Kaua oodatud trenni postitus

Millal veel oleks seda kõige parem kirjutada, kui just praegu, mil ma hetk tagasi jõusaalist koju jõudsin ning omale ühe mõnusa peale-trenni snäki ja rohelise tee valmistasin ja rahus maha istusin.

Viimane on vale – ma arvasin, et laps magab juba, sest magamistoa uks oli kinni ja mõlemad tegelased kadunud, aga kae nalja, nagu ikka nii kui ma maha istuda sain, löödi uks lahti ja hõigati EMME.

Igatahes. Nagu ma eelmine kord mainisin, siis olen nüüd tänasega kokku neli korda käinud Lasnamäel asuvas HC jõusaalis. Anne rääkis sellest juba ammu, aga kuna võõras koht ja tundus üsna kahtlane, siis ma ei julgenud alguses üksi minna. Esimene kord kui ma viimaks selle tee sinna ette võtsin, istusin jõusaali maja ees autos ja vaagisin veel tükk aega, kas see ikka on hea mõte. Koju oli ka naljakas tagasi minna, nii et lõpuks kobisin ikka autost välja. Mis mulle meeldib:  see ei asu mu kodust väga kaugel. Vist ei tule isegi 5 km ära. Ning teiseks – see on super odav, samas kõik on väga viisakas ning kõik mis tarvis on kohapeal olemas. Kui Spartas maksis üks kord 8 eurot, siin MyFitnessis lausa 13!!!, siis HC jõusaalis on õhtuti üks kasutuskord (ole kaua tahad) vaid 3 eurot! Väga väga taskukohane. Päeval ja nädalavahetusteti on veel odavam! Tee sinna on ka selline, et vajadusel saaksin ma sinna ka rulluisutades minna. Jalgratast mul kahjuks pole.

Üldjuhul olen ma trennis minimaalselt tund aega ning kordusi teen nii palju, kui ma jaksan. Soojenduseks teen kiirkõnd-jooks-kiirkõndi (15-20 min), siis mõnda aega olen crosstraineril(5-10 min), käed saab soojaks sõudeergomeetriga(5-10 min) ning siis suundun juba “boksi”, kus on hantlid, fitnesspall, matid, jõupingid jne (30-60 min). Biitsepsile teen harjutusi 4 kg hantlitega, triitsepsile sõltuvalt harjutustest 6 kg ja 10 kg. Kükke teen 10 kg kettaga, kerelihaste harjutusi samuti. Mulle mu käed juba päris meeldivad, et nüüd viimased korrad olen pigem kerele (kõht-selg) ja reite sisekülgedele keskendunud. Teen nii palju kui oskan ja nii palju, kui jaksan.

Seal on ka võimalus treeneriga koos trenn teha, ei maksa ka väga palju, vist oli 15. Aga ma pole päris kindel, kas need treenerid eesti keelt oskavad. Ma olin eelmine kord samas ruumis, kus üks naine koos treeneriga ja see oli ikka väga väga väga karm trenn, mida nad seal tegid. See treener oli väga väga väga karm. Kui too naine ei jaksanud mõnda harjutust korralikult ära teha, siis seda treener arvesse ei võtnud ja ta pidi hiljem topelt tegema.

Mul oleks söömisega samasugust karmi distsipliini tarvis. Trenni ma armastan, tahan ja jaksan teha. Aga süüa ma ei oska. Või ma ei oska ahvatlustele ei öelda. Pole seda meelekindlust veel kätte saanud. Iga päev mõtlen, et homme. Homme ma enam ei söö šokolaadi. Ja mida ma kõige rohkem “homme” tahaks. Šokolaadi! Ja siis ma sööngi ja mõtlen jälle, et homme enam ei. Ning seetõttu ka progress kõik seisab. Kaal seisab, tulemusi pole jne. Ma nüüd üritan, sest mul on eesmärk ja mul on aega veebruarini oma peegelpilti parandada. Ja ma väga loodan, et see viimaks ka õnnestub.

Täna olin juba päris tubli 🙂

Lisa kommentaar

