Teise ringi kaup Tallinnas

Ma väga vabandan, et ma ei oska lihtlausetes kirjutada ning igas lauses on mingi sada koma ja lause algab lehekülje ühest otsast ja lõppeb alles järgmisel lehel. Mind süüdistati juba keskkoolis, et ma kirjutan liiga keeruliselt – ups.

Kuna ma ei satu kahjuks iga nädalavahetus maale oma kullaauku kolama, olen pidanud leidma mõned alternatiivid, kuidas siiski oma sobramisisu ära rahuldada ja kodu igasugu tavaariga täiendada (Peamiselt Marieli riidekappi küll…). Mõtlesingi siis ,et kuna ma endale juba nimekirja tegin oma lemmikutest, et jumala eest, ükski koht ära ei ununeks, kui ma pea laiali otsas ringi tuulan mööda linna – jagan seda teiega ka.

Alustan ma oma tavapärast ringi Lasnamäe Uuskasutuskeskusest. Sealt sain viimane kord Mammule näiteks ülihea firma talvesaapad kõigest 4 euroga. Eile leidsin sealt endale mõnusa mattroosat värvi käekoti, mille materjal tundus lihtsalt nii hea ja kvaliteetne, et ma ei saanud seda ostmata jätta. Ta nägi ka üsna uus välja. Hinnaks oli tal 4.20. Vennale ostsin sealt ägeda t-särgi 1.50 eest. Mammu sai Name It-i ilusa valge kampsuni ja ühe alussärgi. Kampsun oli ka vist 1.50 ja särgike vaid 0.32 senti. Seal on tihti nii armsaid ja ka uusi titeriideid (ja ka suurematele lastele), aga kahjuks mitte Mammu suurust.

DSC_0003-001 DSC_0328-001

Mahtra 5, Lasnamäe (Mustakivi keskus)
E-R 10-18 | L 10-16 |

Järgmisena vurasin autoga Mustamäe poole, kus ma külastasin Magda Misjonipoodi. Kahjuks ma sealt suurt midagi ei leidnud, mõned üksikud riided Mammule. Aga suvel sain sealt Mammule crocsi sandaalid vaid 2 euroga ja mänguasju olen ka sealt väga hea hinnaga leidnud 🙂

Tammsaare tee 89, II korrus.  E-R:10-18 L:11-15

Kolmandaks sõitsin Mustamäe Uuskasutuskeskusesse. Sealt olen ma varasemalt isegi endale väga ilusaid kleite leidnud. Ja Mammule tutikaid siltidega jalanõusid. Seekord nii hästi ei läinud, aga päris tühjade kätega ka ära ei tulnud. Mammu sai omale pisikese HelloKitty teemalise käekoti, kuhu ta saab näiteks salfrätiku, doominoklotsid ja oma luti sisse panna, kui õue lähme.

DSC_0323-001

Mustamäe tee 5, Tallinn
E-R 10-18 | L 10-16 |

Edasi võtsin ette Põhja-Tallinna ja sõitsin Paavli kaltsukasse. Ütlen ausalt, et minu jaoks on Paavli kaltsukas kallis. Ma leian tihti poest uusi asju soodukate aeg palju soodsamalt, kui seal kasutatud müügis on. Mõningad pluusid Mammule siiski tõin, ühe mängu auto ka, aga endale sealt küll midagi ei ostaks. Mantlite hinnad jäid 30-65 euro vahele! Poes on sama hinnaga. Ja vaatasin kasutatud t-särke huvitavate mustritega, et neist Mammule retuuse õmmelda. Aga kasutatud särgi eest 5-7 eurot maksma minu käsi kahjuks ei tõuse. Enne ostangi uue särgi või riiet. Viimati seal käies kuulsin pealt ka ühe müüja ja kliendi (ta sõbranna) vestlust, kus ka müüja ise kurtis, et täitsa lõpp, kuidas hinnad on kerkinud. Varem maksid laste kombekad 3-5 eurot, nüüd on 13-15. Eks mingi hetk saab vist igal ettevõttel rahahimu hea tegemise soovist võitu.

