3.mai

Homme saabki mul juba kuu aega “tubli” olemist täis. Kahjuks ma erilisi tulemusi kaalunumbri osas ei oota, sest ka tänane päev on möödunud peamiselt kõrveras, käsi valuvaigistite järele haaramas. Mõtlesin alguses, et teen täna paastupäeva. Ei tulnud välja, sest mingi hetk ma hakkasin kõhukrampe ka näljaga seostama ja süües hakkas parem, mis siis ikka. Kuna ma juba mõtlesin endale heinahargiga harakirit teha, et kõiksugu naisorganid, mis mu piinu põhjustavad, välja tõmmata, siis ma sõin.

Hommikul ei joonud isegi kohvi, ainult vett ja menüüs oli pool õuna. Kuna valud saabusid alles lõuna aeg, siis ma jõudsin tubli ka olla ja tõmbasin tolmuimegaja terve maja puhtaks. See on siis kokku 13 ruumi kokku kahe korruse peale. Higi võttis lahti igatahes. Pärast seda sõin pisikese banaani ja jõin veel vett. Oleks vaid terve päev selles tempos läinud. Kella 10 paiku panin lapse õue magama ja nautisin suure batuudi peal veidi päikest. Siis tuli aga külm tuul ja ma kobisin tuppa ära. Ning äkki, hakkas keegi mind seespidiselt pussitama. Võtsin küll ruttu mitu no-spad sisse, aga no valud meenutasid sünnitusvalusid. Püsti seista ei saa, ainult käpuli ja karjuda. Täiesti ebanormaalne. Võin kihla vedada, et kui ma uuesti arstile lähen ja kõiksugu uuringud ära tehakse, siis leitakse, et kõik on kõige paremas korras. Nagu alati.

Kui ma valudes olin, siis laps veel magas ja teised tegid aias tööd. Tore oli nii “kasulik” olla. Tegin siis vähemalt kõrveras olles söögi meestele soojaks. Sõin ka ise kartuliputru, maksakastet, salatit ja hapukurki koos teistega. Veel sõin vist paar kreekerit ja pisikest šokolaadimuna.

Aga peale sööki läksid valud vaikselt väiksemaks ja ma tahtsin ka aias kasulik olla. Kaevasin hoolega maasikapeenart läbi ja tegin selle umbrohust puhtaks. Sai sealt 5 suurt ämbritäit umbrohtu ära vedada. Teinekord peaks pulsikella peale panema, sest see oli küll trenni eest, seal kükitada, kaevata, rasket ämbrit tassida jne.

Eeem, mis siis veel. Kui linna hakkasime tulema, käisime A ema poolt ka läbi. Tegin seal ühe väikse tassi kohvi ja sõin mingisuguse pitsapiruka, 6 tk milka šokolaadi ja vist oligi kõik õnneks. Aga, ega me sellega ei piirdunud. Edasi linna sõites, tegime tankla peatuse ja seal tankla juures on ka bistroo, kust saab maailma parimaid friikartuleid. Sõime A-ga kahepeale ühe portsu. Õnneks neid ei olnud palju ja need olid imelised.

Kodus olin edasi väga ebaõnnestunult tervislik, ostsin ühe magnumi jäätise, mida, ma muideks sõin ka eile, läks täitsa meelest, mingisuguse pähklinuggati maiuse ja suure tassi kohvi.

Nüüd võtan hoogu, et jälle tubli olla. Võtan ennatlikult ühe valuvaigisti veel sisse ja panen pesud pesema ja hakkan õhtusööki valmistama.

Homme pean hambaarstile aja kirja panema – mu vaene rahakott, savi see puurimine! Ja plaan on siin vist ka myfitnessiga uuesti liituda, et ikka lõpetamiseks paremasse vormi saada. Spartasse edasi-tagasi sõit läheb liiga kalliks ja võtab liiga palju aega. Myfitness on mu kodust aga vähem kui kilomeetri kaugusel, täpselt paras jalutuskäik, et kere soojaks saada. Uurin homme edasi selle kohta 🙂

Aga mis täna läks sitasti, see homme uuesti. Tegin juba poetiiru ära, tõin endale maasikaid ja õunu näksimiseks ja kindlasti saab homme ka end rohkem liigutada.

EDIT.

Südametunnistus hakkas siiski piinama ja vedasin end õue. Otsustasin seekord rulluiskude kasuks, alles eile ju jooksin, ei taha põlvi põrutada, eile valutasid jalad veel pool õhtut. Aga tegin siis ühe tavapärase ringi, mis on naeruväärsed 4 km. Kui alguspunkti tagasi jõudsin, mõtlesin, et topelt või ei midagi ja sõitsin ühe ringi veel. Uuesti koju jõudes mõtlesin, et suudan kolmanda ringi veel sõita! Ja sõitsingi! Kokku siis 12 kilomeetrit ja üle 700 kulutatud kalori. Riided olid seljas higist läbimärjad. Vot selline on üks mõnus trenn.

Lisa kommentaar

