Random faktid minu kohta

1. Ma ei suuda sokkides magada. Mul tekkis keskkoolis mingi aeg komme, et iga kord enne magamaminekut ma kreemitasin oma jalad sisse mõnusalt ja panin sokid jalga. Hommikul ärkasin paljajalu. Ükskord märkasin, et sokid on sahtlist kuidagi otsa saanud. Nihutasin siis veidi oma voodit ja seal nad olid – minu krussis öösel jalast ära põgenenud sokid! Ja nüüd on tänapäevani nii, et iga kord, kui ma sokkides magama juhtun minema, siis hommikul neid enam jalas ei ole.

2. Ma olen väga püsimatu. Ehk olete siingi tähele pannud, et ma võtan suure hurraaga endale midagi ette, vandudes, et seekord ma viin oma tegemised ka lõpuni ning juba paari päeva pärast ma tunnen, kuidas see ei olnudki ikka nii hea idee ja jätan asjad pooleli ja alustan juba millegi kolmandaga. Mulle meeldib erinevaid asju katsetada ning kui ma midagi proovin ja see mulle ei sobi, siis ma ei kavatsegi punnitada seda üldse lõpuni viia, et teised mind imelikult ei vaataks. Mulle on alati kummastust pakkunud need inimesed, kes tegelevad aastakümneid näiteks sama trenni või spordialaga. Igav ju? Ma tahan proovida ujumist, ratsutamist, tantsimist, võitluskunste, joogat ja nii edasi ja edasi ja edasi. Kui ma ei katseda, kuidas ma siis leian selle, mis mulle tõesti meeldib? Peab ju läbi proovima ikka! Vähemalt see on minu elu moto.

3. Ma kardan lennukeid. Mitte lennukiga sõitmist, vaid seda, et ma näen pealt, kuidas lennuk alla kukub või et see kukub mulle peale. See hirm tuli aastaid tagasi pärast Donnie Darko filmi vaatamist, kus tüübile lampi äkki pool lennukit tuppa sisse sadas. Ma usun, et üks kummalisemaid hirmusid üldse.

4. Kui mu naba sisse vaadata, siis seal on pisikene süda! Täiesti looduslikult tekkinud, kusjuures.

5. Ma olen naturaalne punapea. Mu ema rääkis, kuidas ta ei julgenud isale mu juukseid näidata ja hoidis seetõttu mul pidevalt mütsi peas – missest, et ma sündisin kuumal südasuvel. Kartis vist, et isale ei meeldi, et ma peast roostetan. Olen väga väga pikalt oma juukseid värvinud ja loomuliku tooni varjanud. Nüüd aga kasvatan juba üle aasta seda taas välja ja naudin oma ilusat ja pigem haruldast juuksevärvi.

6. Mulle ei meeldi reisida. Ma arvan, et ükski teine inimene mind siinkohapeal ei mõista, nii et ma ei hakka parem pikemalt lahti seletama. Oma kodus on kõige mõnusam. Punkt.

7. Mul on kaks tatoveeringut. Üks ülaseljal, teine vasakul säärel. Draakon ja hunt. Üsna pea saan ma neid veidi täiendada ja värskendada ning ma ei jõua seda ära oodata! Heameelega teeks juurde ka kolmanda, aga mu kallis abikaasa ei ole sellega eriti päri. Eks peab teda veel veidi moosima, sest mul on tunne, et tegemata see nüüd kellegi teise vastumeele tõttu mul küll ei jää. Minu keha, minu otsused.

8. Ma ei usu vitamiinidesse. Nüüd hiljuti tuli välja ka tõestav uurimus, et reaalselt ka, neist ei ole mitte essugi kasu. Eriti multivitamiinidest. Iga kord kui ma olen üritanud neile taas võimaluse anda, pannud suure raha nende alla magama ja neid siis endale sisse sööma hakanud, olen ma ALATI haigeks jäänud. ALATI.

9. Ma ei saa pesta pesu, kui masin ei ole täis, mistõttu rändavad sinna lisaks ka alati kõik vannitoa rätikud, mis sest, et ma neid äkki heal juhul korra kasutanud olen, kui sedagi. Aga lihtsalt, nii ruumi täiteks.

10. Ma vaidlen tihtipeale peas iseendaga. Ma ei tea, kas see on märk hullumeelsusest või just ratsionaalsest mõtlemisest, aga kellegi “teisega” ma tihti oma mõtetes aru pean. Näiteks just hetk tagasi vaidlesime me teemal, kas süüa ära laua peal olevad viimased kolm kirju koera kommi või mitte. Mina võitsin! Njomm njomm.

