Mõnus sossu sügisilm

Usun, et paljudele teistele valmistas täna aknast välja vaadates ilm ning vaatepilt pigem pettumuse, aga mulle mitte. Ma naudin selliseid mõnusaid sossusid sügisilmasid. Peamiselt sellepärast, et ma võin südamerahuga ja süümepiinadeta terve päeva pidžaamas kodus istuda ja oma tegemisi teha. Meil Mammuga oligi täna selline PJ all day päev. Kuniks me need ära mökerdasime lõunasöögi aeg (tema minu oma ka!) ja siiski riided ära pidime vahetama.

Tegin täna mõnuga hommikusööki. Ei kiirustanud ega visanud kokku ühtegi võileiba, vaid keetsin hoole ja armastusega oma lemmikut kaeraklii putru. Lisasin sinna veel kaneeli, kookoshelbeid, kooritud päevalilleseemneid, kreeka pähkleid, banaaniviile ja kiivit. Üks mõnus jahe sidruniga vesi ja soe piima kohv veel kõrvale ja ideaalne algus päevale oli antud.

Otsisin täna ka oma vardad viimaks sahtlipõhjast välja. Leidsin teisest sahtlist ideaalse lõnga ka. Mul tuli juba eile õhtul hilja mõte, mida täna looma sain hakata. Loodan, et lõpptulemus tuleb mu kujutluspildi vääriline. Aga ega ma ühe tegevusega ei suutnud piirduda. Kuna vardaid mul jagub, siis alustasin ka Mammule sügismütsi tegemisega. Selleks valisin ühe mõnusa roosa-lilla kirju pehme puuvillaseguse lõnga ja mustriks kasutan oma lemmikut pitsmustrit. Sügise alguseks lubas ju sooja, peaasi, et kõrvad peidus oleks ja ilus vaadata. Voodriga ei pea veel õnneks jändama.

Ja alustasin ka kolmandat tööd. Ostsin juba ammu-ammu Inge´s Boutiquest omale trikotaažlõnga. Mündirohelist ja beebiroosat. Isegi ükskord alustasin juba korvi heegeldamisega – sain selle ka peaaegu valmis, aga mingil seletamatul põhjusel ei olnud ma tehtud tööga rahul ja harutasin kõik laiali. Nüüd siis alustasin uuesti. Õhtuga olen korvi põhja juba valmis jõudnud teha. Ehk saan paari päeva pärast juba ka valmist töödest pildid lisada. Tuligi meelde, pidin laskma Andresel üles otsida, et kuhu küll blogist mu Käsitöö rubriik kadus?

Üldse on täna nii mõnus ja harmooniline ja rahulik päev olnud. Mammu on ka kohe rahulikum. Täna istus mul diivani peal kaisus, ma kudusin ja vaatasime telekat. Järgmine hetk ma nägin, et ta oli lihtsalt sinna samasse diivanile magama jäänud. Viisin ta siis voodisse ja nautisin oma aega. Isegi köögi tegin korda nii, et muude tegemiste kõrvalt tähelegi ei pannud. Kui ta ärkas, tuli ta ise tagant magamistoast välja ja hüüdis EMME ja tuli mind kallistama. No kohutavalt mõnus tunne!

Kuigi ma alguses mõtlesin, et olen täna kohe nii laisk ja ei viitsi midagi süüa ka teha ja annan lapsele ühe purgipüree, siis lõpuks leidsin ma talle külmkapist siiski ka korraliku söögi ja tegin omale ühe ülimaitsva peekoni-tatra salati ka. Isegi Mammule maitses.

Umbes poole 4 aeg näitas Mammu jälle ära väsimise märke ja läksime voodisse pikutama. Ma võtsin endale arvuti kaasa, et mitte ise magama jääda ja üsna pea laps magaski. Ja magas üle 2,5 tunni! Sellist asja pole ammu olnud. Kohe nii ammu, et ma käisin korduvalt kontrollimas, kas ta ikka hingab. Mis tal viga on, miks ta nii kaua magab?

Lõpuks kui ma juba uuesti ukse vahelt piiluma olin läinud, et kas ta juba hakkab ärkama, siis tegi ta just samal hetkel silmad lahti. Ja tahtis kohe kiikuma minna. Ja varsti tuli ka issi koju 🙂

Nad veidi täitsid kõhtu ja läksime kõik kolmekesi õue jalutama. Pidime poes käima, sest piim oli täiesti otsas. Jala läksime, Mammule võtsime ämbri kaasa. Ja see kilomeeter venis lõpuks nii pikaks, et ma käisin vahepeal üksinda kiiruga poes ära. Sest muidu oleks see lihtsalt enne kinni pandud, kui meie sinna jõudnud oleksime. Kõik kivid peab ju ämbrisse korjama! Ja pudelikorgid ja suitsukonid…

Sain täna ka Wholesalebuyingu lehelt tellimuse ära tehtud. Kauplesin isegi kingituse summa algselt lubatust suuremaks. Käskis siis head reklaami teha. No ma üritan. Ootan nüüd väga oma pluusi ja käekotti. Mänguasjad Mammule tellin mõni teine kord. Võtsin ta sünnipäevaks saadud ühe kingituse kapist välja. Ei pakkunud huvi. Praegune hitt on tuubitoidu korgid ja doominoo klotsid. Siis ta sorteerib neid erinevatesse kaussidesse ja ämbritesse ja topsidesse oma loogika järgi. Või siis valab ja tassib need mööda tube laiali. Mänguasjade kast seisab puutumatult juba mitmendat päeva. Kellele neid mänguasju vaja, kui on KORGID? 😀

Eile sai Mariel muide juba 1,5 aastaseks. Küpsetasin sel puhul ka vanilje muffineid valge shokolaadiga ja tegin peale mascarpone-vahukoore kreemi ja kaunistasin nonparellidega. Andsin siis Mammule ka ühe. Ta lakkus vaid kreemi pealt ära ja rääkis, et jäätis jäätis. Ülejäänud on Andres ära söönud. Ma maitsesin tegemise käigus kreemi ja sellest piisas. Liiga magus isegi minusuguse maiasmoka jaoks. Homme kirjutan Mammust kohe pikemalt. Käisime ju siin hiljuti ka mõõtmas ja kaalumas teda perearsti juures.

Nüüd veel üks tassike teed ja võib homset ilusat päeva ootama jääda 🙂

Lisa kommentaar

