4.mai

Täna on lõputööde tähtaeg ja mul läks see juba meelest ära, sest mu töö on esitatud! Kirjutasin just igaks sajaks juhuks juhendajale ka ,et kas ta ikka pani kaitsmisele lubava allkirja ära. Ma väga loodan, et pani.

Hommikune kaalunumber ei pannud rõõmustama – 73.5. Mu kõht ikka valutab, ma olen ikka paistes ja tänaseks ka juba üsna pahur seetõttu. Need kuradi päevad nullisid kõik minu saavutatu ära. Selle asemel, et peeglist vaataks vastu 3 kg kergem inimene, on seal mingi paistes ja punnis vaal, kes saab ainult tableti najal üldse püsti seista. Ma vihkan päevi, vihkan vihkan vihkan. Need, kes selliseid valusid tundnud ei ole, ei saagi sellest aru saada. Nagu mu ema, iga asja peale vastab ta, et temal küll nii ei ole. Ehk kui temal ei ole ei saa teistel ka olla ja ma kujutan endale ette ja mõtlen välja. Tore tore.

Vähemalt ma olin eile õhtul tubli ja sõitsin üle 12 kilomeetri rulluiskudega. Iga ringi viimane kilomeeter oli piin, sest jäine tuul puhus vastu. Ma tõmbasin kapuutsi nii pähe kui sain ja olin rulliv roosa kapuutsiga munapea, aga savi. Vähemalt ma tegin trenni, mitte ei kimunud bussijaamas suitsu teha ja tatilärakaid sülitada, nagu need imelikud russid, kes naersid, kui ma neist mööda vilisesin sõita.

Täna hommikul sõin 2 võileiba. Ikka Jassi seemneleib, peale natuke margariini, kanasinki, juustu, kurki ja tomatit. Jõin ühe kohvi ka. Tavapärasest veidi väiksema tassi ja ILMA SUHKRUTA. Ma nüüd üritan veidi harjutada, ehk saab ka ilma. Kõik on ju harjumise asi. Ma tegin ka kannu sisse endale sidruni ja cayenne´i pipraga vett, aga panin vist liiga palju pipart, sest juua ma seda ei suuda. See peaks ainevahetust kiirendama, siiani olen ma juba mitmendat päeva muumitroll ja nüüd kõht veel valutab ka jälle. Üritan siin kodus vaikselt toimetada ja koristada. Aga peaks postkontoris ka ära käima enne õhtut, kui seal veel uksest välja järjekordi ei ole. Mõtlen ikka veel, mis ma teen, kas lähen myfitnessisse tagasi või mitte. Ma saan ju ise õues jalutada, joosta, rulluiskudega sõita ja kodus muid harjutusi peale teha. Hoian sellega iga kuu üle 50 euro kokku ja saan “värsket” õhku ka. Samas saalis saaks rühmatrenne teha ja jõusaalis olla, kui kole ilm on. Ja üks kord maksab naeruväärselt palju 13 eurot, ehk kuukaart tuleks siiski soodsam. Ma ei tea mis teha appi!

Lõunaks sõime lapsega azuupada. Seal sees on letšo, kartul, porgand, liha, hapukurk ja veidi ketšupit. Kõike tuleb pannil/potis paar tundi hautada ja tulemus on imeline. Kõrvale jõin veidi piima. Magustoiduks lõikasin klaasi 5 maasikat, 1/3 banaani ja valasin piima peale. Kui Te tahate saada hetkel kõige paremaid ja magusamaid maasikaid, siis neid leiab Lasnamäe Prisma peaukse juurest, üks vene mees müüb neid. Kreeka maasikad, vaid 4 eurot kilo. No imelised. Pole veel üheski marjas pettuma pidanud.

Sain postkontorist ühe tellitud kleidi kätte, mis on mulle number liiga kitsas ja umbes 20 cm liiga lühike. Ei teagi kohe, mis sellega peale hakata.  Tegime täna ka veidi head ja viisin Do Good organisatsioonile 4 kotitäit riideid, milles olid ka pidulikud kleidid, mida nad saavad lõpetajatele jagada. Mul on veel nimekirjas palju asju, mis täna teha. Näiteks pean hambaarstile aja kirja panema, aga ma ei taha. Mul hakkab süda verd nutma, kui ma hiljem neid arveid maksan. Ma saan oma lapse riidesse, söödetud ja mida kõike veel kuu aega sama raha eest, mis ma seal ühe-kaks auku parandan. No kohutav lihtsalt, mis hinnad on hambaarsti juures. Käin seal alati äärmisel vajadusel, kui juba midagi valutab. Pole küll õige mõte, aga mis teha. Ma ei ole kahjuks nii rikas, et olla vaene.

Mammu veel magab, turvahällis. Tegin endale ühe tassi kortslehe teed ja sõin ühe võileiva, samasuguse nagu hommikul. Nosisin mõned maasikad ka. Õhtul toon uued.

Ja siis magas Mammu veel üle tunni aja minu otsas. Kui ta ärkas, sõime veel azuupada, magustoiduks natuke mango jogrutit ja tegin endale ühe jääkohvi (kohvi valasin jääkuubikuvormidesse, ja siis valan piima peale, panin viimased 2 maasikat ka sisse). Ootan, et kuubikud sulaks ja kõik omavahel seguneks. Söögist on nii raske olla jälle.

Seda jääkohvi ei joonudki. Sõime veel azuupada. Ma olen seda nii palju täna söönud, et esiteks, see sai otsa, teiseks, ma ei suuda isegi meenutada, kas õhtul sõin ühe või kaks portsu. Viimasel korral lisasin toorsalatit ka peale. Ja tegin ühe päris kohvi ka.

Ja vett ja teed.

Mul on jube väsimus, paha olla, punnis olla. Täna ei ole minu jaoks üldse hea päev. Või no alates reedest pole olnud head päevad.

Ma mõtlen, et panen need päevamenüü postitused parooli alla. Kes viitsib ja tahab lugeda, nemad saavad, kes ei taha, siis ei pea.

 

2 thoughts on “4.mai

  1. Ma ei tea millised suhted sul avokaadoga on , aga ma määrin hoopis seda või/margariini asemel võileivale. ning siis peale sinki, juustu tomatit jne. Lihtsalt imeline! Ma ei mäletagi enam kuidas või maitseb:D

    • Kahjuks üldse ei meeldi 😦 Andsin mitu võimalust avokaadole, proovisin nii leiva, näkileiva, tatra ja riisigaleti ja saia peal seda ja ei ole üldse minu teema. Samamoodi nagu melon ja mango, mida kõik kiidavad ja söövad. 😀

Lisa kommentaar

