Ilunipid, kui on kiire

Ma ei ole küll mingisugune ilublogija, aga ma olen siiski naine ja mul on seljataga juba aastatepikkused kogemused ja mõned sellised teada-tuntud nipid on alati marjaks ära kulunud. Kuna ajaga ei ole lapse kõrvalt priisata, siis mida kiiremini midagi tehtud saab, seda kasulikum on 😀

1. Kes kasutavad ühekordseid raseerijaid, näiteks jalakarvade ja kaenlaaluste raseerimiseks, siis igasugused karvaeemaldus kreemid ja geelid on pigem tülikad ja protsess aeganõudvam, kui ilma nendeta. Kõige lihtsam on kasutada tilk tavalist vedelseepi. Eriti kui on selline ekstreemne olukord, et ongi vaja ainult ülihelikiirusel jalad ära raseerida ja pole võimalik ajaliselt üleni dušši alla ronida. Võimalik, et ma olengi ehk ainus, kellel on olnud selliseid olukordi, et paned kleidi-seeliku selga ja siis vaatad oma sääri ja karjud korraks appi ja põgened vannituppa – aga ma ei usu, et ma ainus olen (lohutan mõttes iseennast :D).

2. Kui on vaja juukseid kiiremini kuivatada –  siis minul on kasutuses 2 eraldi rätikut juuste kuivatamiseks. Üks on see, mille ma panen kohe peale dušši all käiku pähe ja mis imab endasse üleliigse vee. Aga selle viga on see, et see saab ruttu läbimärjaks ja siis ta väga ei toimi enam. Enne kui ma meikima asun, õlitan ära juukseotsad, kammin juuksed ära ja siis panen teise – kuiva rätiku pähe. Sinna siis koguneb see allesjäänud vesi ja niiskus, nii et peale seda toimingut, võtab minu paksu lõvilaka föönitamine vaid paar minutit aega.

3. Jälle juustega seoses. Iga kord dušši all käies ja pead pestes, kammin ma oma juuksed sel ajal läbi, kui ma neid balsamist või juuksemaskist puhtaks loputan. Nii tulevad lahtised juuksekarvad peast ära ja hiljem ei ole peas tülikaid pusasid.

4. Kui ärkad hommikul ja peeglist vaatab vastu põletikuline punn… Siis üks variant on panna sinna peale tilk hambapastat, teine variant aga ise tehtud põletikuvastast pastat (paratsetamooli tablett ja tilk vett – sega pastaks ja pane põletikulisele punnile). Hoia seda nahal senikaua, kuni pasta ära kuivab ja siis saab selle lihtsa vaevaga nahalt maha pühkida.

Rohkem hetkel ei meenugi, aga kui meelde tuleb, siis ma kade ei ole. Jällekirjutamiseni 🙂

2 thoughts on “Ilunipid, kui on kiire

Lisa kommentaar

