Miks me ei austa teiste inimeste otsuseid ja valikuid?

Eile jagas mu tuttav oma fb seinal sellist teksti:

Käid väljas – rongaema
Ei käi väljas – kanaema
Annad lapsele poepüreesid – hoolimatu ema
Teed lapsele ise püreesid – mõttetu ökoema
Kasutad ühekordseid mähkmeid – laisk ema, kes ei hooli loodusest
Kasutad korduvkasutatavaid mähkmeid – “mis sa elad 80dates v?”
Annad lutti – mõttetu ema, kes ei taha ise lapsele lähedust anda
Ei anna lutti – lapsepiinaja, sest tal on ju imemisvajadus!
Annad rinda – rõve, tee seda kuskil kodus teki all
Annad RPA’d- raudselt tahtis juua ja selle pärast ei viitsinud imetada
Võtad kaalus juurde – paks vaal, kes ei suuda enda keha mehe jaoks enam ihaldusväärsena hoida
Võtad alla – lapsega üldse ei tegele, käid sellel ajal trennis
Paned lapse lasteaeda – rongaema, kes oma lapsega ei taha ise tegeleda
Ei pane last lasteaeda – mõttetu eit, kes ei oska oma elu ja karjääriga kuskile jõuda ja passibki kodus ja saab järjest lapsi
Käid trennides lapsega – mida sa piinad seda last, las tal olla lapsepõlv!
Ei vii last trennidesse – mõttetu ema, ei raatsi isegi lapse huvidele raha kulutada
Lubad lapsel loikudes mängida ja mustaks saada – räpane mutt, kes oma lapsest samasuguse kasvatab
Ei luba lapsel mustaks saada – korrafriik, kelle laps ei saa oma lapsepõlve nautida
Vaktsineerid – mügitad oma last mõttetute ravimitega, sest need haigused on ammu kadunud
Ei vaktsineeri – haige ökoeit, kes tahab, et ta laps mumpsi sureks
Lased multikaid vaadata – ilmselgelt ei viitsi ise lapsega tegeleda
Ei lase multikaid vaadata – laps ei tohi midagi teha!
Annad kommi – õudne ema, kes ei tea, et suhkur on mürk
Ei anna lapsele kommi – röövid lapselt magusa lapsepõlve
Lähed lapsega reisile – “mida sa solgutad seda last kaasa, ta nagunii ju ei mäleta seda pärast, mis sa ei suuda nädalatki ilma lapseta olla?”
Lähed lapseta reisile – rongaema, kes oma lapsest ei hooli
Räägid pudikeeles – ajud välja pressinud mutt
Ei räägi pudikeeles – külma südamega inimene, kes oma last ei armasta

Tuleb tuttav ette? Kuidas kurat me oleme jõudnud sellisesse staadiumisse, et iga teine inimene on enda arvates kasvatusspetsialist ja teised ei tea mitte kui midagi ja teevad kõike valesti? Ma ei tea, mind vähe huvitab, kas keegi annab oma lapsele ainult poepüreed või vaaritab kõik nullist ise. Kui mulle mingi konkreetne variant ei sobi, siis ma lihtsalt lähen oma teed ja ajan oma asja, mul jumalast ükskõik, mis keegi teine arvab või soovitab teha. Kui see mulle õige ei tundu, siis ma lihtsalt ei tee seda. 

Kujutate ette, mulle vaadati viltu, et mis mu lapsel ometi viga on, miks ta lutipudelist ei joo? Kas ta on haige? Mis kõige hullem, sellise kommentaari autoriks oli mu oma enda vanaema. Inimesed on nii oma eelarvamustes kinni. Samuti on mu vanaema näiteks veendumusel, et vasakukäelised inimesed on “haiged” ja et ma ikka jälgiks, et Mammu vasaku käega midagi ei teeks. Ausalt – ega ei jälgi ikka küll. Sest mul on südamest savi, mis käeline ta on. Sellel ei ole lihtsalt mitte mingi sugust vahet, kas ta sööb vasaku või parema käega. Mulle on oluline, et ta sööb. Ja kui ta teeb seda veel ise ja on sealjuures õnnelik, et ta ISE hakkama saab, siis thumbs up minupoolt. Ei kavatsegi teda kuidagi ümber õpetama hakata, kuna vasakukäelisus ei ole kellegi teise arvates sobilik.

