24.04

Kaal oli ikka 72.9. Juhuu. Eilne ei olnudki järelikult silmapete. Täna hommikul sai teoks minu üks suurimatest hirmudest. Kohvi peale ei olnud mitte midagi panna. Ei piima ei koort, vahukoort, isegi neid pisikesi kooretopsikesi polnud, mis ma eriolukordadeks koju olen ostnud. Ja ma ei saanudki kohvi juua, sest ilma piimata ma lihtsalt ei suuda. Andres oli munaputru singiga teinud, sõin veidi seda ning tegin kõrvale ühe petersellitee. Hiljem sõin vahepalaks ühe õuna. Mingi meeletu väsimus on kallal, kuigi ilmad on ju ilusamaks juba läinud. Täna oli ka jube dilemma, kas minna õue või hoopis magada koos lapsega koos tema lõunaune ajal. Võtsin stressisöögina kohe kaks tükki 90% tumedat šokolaadi. Nagu tükki, mitte tervet tahvlit. Vanasti võisin tahvlit süüa, sellest ka lisamärkus. Lõunaks tegime eilset suppi soojaks ning kõrvale sõime seemneleiba margariiniga. Mammu sai magustoiduks banaani ja pirni ka, ma kaanisin hoolega vett. Lõpuks hakkas laps väsimusemärke ilmutama ja ma mõtlesin, et käime ikka poes/pangas ära. Mammu rahakassa oli juba nii raske, et riiul oli all lookas. Lapse arvele raha pannes ei maksa ka õnneks midagi see sentide vahetamine. Saime lausa 73.54€. Selle eest ostan järgmine kuu talle uued jalanõud ja riideid. Ma võtsin poest veel paki kaerakliisid, et putru keeta. Need on ühed mu lemmikud. Ja ahvatles mind ühes küpsisekastis ka mingisugune vahvlitoru täidisega. Kuna neid müüdi seal kilohinnaga, siis tundus narr ainult 1 võtta. Samamoodi võiks ainult ühe viinamarja osta. Võtsin kaks, et no kui üks ei maitse, annan teise mehele. Aga olid head ja sõin jalutades ise mõlemad ära. Ei kahetse ka, panin jalutama minnes pulsikella peale ja kuigi vahemaa ei tulnud küll meeletult pikk, veidi alla 5 kilomeetri, siis kaloreid kulutas see seiklus meil ligi 600. Õues oli jube kõva tuul ja eks ikka tuleb lapsega ka vahepeal tee peal jännata.Tegin meelega ka ühe kõrvalepõike, et vaatata, kas üks mees Prisma juures maasikaid müüb. Ja müüs, ostsin pool kilo prooviks. Koju jõudes olime veidi maja varjus õues soojas, ma lausa istusin maha vankri kõrvale ja Mammu siis kakerdas ringi. Tuppa jõudes maitsesime kohe maasikad järgi ja no ausalt, pole see hooaeg veel paremaid saanud ja ma olen neid koju ostnud ikka 5-6 korral kindlasti erinevatest kohtadest.

Õhtul läks meil kiireks. Sõime külmkapist jääke enne sõitu. Võtsin väikse tüki lasanjet. Siis Statoililst kohvi, kuna ei olnudki päeva jooksul juua saanud seda. Maale jõudes sõin natuke kartulit munakastme ja poole sardelliga ning 3 küpsist kakaotäidisega.

Jooksma ei jõudnudki,  aga üritan kindlasti homme.

2 thoughts on “24.04

Lisa kommentaar

