Üks imetabane fotosessioon suvele punkti pannes :)

Fotod tegi meie imeline peretuttav Tuuli Varik. Tema lehekülg asub siin: LINK

Asukohaks oli Haapsalu lähistel paiknev Koela küla Lääne-Nigula vallas. Ülimalt armas väike koht, kus leidis veidi metsatukka, viljapõlde ja heinamaad. Suviseks pildistamiseks ideaalne koht. Mammu jooksis mööda heinamaad, nuusutas ristikheina ja nautis täiel rinnal, mistõttu saime temast nii ilusaid pilte, et ma ei leia nende jaoks isegi sõnu. Aga vaadake ise 🙂

Ps. Vabandan ette, ma ei suutnud valida värviliste ja must-valgete piltide seast, niisiis lisasin ma mõlemad. Samuti on Mammust väga väga palju pilte, sest nende seast mõne üksiku valimine tundus sama narr, nagu küsida kellegi käest, kellel on rohkem kui 1 laps, et millist ta kõige rohkem armastab. Kõiki ja kõike!


Jaaaaaaaaaaaa ma vajutasin juba kogemata Publish ja siis alles nägin, et WordPressi pildimaht on täis ja ma ei saagi kõiki soovitud pilte siia praegu lisada ja need on ainsad, mis mahtusid !:(:(:(:(

Katsun õhtul korda saada asja.

Lisa kommentaar

