Aga millest Teie lugeda tahaksite?

Ma olen viimasel ajal liiga vähe siia kirjutanud, liiga vähe muusikat kuulanud, liiga vähe tantsinud, liiga vähe käsitööd teinud, liiga vähe aega oma perele pühendanud ja see nimekiri jätkub. Kõik see, mida ma tegelikult armastan teha, on kuidagi tahaplaanile jäänud.

Oh te ei taha teada, kui tihti ma olen alustanud viimasel ajal kirjutamist ja selle siis lihtsalt drafti salvestanud või ära kustutanud, sest see tundub nii mõttetu…

Mida ma kirjutan? Kellele ma kirjutan? Ma tean, et mul on oma imepisike lugejaskond ja nii palju kui ma Teid tean, siis te olete kõik imetoredad ja mul on südamest hea meel, et te oma tee siia olete leidnud.

Niisiis küsingi. Ehk on Teil küsimusi või mõni teema välja pakkuda, millest lugeda soovite? 🙂

4 thoughts on “Aga millest Teie lugeda tahaksite?

  1. Mina naudin seda, kui kirjutad elulistel teemadel, omad seisukohta ja sellest ka kirjutad, elust enesest . Nyyd kuna kool labi, siis edasistest plaanidest. Samuti, kuidas edeneb kodune elu, kui molemad kodus olete ja loomulikult trenni ja soogipostitused (maadlen ise ka kaaluga :D)

    • Aitäh sulle. Ühele küsimusele üritasin veidi vastata, varsti kirjutan kaalust ja trennist ka. Ma ikka maadlen ja maadlen, aga jagu ei saa 😀

  2. Mu meelest on ka teie pere elu juba isegi väga põnev, et naudin igapäevateemadel lugemist. Kaal, toit, laps ja mees, teise ringi poed jne jne.

    Veel võiksid kirjutada oma õpitud eriala teemadel.

Lisa kommentaar

