustasin parkimast ära võtta – kuul pähe! -.-

Lisa kommentaar

