Kui kulukaks kujunes minu lõpetamine?

Ma tahtsin kirja panna, lihtsalt iseendale (ehk huvitav vaadata ka teistel), kui kulukaks kujunes minu lõpetamine. Ei, ma ei ostnud endale disanerkleiti, kalleid kingi, briljante või midagi muud uhket. Täiesti tavalised asjad, kuid rahakoti põhjas laiutab nüüd siiski üsna suur auk pärast seda suurejoonelist üritust (mis minu meelest oli veidi kehvasti organiseeritud).

Kleit – 63.95

Kingad – 31

Soeng ja meik – 30

Ehted – 15.90

Sukapüksid – 4.60

Lillekimp – 25

Sushi -35

Koogimaterjalid – 2.39+1.49+0.98 – no umbes 5 eurot.

Lilled ja snäkilaud koolis – 7

Minu jaoks oli kleit tegelikult päris kallis ja kuna ma ei olnud oma elu tipp-vormis (saan siin süüdistada vaid iseennast), siis ma tundsin end tegelikult päris ebamugavalt. Ma ei suutnud piisavalt ette mõelda, et sukad jalas on libedad, kleit on libe ning kõndides ma pidin seda pidevalt alla sikutama, et mitte midagi välgutada.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kingad olid minu jaoks ideaalsed. Ma otsisin täpselt selliseid taga ning päev enne lõpetamist viimaks ka leidsin. Imeilusad väikse tikk-kontsaga ning mustad ja lakknahast ja kitsa ninaga. Ja mis kõige olulisem. Nagu jalga valatud – niivõrd mugavad! Kuna seal eile sõtkumist ja tallumist oli päris palju, siis said need kingad ka juba mõned sõjahaavad, kuid ei midagi hullu, paar kriipsu vaid. Kuid veidi kahju ikka, et kingad suudavad (vähemalt minu jalas) püsida uuena vaid selle hetkeni, kuni ma uksest välja jõuan.

kingadf

Nii, soengu ja meigiga oli selline lugu, et algul ma soovisin seda teha oma sõbranna soovitusel Kerstin Koorti juures, kuid kuigi ma teatasin ligi kaks kuud oma soovist ette, olid tal selleks ajaks juba kahjuks ajad täis. Tema juures oleks see lõbu maksma läinud 50 eurot. Siis sain tema käest soovituse, et Jenni Korjus on ka väga super tegija. Paningi siis tema juurde aja, kuid hinnaks oleks kujunenud juba 60 eurot ja võib-olla ka natuke peale, sõltuvalt mis soengut ma oleks soovinud. Alguses ma olin rõõmus, et üldse kuhugi aja sain, kuid see 60 eurot kummitas peas.. Mu kleit kurja maksis ju sama palju. See jäi minu rahakoti jaoks veidi liiga kalliks. Siis mul aga meenus, et mul on üks vana klassiõde keskkoolist, kes käis grimmikoolis ning kellel on väga hea käsi. Uurisingi siis tema käest, et kas tal on ehk see kuupäev hommikupoole vaba aega ning mis ta selle eest sooviks saada. Õnneks oli ning lõpuks maksin oma soengu ja meigi eest 30 eurot. Mis on minu meelest väga hea hind ja tulemusega ma jäin rohkem kui rahule. Meik oli ideaalne kuni hiliste õhtutundideni. Käisime õhtul veel  koos sõbrannaga lastega mänguväljakul ja ligi 7 km ringil jalutamas, ning ka see ei teinud meigile midagi. Kuigi veidi naljakas oli küll täismeik näos spordiriietes mööda tänavaid rallida.

Meigi tegi mulle Ave Jürgens. Tema kontaktid leiab siit: LINK

meik

Ehete hinna ja kvaliteediga ma jäin rahule. Mu kleit oli üsna ergas kollane ning mitmed sõbrannad soovitasid seda musta värvi detailidega veidi pehmendada. Nii ma muretsesingi endale ilusad kuldse-mustaga kõrvarõngad ning üsna massiivse mustade lilledega kaelakee. Sobitasin neid ehteid poes ikka päris kaua, müüjad vaatasid mind juba väga kahtlaselt. Aga ma pidin proovima, sest iga kord kui leidsin mõned kõrvarõngad, mis ma arvasin, et voh need oleks küll väga super ja siis neid proovisin, pidin pettuma, sest minu kõrva ei sobinud need kohe üldse. Ja lõpuks see paar, mis ma ära ostsin oli just vastupidi. Esimes korda neid nähes ei kutsunud nad minus ühtegi emotsiooni esile, kuid kui ma need viimaks kõrva sain, siis teadsin, et vot need ongi õiged! (pilt kahjuks veidi udune)

ehted

Sukapüksid ostsin täiesti tavalised 40 denised naturaalset nahatooni – ei olnud ka trimmivad, kuigi ma ajasin selliseid tikutulega taga. Kõik trimmivad sukad/sukapüksid olid kas väga ebamäärast pruuni või musta värvi ja no nendega ei oleks mul olnud midagi peale hakata. Ja tikutulega, siis ma mõtlen seda, et ma käisin siin kõikides ümberkaudsetes poodides, nagu rimi, prisma, selver, maxima, konsum, grossi ja erinevates kingapoodides veel vaatamas ning mitte kusagil ei olnud nahatooni trimmivaid sukapükse. Neist ma pilti panema ei hakka 😀

