Mis ma teen?

Kõik teavad, et osad blogijad saavad koostöö käigus tellida väikse summa eest mingisugust hiina jura ja siis topivad neid pilte igale poole. Ma korra proovisin, siis loobusin, sest ma ei viitsinud. Nüüd nad aga kirjutavad mulle arusaamatul põhjusel, et ma ikka tegeleks edasi sellega. Ja nüüd kirjutas üks tundmatu hiinakas veel, et kas ma ei tahaks koostööd teha. Mul on nagu käputäis lugejaid ( armastan teid kõiki! ), see poleks neile suurfirmadele ju üldse kasulik mingitele pisitegijatele tasuta kraami saata. Üldjuhul neil kodulehe tingimustes on ka kirjas, et jälgijaid võiks olla vähemalt tuhat. Mul on 37. Aga ikka nad kirjutavad, et leidsid just MINU blogi – väga meelitav eks, ja tahaks just MULLE saata.

Üks osa minust tahaks seda tasuta kraami, sest mul saab nüüd emapalk ka läbi ja Dresslinkist ma tean, et saab näiteks ka väga kvaliteetseid asju. Aga ma ei taha, et mu blogi oleks täis reklaami. Ma ei tea miks, aga ei taha. Ma ei taha igasuguseid kirjusid ja vilkuvaid pildikesi igale poole. Aga see on jällegi nende poolne tingimus, et see firma nimi igal pool suurelt kajastatud oleks.

Mis ma teen? Millegipärast ma arvan, et ka lugejad ei tahaks seda reklaami vaadata? Mina teiste blogisid lugedes küll ei taha… ja ausaltöeldes on nii tüütu neid ristikesi pidevalt kinni klõpsida.

Või oleks see siiski okei? Näitan mingisuguseid hilpe?

Mis ma teen???

8 thoughts on “Mis ma teen?

  1. Aga sulle ENDALE hullult meeldivad just NENDE asjad? Oled kvaliteedil ja suurusele vastavuses kindel? Dresslinkil küll, aga sellel konkreetsel pakkujal?
    Täiskasvanute riietega, mis pole XS-suurusele mõeldud, on minu meelest üle 90% võimalus alt minna.
    Lasteriietega natuke väiksem võimalus, aga materjalid jälle võivad peale ühte-kahte pesu tundmatuseni moonduda….
    Aga meelitav ikkagi, et nad just SINU blogi välja valisid 🙂
    Congrats! 🙂

  2. Ma kardan, et ma olen siiski liiga laisk. Ja Dresslinkil ja sellel poel on samad asjad, isegi sama vahendaja on 😀
    Ma peaks tegelikult hoopis oma kappi ruumi juurde saama, mitte seda veel rohkem pungil täis toppima. Aga ikka lööb korraks välja see tibi mu ajus, et omggggg tasuta riiided! 😀

  3. Tere. Olen sinu värske lugeja. Mul on tõmmatud adblock oma Chrome brauserile, seega ma ei näe mitte ühelgi lehel neid reklaame. Ainult telefonis näen, aga siia saab ka selle peale panna. Seega minu poolest telli aga, kui tasuta antakse 🙂

  4. Eelmine kommentaar jäi pooleli, aga mul poleks selle vastu midagi, kui siin mõnikord riidepostitused on. Sinu otsustada küll.

  5. Kui tahad, siis miks mitte, aga ma ise küll seda rämpsu omale koju ei tahaks 😃 vaadates teisi, siis paljud asjad on ikka nii mööda 😄

    • Ma praegu piilusin ühte pehmet kapuutsiga tekki Mammule ja paari mänguasju, nendega vast väga mööda ei anna panna ja saab kuhugi edasi anda, kui meile ei sobi. Riietega vähed teised lood jah. Kotid ja ehted suht kindla peale minek vist. 😀

Lisa kommentaar