DSC_0322-001

Paavli 6. E-R: 10-19   L:10-18   P:10-16

Ja viimasena käisin ühes alles hiljuti avastatud kaltsukas nimega Aarete Laegas. Asub see Stroomi keskuse kõrval ühes madalas majas II korrusel. Esimesel korral sain sealt Mammule Icepeacki ilusa jope vaid 2.50 eest. Seekord sain endale ilusa valge karvase kapuutsiäärega vesti ja Heelys tossud! Teate küll, need kus rattad all on. Ma olin nii ekstaasis, kui need avastasin. Välja näevad nagu uued ja isegi see jublakas, millega rattaid vahetada olid nendega kaasas. Tossude eest käisin välja 7 eurot ja vesti eest 5. Neljapäeval on seal aga kampaaniapäev, kus osta vähemalt 2 asja ja odavam on tasuta! Kahju, et eile neljapäev ei olnud.

DSC_0324-001 DSC_0329-001

Madala 3. E-R 10-18   L-P 10-16

Põhja-Tallinas on tegelikult veel erinevaid teise ringi poode. Näiteks Emma heategevuslik teise ringi riietepood. Sinna ma eile kahjuks ei jõudnud. Korra olen käinud ja valik oli seal päris suur ning hinnad ka täitsa soodsad. Mammule sain Obaibi riideid vaid sentide eest.

Mulla 8 T-R:13-18   L:11-15

Ja muidugi Paavli läheduses on ka Popovi kaltsukas, mis on küll pisem, kui Paavel, aga kaupa oli ka seal seinast-seina.

Paavli 1 Ma ei leidnud küll täpseid lahtiolekuaegasid, aga ma eeldan, et need on samad, mis Paavli kaltsukal endal.

Ja muidugi, kui juba seal Pelgulinna kandis olla, tasuks läbi astuda ka kirbukatelt, mis Loomelinnakutes toimuvad. Ise ma sinna veel kordagi kahjuks jõudnud ei ole, korra jõulude aeg vaid müüma, aga millalgi käin sealt ka kindlasti läbi. Infot leiab kirbukate toimumiste ja asukohtade kohta siit: http://www.kirbuturg24.ee/

Üks koht mustamäel, kuhu ma kahjuks veel jõudnud ei ole, aga mida mul sõbrannad väga kiitsid on Realiseerimiskeskus (http://www.realkeskus.ee/). Kindlasti plaanin sealt millalgi läbi astuda. Seal on kusjuures täitsa uued asjad müügis, aga lihtsalt võrreldes poehindadega tunduvalt soodsamad.

Nii ja viimakseks POP kirbubutiik kesklinnas EBS-i juures. Sellest kirjutan ma varsti pikemalt ka, sest viisin ka ise sinna asju 2 nädalaks müüki. Sel nädalal toon allesjäänud kauba ära, loen teenitud varanduse kokku ja siis kirjutan arvustuse, mis ma selle kirbuka toimimismehhanismide kohta arvan. Etteruttavalt mainin ära, et ainult head 🙂

Rävala 7 E-R: 11-19  L: 11-16

Kõik siin väljatoodud kirbukad-kaltsukad on leitavad ka Facebookist. Kirjutage otsingusse vaid nende nimi, lisage leht meeldivate hulka ja olge alati kursis uue kauba, sooduspakkumiste või loosimistega.

Millised on Teie lemmikud teise-ringi poed Tallinnas? Jagage oma lemmikuid, ehk avastan veel midagi ägedat 🙂

6 thoughts on “Teise ringi kaup Tallinnas

  1. Peda vastas Narva mnt-l on lahe Ameerika kaltsukas. Pole küll odav aga asjad on tihti päris uued ja väga lahedad. Leidub hea valik kleite ja jalanõusid, sh ka lastele.

    • Ma isegi jälgin seda facebookis, aga ise kahjuks pole kunagi veel sattunud. Peaks järgmine kord need uued ja käimata koha ette võtma 🙂

Lisa kommentaar

