Tänane päev

Kirjutan siis meie tänasest päevast. Midagi erilist me ei teinud, jutustan niisama, milline umbes meie päev välja näeb.

Suutsin täna isegi koos teistega üles ärgata, kuigi kell oli alles 7! Üldjuhul on tutvusringkonnas nii, et kui teiste lapsed alles ärkavad, siis minu oma läheb juba lõunaunne. Tahan ka kunagi kella 10-ni magada! Aga ei ole midagi, Andres hakkas omletti valmistama, ma vaatasin õudusega, kuidas nõude hunnik, mida ma hiljem pesema pean, muudkui kuhjus ja kuhjus. Tänasele päevale sattus ka pesupäev, mis tähendas kahte masinat pesu pesta ja kuivatada. Mõtlete küll, et mis see ikka on, masinasse ja valmis, aga ei. Üldjuhul kõik heledamat tooni lapse riided pean enne üks haaval käsitsi üle käima. Kus on toiduplekid, kus kakaplekid ning niisama masinasse visates need sealt välja ei tule. Muidu oli mu abimeheks sapiseep, aga maasika ja mustikaplekke sellega välja ei saa. Siis ostsin viimaks omale vanishi pulbri. Esimest korda! Ja kujutate ette – see töötab! Teen pleki koha märjaks, panen veidi vanishi pulbri ja vee segust pastat sinna peale, hõõrun sisse ja viskan nii masinasse. Väga vähe asju küll, mida ma nii puhtaks ei ole saanud.

Kui Andres tööle läks, siis ma alustasingi. Kõigepealt köök korda, siis heledad riided pesema, korjasin mänguasju põrandalt kokku jne. Muide, harjutame siin vaikselt päeval lapsel ilma mähkmeta olemist ja panime tavalised aluspüksid talle täna jalga. Pott oli meil keset elutuba kohe silma all ja mõtlesin, et kui ta häda näo pähe teeb, siis torkan ta ruttu sinna peale. Ja noh, ma pesin nõusid ja järsku tõmbas ta mul oma kakaste kätega üle kintsu ja siis ma avastasin, et terve valge köögivaip oli sõna otseses mõttes sitta täis… Ma veel astusin sisse ka sinna, nii et terve põrand köögist-vannituppa oli sitane. Kartsin, et ta aluspesu on küll äraviskamise kraam, aga VANISH! Nagu uued näevad välja. Aga noh, tänu sellele vahejuhtumile oli mul täna kohe topelt küürimist. Vaibalt sain plekid isegi enam-vähem välja. Lasin clini peale ja siis panin plekkide peale soodat. Hiljem tõmbasin tolmuimejaga üle ja kui just luubiga ei uuri, siis plekke ei näe. Õnneks on see kaltsuvaip ja masinas pestav, et pole väga hullu. Aga jah, kokkuvõtvalt oli meil üsna sitane hommik 😀

Aga kui kõik puhtaks küüritud sai, siis panin Mammule nunnud suveriided selga ning endale ka midagi ja sõitsime Ülemiste keskusesse. Sain eile õhtul sms-i, et skechersi klubi liikmena saan ükskõik millise jalanõu paari pealt veel -10 eurot alla. Ja kuna ma oma skecherseid armastan ja uusi jalanõusid vajasin, siis läksingi sinna lootuses, et ma endale midagi leian. Ja leidsin! Terve kakamajandus ja sellega kaasnev jama sai sel hetkel unustatud, kui ma neid imelisi mündirohelisi jalanõusid märkasin. IMELISED. Ja sain ma enda arvates ka väga super hea hinnaga. Vaid 35.50. Muidu maksid need kõvasti rohkem, siis olid alla hinnatud 45.50 peale ja klubi liikmena sain veel 10 euri alla. Ma olen nii rahul. Skechersid on kui jalga valatud, imepehmed, mugavad ja ilusad. Need on nüüd mu kolmandad. Mul on ka kaks paari 2 generatsiooni go walke, millega ma jalutamas käin. Ja miks ma neid armastan, peale selle, et need nii superhüper mugavad on? Neid saab pesumasinas pesta, koos riietega – ja mitte midagi ei juhtu (välja arvatud see, et nad lähevad puhtaks ja näevad mul ka 1+aastat hiljem välja nagu uued). Kujutate ette, mis mugavus. (Need näevad tegelikult veel ilusamad välja – panen insta pildi ka!).

