25.04

Meil oli kohutav öö. Mammu ainult karjus, nagu deemon. Vanaema käis ka vahepeal juba ahastamas, et me peame ta ikka ära ristima ja selgeltnägijad kutsuma, et see ei ole normaalne. No mida te tahate saada lapselt, kelle uneaeg on nihkes ja just siis, kui ta magama hakkab, lendab uus rahvas jälle peale. Ja seda kümme läbi. Muidugi on tal närvikava sassis sellest. Igatahes, me oleme üsna magamata.

Kaalu ma ei tea, vanaemal on vannitoas ainult see vanakooli kaal, mis ei näita kõige täpsemalt. Peal ma seal käisin, siis näitas 72, aga peale tänast söömist, no homme ma sinna peale igatahes ronima ei hakka. Nagu maal ikka, on meil palju ringi käimist. Igal pool pakutakse jälle head ja paremat ning nii ta läheb. Kui keeldud, siis pressitakse ikka peale, et no võta võta, mis see üks tükk ikka teeb. Aga teeb, ja kuidas veel teeb.

Ma ei mäleta täpselt kõike, mida ma söönud olen täna, koguseid samuti mitte, aga sinna alla läheb liiga palju liiga suure suhkrukogusega kohvi, liiga palju rammusat salatit ja ka kooki. Aga ma pidasin oma lubadusest kinni ja käisin õhtul jooksmas. Ma jooksin vist elus esimest korda järjest, JÄRJEST, ilma vahepeal kõndimata ja pausi tegemata peaaegu 3 kilomeetrit. Ma ütlengi siis 3, sest viimased 300 meetrit olid julmalt mäest üles. Kui seda mäge poleks vahepeal olnud, oleksin ka rohkem jaksanud joosta. Teinekord tean, valin vähe teise teekonna. Eks peab vaatama, milliseks homne päev kujuneb ja mis aeg me linna jõuame. Ehk jõuan veel õhtul jõusaali. Või siis siin maal päeval ühe jooksutiiru teha. Nagu ikka kombeks, siis peale jooksu ma surin veidi aega põrandal ja siis tegin harjutusi otsa. Liigutasin küll vaid 30 minutit ennast, aga kulutasin üle 300 kalori. Pole küll palju, aga midagi vähemalt. Käisime veel saunas, nii hea puhas ja puhanud on olla. Joon vett ja teed, et päevaseid patte heastada. Homme enam ei ole nii lahke käega, kui asi kommikaussi puudutab. Mul on vaja ju ikkagi 23.mai 7 kilomeetrit ära joosta. Tahaks seda teha maksimaalselt 45 minutiga, aga arvestades mis rahvamass sinna tõenäoliselt koguneb, siis ma parem ei looda midagi.

Olin ka päeval tubli, akadeemilises mõttes. Võtsin end kätte ja tegin lõputööga seotud parandused kõik ära. Jube, kuidas üks asi võib ikka juhtme kokku ajada. Homme pean praktikaülesanded ära tegema, E vist juba tähtaeg neile. Peab ka raamatukogus käima ja tõendi võtma, et mul võlgnevusi pole. Jube ikka, kui palju paberitööd on nüüd enne lõppu vaja veel teha. Ma loodan, et mul midagi meelest ära ei lähe.

Aa üks jutt veel. Käisin ju K varbast niite välja võtmas ning siis seal õde arvas, et peaksin laskma teha jalalaba uuringud, et mul on tõenäoliselt tallatugesid vaja. On kellelgi sellise asjaga kogemust? Mis see uuring endast kujutab? Tugede kohta sain niipalju aru, et neid apteegis müüdavaid universaalseid ta ei soovita, need võivad hoopis kahju teha. On vaja anda jalast jäljendid ja keegi pidi tegema siis täpselt selle järgi need toed.

Lisa kommentaar