Oh ja no praegu see MMS-i teema. Mind lisati kunagi tuttava poolt sinna gruppi ja ma olen kursis, mida nad seal teevad ja räägivad. Ja kuidas meedia seda kajastab? Haiged lollakad inimesed, kes söövad ise ja söödavad teistele mürki sisse! Kõige haigem on, et screenshotid inimeste piltide ja nimedega on avalikult meedias üleval, nagu tegu oleks lapsepilastajate grupi, mitte alternatiivmeditsiinist abi otsivate inimestega. Jumal küll, kui see on Sinu arvates mürk, ära tarbi seda. Mina ka ei tarbi. Aga milleks on vaja see teistel ära keelata. Ehk nad tõesti saavad sellest abi – muidu nad seda ju sisse ei jooks. See on ju ammu välja tulnud, et kõik vastuartiklid selle aine vastu on tellitud Eesti Meedia ja Apotheka omaniku poolt. Ehk .. tehkem peas nüüd veidi arvutusi, kes kaotaks kõige rohkem, kui välja tuleks kõike raviv imeravim, mis ei maksa suurt midagi? Samal põhjusel on ka ära keelatud kanepiõli, mille kohta on ju isegi teaduslikult tõestatud, et see ravib vähki. Aga siis kaotaks ju ravimifirmad miljoneid ja miljardeid. Mis te tõesti arvate, et üks see karp tablette, mida vähihaiged endale hinge hinna eest viimastel elupäevadel ostavad ja sisse söövad tõesti maksab nii palju, kui selle eest küsitakse? Vaevalt küll.

On keegi lugenud kunagi ravimiinfo lehelt rohtude kõrvaltoimeid? Pealtnäha süütu peavalutablett – kõrvaltoimed: sisemised verejooksud, oksendamine, lööbed, südamerütmi häired jne jne. Antidepressantide kõrvaltoimetes on kirjas näiteks enesetapukatsed, aga ikka kirjutatakse neid tuhandetele inimestele välja ja inimesed söövad neid silmagi pilgutamata sisse ka, sest hell, see tuleb ju karbi seest ja apteegist. Antibiootikumid põhjustavad ka oksendamist ja kõhulahtisust. Teate, et vanasti kasutatigi klistiiri ja oksendamise esilekutsumist organismi puhastamiseks?

Ja nüüd on tekkinud sellisest tühjast tähjast meeletu poleemika – ilmselgelt üritatakse selle uudisega varjutada midagi palju tõsisemat, mis hetkel toimumas on. Varsti on MMS-i uudised läbi ja siis teatab näiteks valitsus, et esimesed 300 tanki on kohale jõudnud ja valmis Venemaale vastu astuma. Tundub täiesti loogiline ja üldse mitte ilmvõimatu, kui hakata veidi ajaloos ringi vaatama, kuidas on sõdu peetud ja alustatud. See niiöelda hape ei ole veel mitte kedagi tapnud – antibiootikumid aga on. Vaktsiinid aga on. Muud ravimid – ON. Miks sellest ei räägita? Vastsündinud surevad sünnituse käigus arstide pädevuse puudumise tõttu – ei räägita. Lapseröövidest Eestis – ei räägita. Kuidas skisofreenikust vanahärra saab pimeda vaimupuudega naisega 7 last, kes kõik on kergelt opakad – ei räägita. Ja sel lastakse toimuda, keegi ei pasunda kusagil, et issand jumal, issand jumal, vaadake mis nüüd tegid.

Üks õppejõud ülikoolis ütles meile kunagi, et Eesti Meediast midagi lugeda/kuulata, on intelligentsuse surm. Teate kuidas Delfi uudiseid teeb? Google translate – copy paste. Te teate küll, aga ikka loete ja ikka usute. Üks ees, kanakari järgi.

Miks me usume pimesi, mida meile peale surutakse? Kõik naeruvääristavad erinevaid sekte, et mis neil küll viga on, et sellist idiootsust usuvad, aga tehke palun silmad lahti – me ise oleme ka sektis – kõik usuvad pimesi, mida meedia neile ette söödab. Iseseisev mõtlemine on kadunud ning need kes veel suudavad ja oskavad ning julgevad oma peaga mõelda ja need mõtted ka välja öelda, on justkui keskaja nõiad, kes tuleks tuleriidal põletada, et tõde päevavalgele ei tuleks.

