23.04

Uskumatu, lihtsalt uskumatu. Ma pidin hommikul kaalule astudes pikali käima. 72.9. 17 päeva tagasi oli see number 75,7. 2.8 kilo läinud vähem kui kolme nädalaga, esimese eesmärgini 3 kilo veel. Lõpliku eesmärgini kuskil veel kümme kilo. Pikk maa minna. Kuna mul esimene nädal langes kaal natukene, teine nädal seisis, siis ega ma sellest kolmandast suurt ei oodanud. Aga et kohe nii, super. Ma igaks juhuks kamandasin mehe ka kaalule, et kas näitab ikka õigesti. Tema aga väitis, et tema meelest näitab hoopis rohkem, kui muidu. Võta siis kinni, ehk on mul tegelikult see kaalunumber veel väiksem. See andis jälle kohe suure motivatsioonisüsti.

Hommikuks sõin kaerahelbeputru banaani, kiivi, kookosehelveste ja kaneeliga. Väga super kooslus, soovitan soojalt. Ning kohvi piima, suhkru ja kookoserasvaga. Selline kohv hakkab vaikselt ära ammendama ennast. Ma ei teagi, kas panin liiga palju piima või tegi Andres liiga lahja kohvi, aga selline tunne oli, nagu jooks sooja vett lihtsalt. Võib-olla ma olen lihtsalt kofeiinile juba immuunne? Pean hakkama piima-kookose-suhkru-kohvi kogustega veidi eksperimenteerima.

Täna oli järjekordne visiit lapsega neuroloogi juurde. Õnneks jäädi temaga rahule, et väga tragi ja aktiivne, kõnnib ilusti, palju sõnu juba, moodustab ka kahe sõnalisi sõnaühendeid, iga päev õpib midagi uut. Öised deemonlikud röökimised pidid siiski hirmuunenägudest olema, miks ta neid näeb, ei tea. Ju lihtsalt tundlikum närvisüsteem. Peame lihtsalt rohkem vaeva nägema, et ta siis täielikult üles äratada, sest muidu meie rahustamiskatsete peale, kui ta veel ära ei jaga, et need oleme meie, siis hullub ta veelgi enam.

Enne arstile minekut tegin endale vahepalaks 2 õhukese ciabatta viiluga võileiba, panin peale toorjuustu, lehtsalatit, kurki, tomatit ja kanasinki. Nii nii hea. Kuna ma peale hommikusööki hoolega jälle koristasin, siis läkski kõht üsna kiiresti tühjaks.

Lõunaks sõime koos Mammuga frikadellisuppi ja seemneleiba. Laps läks pärast kõhutäit magama, minul nii hästi ei vedanud, mul on vaja veel kooliasjadega tegeleda.

Tegingi ühe kohvi ja hakkasin peale 🙂

Nii, nüüd ma kirjutan neljapäevast reedel, mul ei olnud eile  just kõige parem õhtupoolik ja ma põgenesin kodust välja, nii kui Andres jõudis.

Ma enda mäletamist mööda sõin ehk veel 3 ciabattat sama kattega, mis enne ja vist 3 tk 90% tumedat šokolaadi. Teadsin, et õhtul ootab sushi ja jätsin kodus õhtusöögi siis vahele.

Sushi plazas sõin 4-5 kana tempurat, ühe ploomimahla ja latte. Enne kino külmutatud jogurtit maasikate ja kiiviga, veidi mingisugust küpsisepuru panin ka peale, täitsa mõnus oli. Ja filmi aeg poetati mulle paar m&m kommi ka. Jõudsin alles 12 koju, kui teised juba magasid.

Ma vajan puhkust, häää-daa-stii!

Lisa kommentaar