PicMonkey Collage
Ma väga rohkem ei viitsinudki seal ringi vaadata. Lapsel oli ka uni ja kodus oli veel tegemist. Teel poest autosse helistas aga sõbranna ja kutsus Piritale randa. Nii kesklinnast jala Piritale minna randa. Jala. Aga olin nõus. Sõitsin siis koju ja koduteel jäi Mammu juba magama. Sain ta isegi kodus voodisse hällist ümber tõsta. Jõudsin ühe masinatäie pesu kuivatisse panna, teised pesema, võileivad lõunaks teha, lapsele lõunaks putru keeta, veidi niisama puhata ja telekat vaadata, siis asjad kokku pakkida jne. Kaua Mammu küll ei maganud, aga midagi ikka. Oma tegemised jõudsin õnneks tehtud saada. Lõpuks läks meil ikka nii kaua, et teine masinatäis pesusid jõudsid ka lõpetada ning sain need enne minekut kuivatisse panna. Õnneks. Kella 2 aeg saime viimaks minekule sättida. Õues oli jube palavus. Plaan oli bussiga kesklinna sõita, seal sõbrannaga kokku saada ja edasi Piritale surfiklubi juurde jalutada. Aga asjad läksid hoopis nii, et bussiga jõudsin umbes Russalka juurde ja siis jäime sinna ummikusse ja ma istusin 20 minutit kindlasti seal bussis lõksus, sest välja ei saanud, kuna mõlemal pool teed olid autod ja vankriga poleks seal mitte kuhugi lihtsalt mahtunud. Teised muidugi põgenesid ja läksid jala edasi. Viimaks sai ikka liikuma ja sain Poska peatuses maha. Sõbranna oli ka selle ajaga juba sinna jõudnud linnast. Ja me jalutasimegi siis sealt Piritale. Käisime Selverist ka läbi ja sel ajal, kui ma poes olin, helistas Andres, et ta ei viitsi ka selle sooja ilmaga enam tööl passida ja tuli ka randa. Ostsin siis poest veidi söögikraami, et äkki mehel kõht tühi. See oli aga viga, sest sööma hakkasin loomulikult hoopis mina ja rikkusin tänase päeva rämpsuga jälle ära.. aga sellest mõni teine kord. Lõpuks seal jõe juures saime kokku ja hakkasime kohta otsima, kuhu maanduda. Me sõbrannaga tahtsime liiva vältida, sest no seda on hiljem kõik kohad täis, Andres aga veidi mängis Mammuga, võttis paar ampsu süüa ja läks ise liiva peale päikest nautima. Meie rannaskäik nägi üldjuhul välja selline, et mina ja Andres kordamööda ajasime last mööda surfiklubi esist taga, üritasime teda keelata, et suitsukonid ja kivid EI KÄI suhu – tulutult. Mingi hetk jalutasime temaga vee äärde ja jooksime madalas vees, kuniks ta sinna pepuli sisse lendas ja üleni märg oli. Siis ma avastasin, et seal filmitakse reporteri ilmateadet ja ma keerasin kohe otsa ringi ja kõndisime platsi poole tagasi. Mammu suutis end seal rannas ka täis essuda. Sellises vanuses lapse tagumiku puhastamine nende niiskete lappidega on katsumus omaette. Beebi kaka on selle kraami kõrval ikka imearmas ja nii mõnusa lõhnaga, et anna minna. Mingi hetk me enam ei jaksanud ja pakkisime oma kodinad kokku ja hakkasime kodu poole tulema. Saime isegi bussi peale, sellega Poskasse ja seal istusime ümber ja sõitsime kodu poole. Buss oli täiesti ülerahvastatud ja seal oli nii palav. Nii hea oli viimaks koju jõuda. Mul sellest kuumast pea juba valutas viimaks.

