Chit-chat?

Pole üldse kirjutamise tuju ega tunnet olnud. Praegu ka. Tahaks nagu midagi kirjutada, aga jutt üldse ei jookse. Nädal linnas on möödunud taas meeletu kiirusega. Ma pole absoluutselt jälginud, mis mulle suhu rändab ega end liigutanud samuti. Juba maal mugisime rõõmuga kooki ja saiakesi. Ehk lõpetamisele ma kahjuks oma tippvormis ei jõua. Aga ma ausalt ei jaksa enam põdeda ka. Võtab täielikult juba elurõõmu ära see üks suur pidev dieet. No kes jõuab ja tahab nii elada. Mina ei taha.

Mõtlesimegi siin, et käime vaatame, et vahetan kleidi ehk siiski number suurema vastu. Olen seda nüüd kodus proovinud kord ühte ja teist pidi, kontsadega, sukkadega, erineva pesuga. Teinud pilte siit ja sealtnurgast, uurinud ja puurinud. Andrese südamerahuks käisime täna siiski poes ära, proovisin number suuremat kleiti. Minu arvates oli ta mulle ikka veel õlgadest suur, vajus alla ja lotendas. Küsisin siis lõpuks müüja arvamust ja tema ütles ka, et eiei, number väiksem tuleks ikka võtta, see on liiga suur. No olgu siis nii, jäi see esialgne variant. Olen siis nagu väike sardellike, mis teha. Pigistame silma kinni. Kleit nagu ise ei olegi väike, aga ta on nii kuramuse liibuv, et rinnahoidja randid paistavad sealt alt läbi ja paistab täpselt, nagu seal oleks pekivoldid. Ma käisin eile isegi ostsin spetsjomm selle kleidi jaoks uue kollase pesu endale, aga ei, sama jama ikka. Aga noh, mul praegu juba üsna suva 😀

Eile õhtul käisin juuksuris. Jäin selle imelise tulemusega jälle äärmiselt rahule. Kuid kahjuks sain veidi kurva uudise ka. Ma olen juba poolteist aastat Tuuletukas Diana juures käinud ja temaga nii ära harjunud no ja alati väga rahule jäänud tulemusega. Ja nüüd ta eile teatas, et ta läheb sealt teise salongi tööle. Mis isenesest ei ole katastroof, sest see on seal samas lähedal ja ta jääb siiski Tallinna, mitte nagu mu eelmised kaks lemmikut, kes Tartu kolisid. Aga, kui ma praegu maksan lõikuse eest 15, siis uues salongis on hind kaks korda kallim..

Homme on aga ees ootamas hullumeelne päev. Mul on vaja pakkida endale Pärnu sõiduks asjad, küpsetada kolm plaaditäit minipitsa pirukaid suguvõsa kokkutulekule, pakkida lapsele riided-mähkmed jms vajalikud asjad valmis, sest homme on see ajalooline päev, kus Andres ja Mariel jäävad kahekesi koju! Ja ma ei taha riskida, millisena mu laps laupäeval suguvõsa kokktulekule kohale jõuab, kui Andresel talle kostüümi lasen välja vaadata. Ma tahaks näha, millisena ma ise sinna kohale jõuan.. Pärnusse jõudes on meil umbes 15 minutit, et jõuda sõbranna juurde, end seal valmis sättida ja siis Pubisse teiste juurde jõuda. Hetkel on plaanis pidu hommikuni. Hommikul pean ma end juba aga Märjamaa bussi peale sättima, et ikka õigeks ajaks kokkutulekule jõuda. Saab põnev olema 😀

Aga olgu, üritan oma küünistega midagi ette võtta. Ma vihkan nende lakkimist, aga ma siiski üritan. Tõenäoliselt saan end sada korda okkaliseks vihastada ja mitu korda selle laki maha võtta, aga ma üritan!

2 thoughts on “Chit-chat?

Lisa kommentaar

