Käsitöökraami

Ma pole väga väga pikalt ühtegi tehtud tööd siia ülesse pannud, kahjuks pole ka kõike üles pildistanud, aga jooksvalt olen ikka aeg-ajalt midagi nokitsenud teha. Näiteks olen valmis saanud kümme tibatillukest mütsikest, mis valmistasin projekti raames “Heategu kõige pisematele” info siit. Kahjuks ei suvatse sealt keegi mulle vastata, et kuhu ma need toimetada saaksin. Eks ma siis viin nad ise haiglasse, kui tarvis.

Siis sain kiiruga valmistada paar tudujänkut. Kaks tükki on juba oma uute peremeestega, tema veel ootab suve, et siis minna sinna, kus ta kuulub 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Praegu aga olen niisama heegeldanud värvilisi tassialuseid, mis on mul pooleli ja millest veel pilte kahjuks ei ole, aga need on nii lihtsad teha, nii ägedad ja armsad, täielik teraapia on nende heegeldamine. Kui komplekti valmis saan kunagi, panen õpetuse ka üles. Nüüd kus varsti kooliga ühelpool, saan rohkem oma hobile jälle keskenduda. Mu pinteresti konto on täis pinnitud igasuguseid lahedaid asju, mis ootavad tegemist 🙂

7 thoughts on “Käsitöökraami

  1. Haiglas enneaegseid nende tillukeste mütsikeste ja sokkidega vaadates mõtlesin, et ehk on mõni neist ka Sinu tehtud… nii tubli oled igatahes! 🙂

  2. Nii armsad mütsid!!
    Mäletan, kuidas mütsid ja sokid olid asendamatud seal enneaegsete osakonnas. Poleks uskunud, et lapsed nii väikesed võivad olla! Kui meie oma oli sündides 38 cm pikk, siis tema pea oli sama väike kui õun… Mitte nagu Poola õun, vaid tagasihoidlikuma suurusega Goldeni õunake.. ja tema oli üsna keskmine oma 1,7 kg sünnikaaluga. Need, kes alla kilo kaalusid sündides, olid ikka palju pisemad!
    Aga nüüd on juba suur tark laps 🙂

    Kas oled nüüdseks saanud mütsid üle anda?

    • Aitäh! 🙂
      Oi kui pisi! Ja siis saan mina siiamaani kommentaare, kuidas mu 15 kuu vanune näeb välja nagu beebi. Inimesed pole neid päris väikseid beebisid üldse näinud ega kujuta ettegi, kui tibatillukesed nad olla võivad. Esimest korda selle projekti raames mütsikesi kududes, kui mul veel endal last ei olnud, ei suutnud ma ära imestada, et kas tõesti saab kellegi pea nii väike olla?
      Kahjuks mütse ei saanudki üle anda – peangi neile kirjutama, et kas veel jõuab. Nad venitasid nii pikalt mulle kontaktinfo saatmisegi ja kui viimaks numbri sain, et kelle kätte viia, siis oli mul endal lõputöö kirjutamine nii aktsioonis, et mütsid ei tulnud meeldegi. Aga küll ma need ära viin, mis nad seal sahtlis ikka kükitavad, kui neid vaja läheb. Kui muudmoodi ei saa, viin ise haiglasse kohale. Ehk on nad nõus nii ka vastu võtma neid 🙂

      • Nad on kindlasti nõus neid vastu võtma, arvan, et võid vabalt ise viia, kui vähegi võimalik! Igas linnas küll neid enneaegsete osakondi pole, aga seal aktsioonis oli vist 4 kohta, kuhu sai viia? Ja ära pelga, et suvi ei sobi viimiseks vms – neid kulub neil sõltumata aastaajast, sest ega talvelgi on enneaegsete ruumis päris soe. Nemad aga tulevad ilma rasvakihita (mis tekib 9.raseduskuul naha alla) ja kehatemperatuuri on siis väga raske hoida, kui 36,6 kraadi juurest kõhust laksti 10 kraadi võrra madalamasse kohta satud.
        Suur tänu Sulle veelkord, et võtsid vaevaks! Usu, haiglas olles on see emale nii hea tunne, et keegi on selles keerulises olukorras beebi heaks veel lisaks temale vaeva näinud, lõnga, tööaega, oskust ja hellust sinna paigutanud!

      • Aitäh sulle. Su sõnad tähendavad minu jaoks väga palju! Kindlasti teen neid mütsikesi veel ja veel ja küllap need ka pisikesteni kohale jõuavad 🙂

  3. Pingback: Kui laps sünnib Hoopis Teisel Kuul | Piparmynditee

Lisa kommentaar

