Minu lõpukleidi otsingud…

leidsid viimaks ometi lõpu! Otsustasin eile õhtul, et käin veel kiiruga linnas ära – vaatan, mis seal Viru Keskuse poodides ka pakutakse. Ja mul oli vaja ka Liannist läbi käia ja sinist heegelniiti ühe tellimusmütsi tarbeks osta. Alustasin siiski poodidest, sest kell oli juba kaheksa ja aeg otsakorral. Esimesena astusin sisse River Islandisse. Leidsin sealt kolm kleiti, mis mulle enam-vähem esmapilgul meeldisid. Üks oli kollane, teine tumesinine ja kolmas lõheroosa. Kõik erineva tegumoe ja lõikega. Proovisin neid juba üsna tüdimusega. Ma olin varasemalt juba proovinud umbes 15-20 kleiti? Ja mitte ükski polnud minus veel tekitanud sellist tunnet – et VOT SEE!

Lõheroosa kleit oli kuidagi liiga tavaline ja ei tekitanud minus ühtegi emotsiooni. See kleit vist üritas olla skater stiilis, aga ei tulnud eriti välja. See lihtsalt oli seljas nagu õlapaeltega kalts (sorry, kui kellelegi väga meeldib ja ta endale on ostnud, minule selline asi selga ei sobi, nagu näha).

PicMonkey Collage

Sinine oli liiga litsakas ja liibuv ja ma olin sellega nagu viiner kiles. Sõna otseses mõttes. Mul on nagu kaks paari puusasid.

PicMonkey Collage.jpg2

Ja siis kollane! Peplum on minu stiil ja minu lõige – varjab mu probleemsed kohad ära.

KLEIT

Kuigi mu esimene mõte oli küll, et see on ju kollane – siis selga proovides mu arvamus leebus, hakkas kohe täitsa meeldima. Tegin pilti ja saatsin Andresele ka. Talle ka täitsa meeldis. Kuniks hinda kuulis.. Saatsin veel isale-emale-sõbrannale, panin titegruppi, instagrami, et mis ma teen. Kas sobib, kas võtan ära? Eile õhtu jäi see kleit minust siiski veel poodi. Vaatasin veel õhtul telefonist pilte – vaatasin hommikul ka. Et mida ma ometi teen, ostan või ei osta. Ligi 64 eurot on ühe kleidi eest, mida ma tegelikult suure tõenäosusega kannan vaid ühe korra, on minu jaoks üsna suur summa. Eriti arvestades veel fakti, et sinna juurde on vaja kingi, pesu, sukki, ehteid, meiki ja soengut.

Käisin veel paaris poes – Mohitos proovisin ka ühte kleiti, aga no seda ei andnud selle kollasega mitte isegi võrrelda. No ei anna ju!

PicMonkey Collage.jpg4

Aga saades eile palju positiivset tagasisidet, et tõesti on ilus kleit ja sobib mulle, siis läksime hommikul kõik kolmekesi linna (Andres jäi küll Mammuga autosse ootama, sest viimane otsustas selle 10 minuti pikkuse sõidu aeg magama jääda) ja käisin ja ostsin selle kleidi ära! Proovisin seal veel kahte erinevat suurust. Eile proovisin 12 suurust – peaks olema meie 38? Täna proovisin 10 ka. Ja 10 tundus parem. 12 oli kuidagi õlgadest veidi lai. Võtsingi siis suurus 10-36 kleidi omale! Proovisin kleiti täna koos mustade kontsakingadega (mistõttu on mu kannad nüüd täiesti villides, valusad ja lõhki, aga hell, ilu nõuabki ju ohvreid?)

DSC_0016

Nüüd peab 2 nädalat vist vee ja leiva peal olema, et ikka viimase peal välja näha oma bakalauruse diplomit vastu võttes. Eks need inglise suurused ole paksude rõõmustamiseks välja mõeldud – tegelikult olen ma ikka napp 38-40 veel ikka. Pepu on taga ikka pirakas ja 38 pükse veel päris hästi jalga ei venita. Pluusid ja kleidid veel kuidagi. Enamus mu proovitud kleite olidki 38 suuruses. Ja mõne poe kleidid – näiteks Mohito omad, istusid seljas suurepäraselt. Kuid näiteks Lindexi 38 oli mulle rinnust kitsas. Seppälä oma jällegi paras – Reservedi oma kitsas. HM-i oma suur! Ma pean ALATI selga proovima asju, muidu ei tea kunagi midagi osta. Lõiked on nii erinevad, poodides on suurused nii erinevad.

Peale kleidiostu kobisime Mammuga koju tagasi pakkima ja sõitsime täna jälle maale puhkama. Võtsin kleidi kaasa ja näitasin isale ja vennale laivis ka – neile väga meeldis. No näitasin siis vanaemale ka, kes muidugi ütles, et see kleit on liiga lühike, ümber, kitsas, kollane, kallis, litsakas, KITSAS, VÄIKE, ÜMBER ja et ma jumala eest sellisega küll kohe mitte kuhugi minna ei tohiks. Naiss, tõmbas mõnuga enesekindluse jälle maha. Ja inimesed imestavad, et mul on 10 aastat söömishäired ja küll ma proovin ühte dieeti ja trenni ja siis teist.. Nüüd teate, kust see tuleb. Kurb, aga tõsi, aga sellised asjad saavadki väga tihti alguse kodust…

Enda meelest tegin täna küll õige valiku – vähemalt nende kleitide seast, mida ma varasemalt proovinud olin. Või mis Teie arvate?

