Tagantjärgi 30.04

Ma ei hakanud pärast külaskäiku kaalu peale ronima, ei näinud sel mõtet. Ma juba vist nädal aega kirjutan, et kohe kohe on see aeg kuust käes ja ma olen iga päevaga aina rohkem paistest. Täna lõi punu ette. Iga kord on nii, et siis on kõht punnis ees, ma võin kasvõi ainult vee peal olla, aga kõht on ees nagu oleks 20 nädalat rase. No õudukas.

Meenutan mis ma sõin, palju ei söönud. Hommikul veidi putru ja kohvi, lõunaks 2 võileiba ja teed, õhtuks riisi-liha hautist ja enne pidu ehk peotäis krõpsu. Ja vett jõin ka. Riisi hautise tegin külmkapis olevatest jääkidest. Pühapäeval saime maalt ahjuliha ja kodust hapukurki kaasa, riisi keetis Andres kolmapäeval ja letšot on meil ka alati tagavaraks. Lõikasin siis liha pisiketeks tükkideks, hapukurgi ka, panin pannile, lisasin letšot ja vett peale ja siis riisi, veidi podises seal soojaks ja no imeline. Mammu sõi sama suure portsu kui mina ja sõi sealt kõike, hapukurki  ja liha ka, mille ta tavaliselt toidust välja nokib.

Lisa kommentaar