Lillekimbu muretses küll Andres, aga kuna meil on ühine rahakott, siis ma panen ka selle siia kirja. 25 eurot lillekimbu ees. Nagu wow. Ma just küsisin temalt, mis ta selle eest maksis ja ma pidin pikali kukkuma.. Kakskümmendviis.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Peale lõpetamist tuli sõbranna oma lapsega külla, tähistasime veidi ja tellisime koju shampuse kõrvale sushit Sushi Plazast. Koos kullerteenusega läks arve 33, aga jätsin 2 eurot lisaks. Sushi oli nagu alati super. Polnud seda väga ammu söönud ja ei kahetse, et seda meile lubasin, kuigi arve polnud just kõige väiksem.

Koogi tarbeks ostsin ma poest pavlova põhjad ja suure vahukoore. Sõbranna pani koogi kokku. Lisaks läksid koogi peale veel mõned alles jäänud murelid, külmutatud mustikad, banaan ja üks kiivi. Viimased neli olid mul juba kodus olemas. Ehk umbes 5 eurot kulus suure koogi peale, mis oli imemaitsev ja mille me koos lastega õhtu peale kõik ära sõime.

Õpetajate lillede ning hilisema snäkilaua tarbeks korjati meilt kõigilt 7 eurot. Samuti väga okei summa. Kõik õppejõud said ilusad roosid, laual oli kaks suurt isetehtud küpsisekooki, juustu, viinamarju, maasikaid, kommi, erinevaid shampuseid, minu meelest väga rikkalikult asju igale maitsele. Kahjuks oli asi veidi ettemõtlemata ja kiiruga organiseeritud, nii et meil oli laual küll kaks suurt kooki, kuid mitte ühtegi nuga ega tordilabitat, millega kooki lõigata ja tõsta sai. Nii kasutasime väikseid plastiklusikaid, mis ei rikkunud küll koogi maitsed, kuid üldpilti ikka väga palju. Ega väga palju neid ei olnud, kes seda laialilagunenud küpsiseplöga süüa soovisid. Kuigi kook maitses ise imeliselt. Aga paljuski sööme me ju siiski silmadega.

Praegu mul rohkem nagu ei meenugi, mille peale veel kulus. Shampus oli meil kodus külmas juba olemas sellest ajast, kui Liisa Pärnust külas meil käis ja selle külakostiks tõi.

Kokku kulus siis selle paaritunnise ürituse tarbeks 217.45 eurot. Mis on peaaegu terve minu emapalk (saan seda kõige madalamat miinimumi). Hirmus. Muidugi oleks võinud minna vana kleidi ja kingadega, jätta lilled ja snäkid ostmata jne, kuid see on siiski selline üritus, kus ju tahaks tunda end ilusana ja hästi ning külalistele (külalisele) midagi head ja paremat pakkuda.

Muidu nagu ei olekski eriti hullu, aga käes on kuu lõpp, kohe on veel mu ema ja venna lõpetamised, jaanipäev, vanaisa sünnipäev ja siis juba venna ja minu sünnipäev. Ning need jäävad kõik sinna perioodi, kus uus palk ei ole veel saabunud ja peab kuidagi vana rasva peal hakkama saama. Just eile tuli ka kommunaaliarve, mis ei olnud ka kõige väiksem.

2 thoughts on “Kui kulukaks kujunes minu lõpetamine?

  1. Meik ja soeng väga ilusad! Tihtilugu ongi see, et mõned mitte nii tuntud nimed teevad väga head tööd, aga kahjuks alati ei jõua oma otsingutega nendeni 😀

    • Aitäh! Jäin ise ka väga rahule. Nägin veel õhtul enne magamaminekut samasugune välja, püsis super hästi peal. Ma veidi kardan alati seda meigi tegemist. Ma varem 2 korda veel teha lasknud (keskkooli lõpetamisel ja pulmade aeg) ning siis ei jäänud üldse rahule. Praegu vanu pilte vaadates näen, kuidas kõik on laiguline ja läigib vastu. Vähemalt kolmas korda siis läks õnneks 😀

Lisa kommentaar

