Segadus

Minu peas on üks meri ja see meri on tormine.

Tormine meri, mis on minu peas.

Ma mõtlen, miks tunda ei taha ja tohi.

Kuid välja ma mõelda ei suuda seda eal.

Ma tahaksin minna, kuid kuhu, ei tea.

Ma tahaksin olla, kuid kes?

Kuid kellekski saama ju ometi pean,

kes olin, ei sobi ju – sest.

Sest nii ju ei saa, ei tohi, ei või.

Kui teen, siis teistel ei sobi.

Kuid selline enam ma olla ei saa,

Ma pole te soovide ori!

Ma soovin, et oleksin jälle ma see,

kes olin, kui olin ma rahul.

Kui rahul ma olin, siis õnne mu sees,

võis loota, et teistele mahub.

Et ometi mahub neil pähe, et ma,

ei ole ju osa või asi.

Ma olen ju see, kes ma olema pean,

kui ei meeldi, siis minema kasi!

Lisa kommentaar

