Liitusin Fitlap-iga :)

Mäletate, et mõned päevad tagasi vaagisin mõttes otsust, et kas liituda või mitte. Võtsin endale alustuseks ühe tasuta proovipäeva ja sealne süsteem tundus väga meeldiv ja mitmekesine. Retsepte on seal meeletul hulgal, kuid nad kõik on piisavalt lihtsad ja kiiresti ja kergelt valmistatavad, et jõuan neid kodus ka lapse kõrvalt teha. Väga paljud söögid on sellised, mida juba niigi kodus tarbime. Ainus, mis mul paigast on ära, on kogused. Vähem süües olen tõenäoliselt teinud endale hoopis karuteene ja keha arvab, et ma hoian teda näljas ja selletõttu kaal ei langegi. Vaadates aga neid koguseid, mis seal retseptides minu jaoks ette on antud, tunduvad need ikka väga pirakad portsjonid. Ma ju teen vähemalt 3-4 korda nädalas trenni, kus minimaalselt kulutan 500 kalorit, headel päevadel üle tuhande. Aga kuna ma söön liiga vähe, siis keha ongi defitsiidis ja säästurežiimil ja nii ei olegi mingisuguseid tulemusi oodata. Kaal küll seisab, kuid olen saanud märkuseid, et ma näen veidi õhukesem välja – asi seegi 🙂

Tegin juba homsed menüüplaanid endale valmis. Hommikul plaanin valmistada singiga omletti, kõrvale tomati-kurgi salat ning viil jassi seemneleiba, lõunaks tatragalette kodujuustukattega, õhtuks täistera-kanapasta ning hilisõhtuseks näksiks klaasitäis kama. Prindin endale kohe suurelt välja menüü ja riputan külmkapile, et silme all oleks ja et ma ikka ilusti kinni peaks sellest. See ongi selle kava suur  pluss, et ma saan ise seal valida, mida ma järgmine päev umbes süüa tahaks, selle järgi koostada poenimekirja õigete kogustega ja isegi toiduvalmistamis õpetused on juures olemas. Täna proovisin vahepalaks keefiri-piima-apelsini smuuti järgi, ilma ühegi magusaineta. Ja kuigi ma kartsin, et asi tuleb üsna – keefirine? see pole just mu lemmik – siis tegelikult maitses see super hästi, isegi Mammu sõi heameelega. Mina endale ette antud koguseid korraga küll sisse ei suutnud juua, niisiis jaotasin selle portsu päeva peale – pool enne lõunaseks vahepalaks ja teine õhtuseks vahepalaks. Jõin klaasi ära juba ligi 3 tundi tagasi ja kõht on ikka mõnusalt täis. Kiirustangi kohe poodi, toon homseks vajalikud asjad ära ning siis rulluisutiirule.

Ülikooli lõpetamiseks saledaks! PS: sain täna kätte ka oma lõputöö retsensiooni ning see oli hinnatud suurepärase A peale. Ma ei saaks rohkem rahul olla! Nüüd veel 25.mai kaitsmine jäänud ja ongi kõik. Uskumatu.

PS: Kes soovib samuti Fitlapiga liituda, siis saab seda teha läbi selle lingi 🙂  Mina valisin endale 6 kuu toitumis ja treeningkavad ning maksis see 30 eurot.

***http://fitlap.ee/amember/aff/go/kadi_pder***

Algkaal 73 kg. Hoian Teid toimuvaga kursis 🙂

Lisa kommentaar

