Ma armastan allahindlusi

Kes meist ei armastaks? Minus tekitab küll igatahes super tunde, kui ma saan poest osta omale midagi ilusat ja soodsat. Sest mida vähem raha kulub ühe asja peale – seda rohkem saab neid osta!

Ma tegelikult leian poest väga harva midagi, mis mulle väga meeldib ja mida ma raatsin kohe ära osta. Üleüldse, peale lapse sündi ostan ma enamjaolt ainult temale asju. Või Andresele. Või viin vennale midagi. Endale üsna harva – aga ennast päris ära ka ei unusta.

Eile käisime Mammuga Rocca al Mares ja sain talle Specerist järgmiseks suveks imelised täisnahast sandaalid ja heledad teksad – maksin mõlema eest kokku alla 8€. Kes ei oleks sellise diiliga rahul? H&M-ist sain talle ka talveks sooja fliisvoodriga mütsi ja kaelussalli – maksid kokku 2€.

mammule

Veel sain talle tuttava käest ilusad roosad crocsi kummikud, mida ma mööda poode tikutulega taga olen ajanud, sest kõige väiksem number on kõikjal välja müüdud. Ja tõesti – kõikjal. Mitte üheski crocsi poes ega ka tema edasimüüjate poodides, näiteks Sportlandis ei eksisteerinud suurust c6. Ja viimaks ma need sain! Põhimõtteliselt lausa tasuta, sest tegime tuttavaga vahetuskaupa. Ma andsin talle vastu enda raseduse aeg soetatud tuttuue bandaaži, mis mul koos tšekiga veel karbis nukralt riiulis seisis, sest kasutust see mul ei leidnudki.

11999852_1065344740150407_2111477845_n

Endale soetasin eile Reservedist lühikesed spordishortsid – 5.99. Ilusad sinised, lähevad mu uute tossudega hästi kokku. Ja ka H&M-i iluosakonnast ostsin omale mõned vajalikud jubinad – meigisvammid, uue puudri/jumestuskreemi pintsli (viimane oli NELI aastat vana), lauvärviaplikaatorid ja ühe huuleläike. Kõik kokku 12.96. Polnud küll allahindlusega, aga arvestades muidu nende asjade hindu, siis päris soodne diil.

asjad

Kuniks ma mööda poode kolasin, jäi Mammu vankris mõnusalt magama ja ma sain üle pika-pika aja rahus üksinda lõunasööki nautida.

mammutudub

Grillitud lõhesalat sidrunimajoneesiga – mmmmm, mõnus.

salat

Võtsin tüki meekooki ka, mida ma ei jaksanudki ära süüa lõpuks, sest salatist sai kõhu juba täis. Ma ei mäleta kahjuks kohviku nime, asub sealsamas kohe, kus Rocca al Mares on Reserved-Spencer-Newyorker, nagu keset koridori on eraldatud kohvikuosa. Jäin väga rahule. Teenindus oli hea, söök oli hea, ruumi oli, lastenurk oli viimase peal ja mul kõige rohkem ongi kahju, et Mammu seal mängida ei saanud. Seal oli isegi mänguköök ja nukunõud, mis on tema erilised lemmikud. Kindlasti peame sinna veel tagasi minema.

Ps. pildid on telefoniga tehtud, seega kvaliteet on üsna kehv, aga saab vähemalt mingit aimu, ilma piltideta postitus oleks ka naljakas tundunud 😀

2 thoughts on “Ma armastan allahindlusi

  1. Kiidan kummikuvalikut! Crocsid on nii kerged ja mõnusad, eriti nii väiksele lapsele 🙂

    • Jaa, sellepärast ma neid nii väga taga ajasingi. Proovisin talle poes ka neid tavalisi kummikuid, aga need olid liiga rasked ja ta ei saanud oma pisikeste jalgadega nendega isegi kõnnitud. Üleüldse oli kummikute leidmine jube peavalu, sest ta tald on vaid 11cm pikk, ka crocsid on tegelikult veel suured, aga villase sokiga ajab hetkel asja ära 😀

Lisa kommentaar

