Salapärane laupäev

Ma olen üldjuhul sellist sorti inimene, et kui mul mingisugune mõte tuleb, siis ma tahan selle KOHE teoks teha, mitte mõelda ja vaagida, kas nii ikka tasuks ja peaks. Mulle meeldib enamjaolt tegutseda hetkeemotsioonide ajendil. Reedel, kui ma dušši all olin, tuli mulle mõte, et võiks uue tatoveeringu teha. Olin ammu ammu juba pinterestis ühe endale sobiva välja valinud ja mõtlesin, et miks mitte. Kirjutasin oma sõbrannale, kelle tehtud on ka minu teised pildid ja uskumatul kombel oligi tal järgmiseks päevaks kohe mulle aeg pakkuda. Aga… Andres ei ole just eriti vaimustatud sellest ideest, et ma end täis joonistan. Mistõttu otsustasin ma talle lihtsalt mitte rääkida oma plaanist, vaid ütlesin, et lähen kolan mööda poode ja kaltsukaid. Mida ma KA tegin, nii et põhimõtteliselt ma ei valetanud 😀

Alustasingi oma ringi Lasnamäe Uuskasutuskeskusest, kust sain Mammule 4 euriga tutikad ja üliägedad talvesaapad – ma olen nii rahul selle leiuga. Siis käisin Rimis, lootuses, et saan omale uue mikseri osta, aga seal ei olnudki sellist, nagu ma tahtsin. Ostsin hoopis pudeli vett, sest ärevus puges vaikselt hinge. Kiirustasin veel Maximasse ka, aga ka seal ei olnud seda mikserit, võtsin hoopis 2 banaani, sest ka kõht hakkas juba tühjaks minema. Mõtlete ehk küll, et käisin korraks kolmes poes, mis on kõik üksteisest kilomeetri-kahe raadiuses, aga mul kulus kokku seal poolteist tundi vähemalt. Ma ei tea ise ka, kuhu see aeg läks. Kui kedagi huvitab, millist mikserit ma taga otsisin, siis mitte mingi kindla firma oma, vaid hinna järgi 😀 Kuna ma kasutan seda ehk korra kolme kuu jooksul, siis ma ei taha väga üle 20 euro maksta 😀

Aga siis oligi käes aeg Vaidasse sõita. Ma olen seal varem vaid bussiga käinud ja teadsin umbes kuidas sinna autoga saab, aga Tartu mnt on minu jaoks üsna tundmatu maa. Kaasa ei aidanud ka liikluse ümbersuunamine ja teeremont. Kõik sildid olid pilla-palla, gps pani segast ja lõpuks avastasingi ma end hoopis kusagilt Jürist põldude vahelt pisikesel ja üli kurvilisel teel. Õnneks viimaks ma sinna Vaidasse siiski kohale jõudsin. E oli nagu alati üli tore ja sõbralik. Kuigi ma olen teda vaid 5 korda näinud, ei saa kunagi jututeemad otsa ja üleüldse, kui me esimest korda kohtusime, oli mul selline tunne, et tean teda juba ammu-ammu. Sellist asja tunnen ma väga väheste inimestega ja nii tore on, et mõne inimesega kohe nii klapib.

Ma olen kõik oma tatoveeringud teinud tema juures – kodus. Aga ma ei ole kunagi kartnud mingisuguse põletiku või infektsiooni ohu pärast, sest ta kasutab samamoodi ühekordseid nõelu, steriliseerib kõik asjad korduvalt ära, kasutab kummikindaid, tindi pühkimiseks ühekordseid niiskeid salvrätikuid nagu ka salongis. Rääkisimegi temaga veidi salongide hinnakirjast, mis on aetud meie mõlema arvates liiga suurtesse kõrgustesse. Ma ei räägi siinkohapeal tõesti proffidest kunstnikest, kellel on oma spetsiifiline stiil, mida iga üks järgi teha ei oska ja kes joonistavad ja tatoveerivad ilma šabloonideta. Vaid küsida sõrmenukile tehtud pisikese kolmnurga eest 25 eurit? Asja eest, mis võtab reaalselt aega max 3 minutit ja tilga tinti. Ajuvabadus. Mina küll maksta ei raatsiks. Ma olen oma kolme pildi peale kokku välja käinud 25 euri, ületegemine on tasuta. Minusugusele koonrile sobib see variant suurepäraselt.

