26.04

Täna jälle aprill, eile elasin omadega juba mai kuus. Unistan mai lõpust, et oleks juba läbi lõputöö kaitsmine, sotsiaalseadus- andluse rõvedalt mahukas eksam ning praktika seminar. Need kolm asja on mul veel kukil. Praktikaülesanded pean täna valmis saama ning homme kooli esitama ning eksam ja seminar ise on juba K. Jälle ma jätsin endale õppimiseks nii palju aega… Miks ma küll ometi ei õpi ja kõik asjad viimasele minutile armastan jätta? Masohism vist.

Ma tean, et ma lubasin küll olla täna tubli, aga tahest tahtmata on seda maal üsna keeruline teha. Pudrumaterjali ei olnudki, pidin leppima jälle kartulisalati ja liiga kange kohviga, kuhu ma tavapärasest rohkem suhkrut olin sunnitud sisse kühveldama. Tegin veel rohelist teed ja sõin mõned küpsised koos lapsega kahepeale. 2-3, ei olnud palju, mingisugused tavalised teeküpsised, mis sobisid tee kõrvale ideaalselt.

Lõunasöögi ajal mõtlesin küll piirduda vaid võileivaga (rukkileib, margariin, täissuitsuvorst, kurk) ja rohelise teega, aga sõin siiski ka veidi vanaema tehtud kartuliputru ja lihakastet, kõrvale kodust hapukurki ka. Aga tõesti veidi, võtsin endale meelega kõige väiksema taldriku, mis kapis leidus. Põhimõtteliselt serviisi alustass.

Umbes 2 aeg hakkasime meie juurest maalt liikuma, võtsime suuna A õe poole, et mu praktikapaberid korda ajada. Seal jõin veel kaks tassi kohvi, suhkru ja piimaga. Igatsesin oma kookost! Võtsin ka ampsu pitsat. Tõesti ampsu, sest alles oli umbes 1/4 tavapärasest viilust ja oma pisikest tükki pidin jagama veel lapsega. Ja kohvi kõrvale sõime Mammuga koos Tallinna rosinaküpsiseid.

Edasi suund Põhjakeskusesse. A oli sünnipäeva ajast kinkekaarte alles ning otsustas need uue köögitavaari peale kulutada. Ei midagi erilist, lihtsalt uus puust lõikelaud, pudrupott ja kaks eri suuruses panni. Tassisin terve poes käimise aja last süles, ehk trenn seegi. Õnneks poes käimine väsitas ta jälle ära ning edasine sõit kodu poole linna möödus tal magades. Olin ise ka nii nii väsinud, aga magama ei suutnud jääda.

Kodus hakkas aga kiire, nii palju oli vaja teha. Pakkisin kõik asjad lahti, sorteerisin mustad riided ära. Mind ootab ees 4 masinatäit pesu pesemist. Üks kohe lõpetab, ülejäänud lükkan vist homsesse. Ei viitsi ka pesude pärast oma niigi vähest uneaega raisata. Käisin ka õudust oodates kaalul õhtul, aga ei olnudki midagi nii hirmsat. 73,4. Arvestades kellaaega ja nädalavahetusel söödud õuduseid võib täitsa rahul olla.

Õhtusöögiks ma jätsin kartulipudru vahele, tegin ühe seemneleivaga võileiva, kuhjasin peale värsket kraami ning magustoiduks kreeka jogurtit banaani ja kiiviga. Jogurtit ennast oli 55 grammi, banaani umbes 70 ja kiivit ehk 50. Tegin ka ühe kortslehe tee, pidi aitama seedimist korrastada. Pärast taolist nädalavahetust on see ilmselgelt vajalik.

Nüüd mugisin viimased 2 tumeda šokolaadi tükki ka keresse ja teen vist veel tassi teed, ühest jäi kuidagi väheks.

Siiamaani on dilemma, kas punnitan täna midagi praktikaülesannetesse kokku luuletada, või hommikul ja lähen praegu hoopis magama. Otsused otsused, ma kardan, et kaldub pigem sinna magamajäämise kategooriasse minu tänane valik.

Aa, ja laupäeval sain ju kaltsukas käidud! Sain omale 2 paari pükse, ühed ägedad heledad hõbedase varjundiga teksad ja ühed tumesinised, siis sain veel sooja pluusi, lapsele järgmiseks talveks uued soojad kindad, pehme koera mängulooma, mõned pluusid/särgid endale veel ja A viisaka kampsuni. Emale andsin ühed retuusid, mulle olid liiga pikad ja vanaemale viisin õhema eest-lahtise vesti, mida kevadel hea aias peale tõmmata. Kulus kokku 8€ terve hunniku peale.

Lisa kommentaar