Esimese asjana kodus võtsingi peavalu tableti sisse. Aga siis mulle meenus, et täna pidi ju Lasnamäe Centrumis olema mingi öömüük ja ma puhtalt huvi pärast tahtsin käia vaatamas, et mis seal siis on. Kokkuvõttes jõudsin vaid Rimisse, aga ma sain sealt ühe super hea ostu. Ükskõik kus me külas oleme käinud ja kus on olnud need pealeistutavad mänguautod, on Mammu alati ekstaasis olnud ja ainult nendega ringi rallinud. Isegi mänguasjapoes ronis kohe peale ja oleks sellega heameelega koju sõitnud. Ma ei teagi, miks me seda juba varem ostnud ei olnud. Mõtlesime siis siin mõned päevad tagasi, et kingime talle selle mänguauto, kui 18 kuud täis saab. Käisin neid täna Ülemistes mänguasjapoodides ka vaatamas, ja no 40 euro eest müüakse selliseid nikatseid, koledad ka veel pealekauba. Aga rimis jalutasin seal mänguasjade riiulite vahel ringi ja nägin ühte päris normaalse välimusega autot. Viimane – ja maksis ka sildi järgi vaid 10 eurot. Noh, kassas muidugi avastasin, et olen jälle petta saanud ja tegelik hind oli 19.99, aga ostuöö tõttu läks sealt hinnast veel 30% maha ja lõplik hind oli autol 13.99. Kassapidaja soovitas küll minna infoletti asja uurima, aga kuna seal selline tunglemine oli, siis ma lihtsalt ei jaksanud.

auto2

Veel ostsin ma talle ühe hüppepalli, no teate küll, sellised millisel need sarved küljes on. Pall on ilus roosa, Minnie pildiga, aga nagu kodus avastasime, siis hüpata saab ta sellega ehk siis, kui esimesse klassi läheb, sest see pall on nii suur! Ma mõõte muidugi ei taibanud sealt karbi pealt vaadata. Aga pall maksis 4 eurot – kui kellelgi huvi tekkis. Muidu täitsa armas selline. Kahju, et minu fitnesspallil, mis mind kannatab, neid kinnihoidmise sarvekesi küljes ei ole 😀

Kui koju jõudsin, läks Andres poodi. Tema saabus sealt mingi mini piimavahustajaga – ise eriti uhke. No kus on täis mehe mõistus.. Mida me selle jullaga nüüd peale hakkame. Ma vahepeal panin lapse magama ja mugisin sweet chilli maitselisi tortillasid – ülihead! Aga nüüd peakski veel tegutsema, nõud ära pesema, kuivad riided ära sorteerima ja kappi panema, homseks mehele ja lapsele riideid ja asjad kokku pakkima. Homme lähevad nemad maale ja mina sõidan Pärnu pulma, näeme alles pühapäeva õhtul. Kuigi ma praegu mõtlen küll, et oh kui mõnus, saab lapsest ühe päeva puhkust, siis ma tean, et homme kui ma nad ära olen saatnud, siis töinan siin üksi nagu titt, sest nad on nii kaugel ja isegi 5 minutit ilma nendeta tundub terve igavik!

Varsti ka üks kaltsusaagi postitus ja räägin HC jõusaalist Lasnamäel, kus ma nüüd juba kolm korda käinud olen 🙂

2 thoughts on “Tänane päev

  1. Selle mini piimavahustajaga teen mina muide ülimõnusat kodust lattet. Meil 1,50 maksnud IKEA oma ja töötab ülihästi! 😉 Paned tassi soovitud koguse piima, lased mikros soojemaks ja vahustad 10-15sek ning valad kohvi peale. Parem, kui mõni Juraga tehtud jook! 😉

    • Tänks, andsid üli hea idee (y). Ma muidu naiivselt aastaid arvanud, et see on muna vahustamiseks muidu.. 😀

Lisa kommentaar