Siin veel pildinoppeid minu kleidiotsingutest:

PicMonkey Collage.jpgzd

17 thoughts on “Minu lõpukleidi otsingud…

    • Jaa, see oli mu teine lemmik. Aga see oli veel kallim kui kollane kleit ja materjal oli selline väga jäik – üks suurus oli ümbert paras ja rinnust suur, teine rinnust paras ja ümbert väike. Kollane kleit on selline venivast materjalist, et liibub vastavalt kehavormidele ümber ja ei ole kusagilt suur ega väike 🙂

  1. Väga ilusa kleidi valisid! A vanaema ära kuula, nad on alati sellise vanaaegse mõtlemisega ja lihtsalt ei taju tänapäeva moodi ja asju 😉
    Teine kleit mis meeldis oli jaa see lilledega (mosaiigis see teine kleit), aga kui ikka midagi ei.sobi siis ei tasu osta. Tegid hea valiku!

    • Oo, ma seda lilledega proovisin muidu Mohitos – mingi eriväljalase, aga see materjal ja lõige polnud tõesti ligi 100 eurot väärt mu meelest. Kollasega vedas jaa, et ma lõpuks midagi meelepärast ikka leidsin. Ma ei tahtnud võtta midagi ainult selle pärast, et on tarvis.

  2. Jaaa, mina ka nõustun sellega, et kirsiõitega on ka väga ilus kleit. Aga kollane sobib sulle tõesti nagu valatult 🙂

    Rääkides aga lõpukleidist siis sul ju isegi suure varuga ostetud kleit. Minul ei olnud lõpetamispäeva hommikul (küll põhikooli, kuid siiski) veel ühtegi kleiti olemas + ärkasin õe juures, mitte kodus. Pool 9 helistasin emale, et kas kleiti ka otsima läheme. Kell 12 oli lõpetamine. Õnneks leidsin ideaalse kleidi, ema tegi imelise soengu ja lõpetamine oli lõppkokkuvõttes imeilus. 🙂

    • Wow, ja ma arvasin, et minul läheb asjaga kiireks. Pea kaks nädalat küll veel aega, aga hetkel me lapsega maal – siin on ainult kohalik Aldar market, kus kleite kahjuks ei müüda ning kui linna tagasi, siis niipalju muid toimetusi ja siis jälle sõit Pärnu ja Märjamaale, et seda poodides kolamise aega enne lõpetamist kahjuks eriti ei jää. Ma nii hulljulge ka ei ole, et sama päeva hommikul alles otsima läheks seda. Ma põhikooli ja keskkooli kleidid sain ka nädal-kaks enne lõpetamist alles. Tundus ka, et aega ju on, kuigi teistel olid juba mitu mitu kuud enne juba kleidid olemas. Kes tellis kaugelt maalt, kes lasi õmmelda. Eks see teiste surve – SUL EI OLEGI VEEL KLEITI??? – mõjus ka ja siis tekkiski tunne, et mul ei olegi veel kleiti ju 😀

      • Me olime ka ikka vaadanud kleiti aga ei olnud sobivat senimaani leidnud. Õnneks on Tartus Sepa turg ja sealt leidsin just sellise, nagu olingi soovinud. 😀

      • Aa, ma arvasin, et oligi selline missioon, et kõik või mitte midagi ja lõpetamise päeval alles esimest korda üldse kleite vaatama 😀
        Ma väga pettusin tegelikult meie kaubanduses. Kui varasemalt oli väga paljudel poodidel suve hakul ikka eraldi pidulike rõivaste kollektsioonid, siis nüüd aja viisakaid riideid nagu tikutulega taga. Kõik on ainult minishortse, lõhkiseid teksaseid ja nabatoppe täis.

      • Ei nii hull jah ei olnud. Kingad olid olemas ja ma umbes teadsin, milline kleit võiks olla. Käisin ka vaatamas siin ja seal aga ma lihtsalt ei otsinud meeleheitlikult. Isegi vist ei proovinud ühtegi teist kleiti peale selle.
        Aga mulle meeldibki viimasele hetkele vist jätta. Parima sõbranna pulmas olin pruutneitsi ja tol korral käisin ka päev enne alles kleiti otsimas. 😀 Kuigi sel korral tegelikult oli üks välja valitud juba aga kuna see maksis päris korralikku hinda, üritasime leida midagi rahakotisõbralikumat. ::D

      • Vot kingi, ehteid, pesu ja sukki mul ikka veel ei ole, et mööda poode kolada saan veel mõnuga kahjuks. Mulle üldse ei meeldi see poes käimise protsess, ma täielik kaltsukafanatt, et ma saan tuhnida ja avastada ja maksta kalli ja hea kraami eest sandikopikaid 😀

      • Mulle meeldivad ka Eestis kaltsukad rohkem. Aga ma käin 2x aastas inglismaal ja üritan üldiselt suuremad ostud siit sooritada 😀

Lisa kommentaar

