5.mai

73.1 kg

Nii, tänasega sai kuu aega läbi. Ma kahjuks ei saa tulemusi 100% õigeks lugeda, kuna ma olen ikka veel paistes kui padakonn ja need päevad rikkusid kõik ära, aga tänase seisuga läks kuu ajaga maha 2.5 kg, mis on parem, kui mitte midagi, nii et peab rahul olema, et vaikselt siiski midagi lõpuks maha läheb ja tuleb rajal püsida ja edasi pingutada! Ma ei ole ka enam mingi saja kilone, et ma saan oodata, et läheb kilo-kaks nädalas. Tegelikult on see 625 g nädalas ka hea tulemus. Kuigi tahaks ju alati rohkemat. Alati.

Toidu poolest ei ole mul täna just kõige parem päev. Palju oli ringi jooksmist ja külalised tähendavad alati maiustamist. Andres tassis eile kartulisalatit ja rosoljet koju. Ma ei saa aru miks? Ja kuna mul oli hommikul kõht selgroo küljes kinni ja nälg tahtis silmanägemise võtta, siis sõime lapsega veidi salatit. Ja ma jõin kohvi. Mingi hetk näksisin pool banaani ja ühe väikse kiivi ja juba lendasime kodust.

Käisin täna pärast pikka pausi psühholoogil. Lihtsalt rääkisin, kuidas ma ikka oma kaalu ja välimuse pärast põen ja kuidas ma tegelikult end selle keelamise ja suure üritamisega vaikselt ära üritan tappa. Jälgige ise kaalu, kasvatage aastast energiapommi ja lõpetage ülikooli ja üritage teha kõike kolme suurepäraselt. Mingi hetk enam ei jaksa ühte neist teha. Mul on tänu sellele mingil hetkel kannatanud kord üks, kord teine asi jällegi.

Autos võtsin kiiruga paar ampsu Andrese lõunasöögist – kartuli vorm singiga. I-ME-LI-NE. Aga no jõudsin ainult paar ampsu võtta 😦

Koju jõudes panin liha potti hauduma ja tegin lapsele borši suppi. Ise jõin tassi kohvi ja sõime maasikaid vahukoorega. No ikka hulgi maasikaid. Lõpuks tegin ühe kortslehe tee ka.

Käisime LADU poes. Sinna oli nii pikk tee ja see oli nii mõttetu käik. Sain endale ühe 2 eurose näokreemi ja kõik. Hüppasime ka Kristiinest läbi, ka sealt ei leidnud me, midagi. Lõpuks läksime Lasnamäe Selverisse. Selle lapsega ei saa enam poes käia. Õudne. Peaks vist tõesti temaga lastepsühholoogi külastama, sest mina ei saa selle jauramiga enam hakkama. Poes pikali viskamist ja karjumist ma ei tolereeri ja kuidas ühte aastast õpetada, et nii ei saa ja ei tohi?

Koju jõudes sõin suure näljaga mõned lusikatäied rosoljet ja siis peale ühe premia pähklijäätise.

Mul on närvid üsna läbi 🙂

Seda on näha ka söömisest. Põgenen vist kohe ühele rulluisutiirule.

Homsest kõik selle jamaga. Ja homsest siis need jutud siin kinnised 🙂

2 thoughts on “5.mai

Lisa kommentaar