Miks miks miks on kõik alati must ja valge? Head ja halvad, targad ja rumalad, terved ja haiged. Eriti toredad on veel need inimesed, kelle iga lause algab: Aga mina küll nii tegin/ei teinud, aga minu laps küll juba oskab seda, teist ja kolmandat. Aga kui mina sain ja saan, pead sina ka saama.

Kõige lihtsam – tegelege oma asjadega. Ajage omi asju. Ärge trampige teisi mutta, teadmata tagamaid selle inimeste tegude põhjuste kohta.

12 thoughts on “Miks me ei austa teiste inimeste otsuseid ja valikuid?

  1. MMS on mürk, selleks et seda teada, ei pea isegi meedias oleva käraga kursis olema. Kes vähegi on keemia tunnis käinud, teab mis asi on kloordioksiid. Mind isegi ei huvita mis meedia sellest “sektist” räägib, aga see on üsna loogiline, et mürgi sisse joomiine ei tee tegelikult head ja paraku see on mürk.

    • Iga teine asi, mida me praegusel ajal endale sisse sööme ja joome on ju tegelikult mürk. Ka suhkur – mis reaalselt on ka põhjustanud väga palju haiguseid ja surmasid, aga ometi seda ei keelata kusagil ära ega pasundata, et mürk ja mürk. Kui sa arvad, et see on mürk, siis sa lihtsalt ei tarbi seda – nii lihtne ju ongi. Politsei algatas ju ka väärteometenluse, aga pidi selle pooleli jätma, sest imekombel ei ole seal mürgitanute grupis mitte ühtegi reaalselt mürgistuse all kannatajat. Üks huvitav mürk ikka 🙂

      • Nagu ma kirjutasin, mina seda ei tarbi, pole seda oma silmaga näinud, aga ma ei tee ennatlike järeldusi ja usu igasugust jama, mida kirjutatakse. Kui sa keemiaga nii hästi kursis oled, siis sa vist tead, et selle sama ainega puhastatakse joogivett ja iga kraanivett tarbiv inimene joob seda ainet endale niivõinaa sisse ja palju suurema konsentratsiooniga, kui nemad seal seda tarbivad 🙂

    • Mul tekkis selline küsimus, et kui sinu sõnul inimesed nagunii juba MMS-i igapäevaselt joogiveega koos tarbivad, siis miks kõik juba terved ei ole? Milleks veel eraldi väiksema kontsentratsiooniga seda sisse juua, et niiöelda terveks saada? Huvi pärast lihtsalt mainin, et tundub et sa ei tea ise ka piisavalt ja paugutad lihtsalt tühjast kohast.

      • Aga ütle ausalt, kas sina tead? Kas sa usud, et kõik need inimesed, kes sellest praegu igal pool pasundavad, tegelikult teavad? Kõik räägivadki selle info põhjal, mis hetkel kätte on saadav. 100% ei tea mitte keegi. Ehk kõik paugutavad praegu ju tühjast kohast ja see mu jutu point oligi, et milleks seda tarvis on??

  2. Ausaltöeldes ei teadnud ma enne selle pommi plahvatamist MMS-ist mitte midagi, kuigi olen ka alternatiive pooldav. Sellest kas ma seda ka enda ja oma laste peal prooviksin, ma ei tea. Tõenäoliselt teeksin ikka korraliku uurimuse, nagu kõige muu kohta, mis tundub piisavalt selge. Just nagu sina ütled, kõik kujundavad oma arvamusi selle põhjal mis 1)meile räägitakse 2) oma kogemustele. Kui kogemus puudub, siis ikka sellele mis meile räägitakse. Siin tuleb aga olla ise loogiline ja hea intuitsiooniga, et aru saada mis päriselt õige on.

      • Ei ma sain õnneks täitsa hästi aru, mida sa mõtlesid ja olen täitsa nõus 🙂 Praegu näiteks lugesin ka just uudist, kus on tõestatud, et kõik vastuartiklid MMS-i vastu on juba tunnistatud laimukampaaniaks ja inimeste ees, keda laimati, sunnitakse laimajaid avalikult vabandama. Ma väga loodan, et see jutt ka tõsi on, sest on see MMS mis ta on, selle laimamisega mindi minu meelest ikka väga liiale.

  3. Pingback: Statistikast,mõni nipp, väärtused | My Elysian Life

Lisa kommentaar

