Üle pika pika pika aja jälle pilte minu meisterdamistest

Täitsa häbi on ausalt, et nii pikalt pole jälle ühtegi pilti lisanud, kuigi tehtud töid on küllaga. Kõige rohkem on kahju, et ma pole kõiki jälle ülessegi pildistanud ja kui olengi, siis pole need just suuremad-asjad pildid. Kiiruga telefoniga tehtud, kui sedagi. Miks mul ei võiks kodus pesitseda isikliku fotograafi, kes teeb igast plekist kunstiteose oma kaameraga. Nii nii väga tahaks! Aga siin nad on. Hunnikus eri värvides jänkusid, üks kiisukõrvadega mütsike, pitsilised sügiskindad ja sügismütsike Mammule.  Mitu tööd on veel poolikud, mitu on järjekorras ja mõtteid mu peas ja pinterestis, mis ma veel teostada tahan, on rohkem, kui aega. Peaks endale ka veel ühed sokid tegema, mütsist ja kinnastest ka ära ei ütle. Siis tahab Andres ka kindlasti ja nii ta läheb. Pisikestele on vaja ka tillukesi mütse veel üks paras ports kududa. Nüüd vist läheb kevadeni välja nii, et pole päeva, mil mul vardad või heegelnõel käes ei oleks. Aga mul ei ole selle vastu midagi. Ma armastan oma hobi 🙂


Kellel tellimissoovi, siis võib kirjutada kas kadi.uustal@gmail.com või FB: Kadi Põder või Mammuvarbad lehele 🙂

Kadiloomingu lehel on käimas ka ülekutse. Müün ära oma olemasolevad valmis tooted üsnagi odavalt, sest kogun materjaliraha, et teha tillukesi mütse enneaegselt sündinud lastele. Olete oodatud toetama või siis lihtsalt postitust jagama 🙂

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.826416284064080.1073741826.327065850665795&type=3

Lisa kommentaar

