Kuidas kavadega läheb

Kirjutan, mis me nüüd paar päeva teinud oleme. Teisipäeval alustasin siis toitumiskavaga ning tunnistan kohe ausalt üles, et 100% ma seda ei jälgi. Näiteks jätsin ma endale alles teelusikatäie suhkrut hommikukohvi sisse, sest mett mu keha ei kannata ja tundus, et steviaga oli sama lugu. Üritasin seda nädal aega tarbida ja kaasnes väsimus, peavalud ja iiveldus. Panin suhkru tagasi ja voila – kadunud kõik vaevused. Sain need ligi 30 kg suhkruga kohvi juues alla, saan ka teised nii maha. Ja teine patt on see, et ma ei kaalu toitu. See tundub nii tüütu ja ebavajalik – minu jaoks. Sellega kaasneb nii palju musti nõusid ja mul pole lihtsalt sellist aega, et toorest muna, õli ja piima iga kord toidule lisades kaaluma hakkan. Näiteks tegin üleeile tervele perele täistera-kanafilee pastat ja ma panin terve paki pastat ja kõik kanafilee sinna ja siis maitse järgi veel päikesekuivatatud tomateid, tavalisi kirsstomateid ja paki kohvikoort. Kõik pannile ja valmis ja mitme päeva söök kõigile olemas. Aga retsepti järgi ma oleks pidanud hakkama kõiki koostisosi eraldi kaaluma ja mis ma allesjäänud asjadega teen? Ma tean ette ära, et need jäävad kappi seisma, lähevad halvaks ja siis ära viskamisele. Siin on mängus puhtalt minu enda laiskus ja oskamatus nii kaugele ette mõelda veel, et kõik mis ühest asjast alles jääb, kasutan teises toidus ära. Aga ma teengi seda ju iseendale.

Eile oli mul juba patupäev, ma ei suutnud üldse seda lehte avada. Mainin ära, et Mariel on haige, tatine ja kohutavalt nutune, ehk me oleme kõik täiesti magamata ja üleväsinud ja kuna mul oli veel üks kahene hoida (kes oli küll täielik ingel minu deemoni kõrval terve päeva), siis kui nad viimaks mõlemad lõuna aeg magasid, kühveldasin endale terve karbi kinder šokolaadi sisse. Ma isegi ei nautinud seda maitset, vaid lihtsalt tankisin end nagu autot. Muudkui üks batoon teise järel ja lõpuks süda läikis ja mind valdas kahetsus.

Teisipäeval tegin trennina kiirkõndi lapsega jalutades ning eile sõitsin rulluiskudega ligi 12 kilomeetrit. Kuigi ma peale eilset patupäeva väga kaalule minna ei tahtnud, siis tegin endale šokiteraapiat ja käisin seal siiski ära ja voila – kahe päevaga -700 grammi ja kaalul ees 72.3. Nii väikset numbrit pole ma veel näinudki. 300 grammi kõigest veel raseduseelse kaaluni. See oleks nagu mitte midagi.

Täna olen tubane olnud, pole küll rangelt kava järginud, aga ma näen, kuidas mu valikud on tervislikumad ja mitmekesisemad, mida ma tegelikult ka sellest fitlapist ootasin. Sain uusi retsepte ja ideid toidu valmistamiseks. Mu menüüs on tagasi vesi ja roheline tee, kohvi tarbin vaid ühe väikse tassi hommikul. Õhtu poole liigutasin ka end. Sõitsin küll bussiga lauluväljakule oma Maijooksu paberitele järgi, aga sealt üles ronisin ma jala ja siis käisin veel koduteel poes ja marssisin selle kotiga kodu poole. Kott oli ikka mõnusalt raske, 6-7 kilo kindlasti ja teises käes oli veel käekott. Ja siis ma silmanurgast nägin, et buss tuleb ja siis ma jooksin nende kottidega mitusada meetrit, et saaks ühe peatuse koju sõita, sest kilekoti peenikesed sangad soonisid juba kätte raskusest. Koju jõudes oli igatahes selg märg ja keel vestil. Tegin õhtusöögiks täna kanasuppi. Panin kõik asjad potti valmis ja keema ning tõmbasin rullikad jalga ja sõitsin veel õhtul hilja üle 8 kilomeetri. Koju jõudes veel veidi hulatasi ja tegin muid harjutusi. Ja siis nautisin väikse tassi sooja suppi ja ühe viilu teraleiba. Ehk teen veel ühe rohelise tee 🙂

Pean nüüd end kokku võtma ja lõputöö kaitsekõne valmis kirjutama. Esmaspäeval saab kooliga täiesti ühelepoole. Uskumatu. Ja kusjuures ma ei mõtle üldse kaitsmisele ega hindele vaid et kust ometi ma endale sobiliku kleidi leian.

Homme saan Mammule tellitud asda.george riided kätte – ehk kui neist normaalsed pildid saan, siis näitan siin ka.

Homme on enne jooksu siis puhkepäev, olen kolm päeva järjest tublisti trenni teinud ja laupäeval peab end pingutama ja finishisse jõudma.

Lisa kommentaar