11. Mul on olnud lapsepõlves nii jubedaid õnnetusi ja kukkumisi, et ma imestan, et ma tänini üldse elus olen. Näiteks kunagi lasteaias, võeti soojatrassilt luuk korraks pealt ära ning sel hetkel, kui ehitusmehed läksid autost midagi tooma, suutsin ma sinna sisse kukkuda. Või siis endale 20+cm pinnu liumäest kanni saada. Või peaga vastu tellist kukkuda. Või kiigult kukkuda, nii et käeluu oli katki. Või talvel kaldas ülepea lumme vajuda, nii et ma end liiguada ei saanud (õnneks kaevas koer mu välja). Või vanasse sara taga olnud autosse end kinni lukustada, siis välja saamiseks selle aken puruks lüüa ja mööda klaasikilde välja pugeda sealt, nii et ma üleni verisena tuppa jõudsin ja vanaema peaaegu infarkti sai. Selliseid lugusid on palju. Näiteks olen ma vähemalt korra murdnud ära kõik oma sõrmeluud. Või vähemalt on neis olnud mõrad. See on üks põhjus, miks ma oma last lasteaeda ei julge panna. Ma tean lihtsalt, et on ilmvõimatu, et üks inimene suudab korraga 20+ lapsel silma peal hoida ning kuna see võimalik ei ole, just seetõttu sellised õnnetused juhtuvadki. Minul vedas, kellelgi teisel ei pruugi kasvataja tähelepanematusest nii hästi minna.

12. Mul on alati kohutavalt raske midagi vana ja ebavajaliku ära visata. Ma tükk aega kogun ja kogun ja hoian neid alles, kuniks üks päev käib klõps ära ja ma võin pooled oma asjad minema visata/ära anda jne. Näiteks vanad ripsmetuššid. Äkki korra veel saab kasutada… Praegu on nii hea, pesen nad puhtaks ja annan lapsele mängimiseks. Küll ta kasutab neid lusikatena, trummipulkadena, asjade segamiseks jne. Lõbu laialt tühjast tähjast.

13. Ma pean vähemalt mitu korda päevas vatitikuga oma kõrvu puhastama. Mitte, et nad mustad oleks, aga nii igaks juhuks – et ei läheks ka. Ma tean küll, et see pole just eriti kasulik see tegevus, aga enam näed ei saa lahti ka.

14. Ma ei suuda juua suhkruga teed. Kunagi kuhjasin tee sisse 3-4 lusikat suhkrut, nii et sellest sai pigem siirup, kui tee. Aga mingil hetkel ma otsustasin, et kõik. Harjusin ilma suhkruta jooma ning nüüd suhkruga tee enam alla ei lähe. Hakkab lihtsalt nii vastu, et ka parima tahtmise juures, ei suuda seda juua. Kohviga on vastupidi. 1-2 tl suhkrut pean sinna panema (mul väga suur tass ka), olen küll korduvalt proovinud ilma ja erinevaid alternatiive, aga ei. Minu jaoks kohv ei ole kohv ilma teelusikatäie suhkruta.

15. Ma olen sündinud fourth of july. Kui ma nüüd seekordsel sünnipäeval käisin Boosti mahlabaaris oma tasuta jooki nautimas, ütles müüja ka, et ehh, nii äge kuupäev. Nagu Ameerika! Ei tea, kas ta viitas mu laiusele või…

Praeguseks aitab ka 🙂

4 thoughts on “Random faktid minu kohta

  1. Ooo, nii ägedad punktid siin kirjas 🙂 Ja eriti tore, et kellelgi veel hunditätoveering on, varem pole kuulnud, et kellelgi veel just hunt oleks 🙂
    Ja mu vend on ka 4.juuli inimene, lapsena oli see tavaline kuupäev, kuna Ameerikat sellega üldse ei seostatud.
    Aga kas suhkruga kohvi jood piimaga või piimata?

    • Ikka piimaga ja väikse tüki kookosrasva panen ka sisse. Kohvi on nagu mu magustoit. Mõnus kaloripomm küll, ma tean, aga vähemalt ei topi ma sinna siirupeid ja vahukoort sisse. Kuigi nii oleks veel eriti hea.. Mmmm 🙂

  2. Hea lugeda kohe, et mõni punkt oleks lausa minu kohta kirjutatud, noh, näiteks see sokkide värk ja ka suhkruta tee joomine 🙂 Mul on reite peale tätoveeritud neiu ja noormees, ühel on hunt mütsiks ja teisel rebane 🙂 ja see on nagu nakkus, eksole, ühe teed ära ja siis ei saa pidama enam 😀

Lisa kommentaar