Aga nüüd siis pildist. Mul on üks draakon seljal, hunt vasakul säärel pahkluu läheduses ja kolmas tuli parema käe randme siseküljele. Üks malbe ja salapärane rebasepreili. Mul on mulje, et rebasevaimustus ei ole viimasel ajal tabanud vaid mind, vaid neid on kõikjal! Terve Zara kids kollektsioon on pühendatud rebastele ja seal on nii imenunnud asjad, et ma tahaks need kõik omale koju osta, aga need maksavad mu jaoks liiga palju – kurja küll. 2 paari titesokkide eest ma ei raatsi küll 5 euri välja käia. Laadalt ostan viiekaga 10 paari :D.Tuleb ikka õmblusmasinale ise hääled sisse puhuda ja meisterdama hakata.

Aga – siin ta on! Mina ise olen rohkem, kui rahul ja kohe kindlasti ei kahetse oma otsust. Kui ta ära paraneb, teen ta veel üle ja mõtlengi hetkel, kas lisaks ehk veidi oranži ka juurde.. Eks näis 🙂

rebane

Kusjuures, keset tatoveerimist Andres helistaski ja uuris, kus ma olen. Ütlesin, et Paavli kaltsukas ja ta jäi õnneks uskuma. Kui pilt valmis ja linna tagasi sõitsin, helistas ta uuesti ja ütlesin, et käisin Ülemiste keskuses ka. See nüüd oli vale, sest sinna ma ei jõudnudki, aga Paavlis käisin küll korra ära. Samuti ka Magda misjonipoes ja Mustamäe Uuskasutuskeskuses. Seekord oli saak väga kehv. Sain Mammule 3 pluusi, nunnu jänkuga mõõdupuu, mida seinale kinnitada ja ühed punased haikaladega ketsid ka, mis järgmine kevad kanda saab. Aa ühe mänguasja ka, mingisuguse roosa saksofoni laadse riista, mis muusikat mängib. Nagu ikka, kõik ikka ainult lapsele 😀

Koju jõudes ma siiski rääkisin Andresele ka ära, kus ma tegelikult käisin ja mis ma tegin. Ega ta eriti õnnelik ei olnud, aga harjume kõik vaikselt uue olukorraga.

Ma isegi imestan, et tegelikult ei olnud seekord üldse valus. Esimesi jooni ma peaaegu, et ei tundnudki. Nägin kunagi ühte pilti, kus oli välja toodud, kus on enam-vähem kõige valusam tatoveeringuid teha ning randme siseküljed olid seal samuti välja toodud. Minu puhul igatahes paika ei pidanud 🙂

11 thoughts on “Salapärane laupäev

  1. Tatokas on ikka väga lahe! Ma mäletan, kui ma alustasin tätoveerimiste saamisega, siis olin ka suhtes kutiga kellele no oli ikka totaalselt vastukarva 😀 Õnneks Clindil on neid rohkem kui mul ja praegu enam probleeme ei ole 😀 Ma ei kujutaks elu ilma tätoveeringuteta ettegi!

    • Mul mõlgub vaikselt järgmine juba mõttes.. aga vaevalt ma teist korda salaja tehes nii kergelt pääseksin 😀

      • Haha, aga nagu ütlesid, oma keha. Selle lõuendina kasutamises pole midagi hullu 🙂 kas tal on mingi spetaiifiline põhjus ka, et miks ei meeldi? Ma emale ikka naeran, et vanana tõmban lihtsalt kortsud sirgu 😂

      • Mu emal on ka tatoveeringud, et temale selgitamisega õnneks probleemi ei ole :D, aga ma ei teagi, mida mees kardab. Valu? Et teised mõtlevad siis minust halvasti? Ma ei kujuta ette ja ta ei oska seda väga seletada ka. 😀

Lisa kommentaar

