22.04

Wuhuu, mu esimene telefoniga trükitud postitus. Panen hetkel last magama ja üritan siis multitaskida ja meenutada,  mida päeva jooksul sõin.

Hommikul tabas mind kaaludes meeldiv üllatus, number oli jälle kahanema hakanud. Vahepeal lihtsalt seisis nädal aega. Minu eesmärk ei ole hetkel midagi ulmelist saavutada. Ma tahan väga, et lõpetamisel 17.juuni algaks mu kaalunumber 6-ga. Ligi kaks kuud on aega ja selle ajaga peaks eesmärgi täitumiseks maha saama veel 3,8 kilo. Ma tean, et see on sellise aja jooksul täitsa saavutatav, kui ma vaid nüüd ilusti reel püsin ja alla ei anna, isegi kui tekivad väikesed seisakud. Üritan 4 x nädalas vähemalt trenni teha, millest 2 võiksid toimuda jõusaalis. Anne tutvustas mind kangile ja me saame täitsa hästi läbi. Üritangi järgmine kord 12,5 kg pealt 15 kg kangi peale üle minna. Teen sellega siis 4×20 seeriaseid kükke, kerepöördeid, biitsepsit ja triitsepsit. Täna tundsin kinnastest puudust,  pean need endale järgmiseks korraks muretsema. Soojenduseks teen üldjuhul 15 minutit kiirkõndi 6,5-7 km/h kiirusega. Seda teen ka veel lihasharjutuste vahepeal 10-15 minutit. Ja siis masinal jalgadele, matil kõhule ja seljale harjutusi. Pühendan ka erilist tähelepanu oma sangadega. Et need ikka mõnuga vatti saaksid. Nii veider, kuidas mõnda harjutust võiks sadade kaupa teha ja nagu pole midagi (ei ole asi vales tehnikas, ausõna), ning teist teen viis korda ja suren juba vaikseilt.

Aga tänane menüü siis. Ei ole just kõige eeskujulikum, aga midagi väga hullu ka mitte. Hommikuks neljaviljahelbe putru, peale banaani,  1 kiivi, 4 maasikat, kookosehelbeid ja kaneeli. Ning muidugi kohv. Siis koristasin kiiresti. Käisin täna varbast niite välja võtmas. Pärast arstil käiku võtsin automaadist väikse topsi kohvi ilma suhkruta. Siis enne koju sõitmist käisime Mammuga veel poes. Võtsin sealt endale vahepalaks ühe Pai mustika-vaarika smuuti. Lõunaks tegin 2 viilu heledat giabattat toorjuustu, kanasing, salati, tomati ja kurgiga ning väike kauss frikadelli suppi. Siis edasi tuli see mitte nii korralik toidukord, sest meile tulid külalised, koogiga. Jutustamise ajal siingi sõingi veel kolm ciabattat, 2 suurt tassi kohvi ja ühe tüki kirsikooki. Hiljem,  kui külalised lahkusid ja laps magama jäi nautisin salaja veel ühe tüki koogi söömist. Siis saabus viimaks Andres ja ma pääsesin trenni. Olin seal täna poolteist tundi ja kulutasin üle 700 kalori. Peale trenni vahepalaks sõin 3 spl Kreeka jogurtit poole banaani, kiivi ja Kreeka pähklitega. Ja muidugi vett vett vett.

Võiks vist öelda,  et mina olen tänase päevaga rahul. Käisin huvi pärast ka peale trenni kaalul ja number oli sama mis hommikul. Täitsa tore on kohe nii, kui ei olegi õhtul nagu muumitroll mitu kilo raskem.

Teen nüüd ühe tee, pessu ja siis sukeldun taas lõputöösse. Oo 4.mai tule juba rutt,  et saaks kooliga ühele poole. 🙂

Lisa kommentaar

