21.04 Trenn ja Menüü

Kõigepealt pean üles tunnistama eile õhtuse patu. Andsin viimaks mehe soovile järele ja tegin talle lasanjet. See sai valmis alles kell 11 läbi, kui tema juba magas ja mina avastasin, et sõin viimati kell 4. Ja siis ma sõingi ühe tüki prooviks. Oli väga hea. Jõin ühe tassi rohelist teed ka juurde. Kuigi ma ei kahetse otseselt seda, et ma selle lasanje tüki sõin, sest see oli tõesti imeline, kuid siiski hakkas mul sellest hiljem päris halb. No ja muidugi oli raske olla. Aga mis tehtud, see tehtud ja mis sitasti, see uuesti.

Hommikusöögiks tegin endale munaputru. Praadisin poole teelusikatäie kookoserasvaga ühe suure singiviilu tükid ja lisasin sinna 2 muna ja piima segu. Oleks võinud muidugi ka omletti teha, aga mu vana kuramuse pann võtab kõik asjad põhja külge, et omlett on ilus unistus ainult. Munaputru jagasin lapsega, mul polnud isegi eriti isu. Midagi üritasin alla suruda endale. Jõin ka ühe kohvi nagu alati.

Varsti pärast seda sain Mammu magama viia ja ma sain kööki jälle koristama hakata. Elu ringi. Mina koristan, Andres hommikul ajab sassi ja mina jälle koristan ja siis tuleb tema õhtul ja ajab jälle sassi. Mul on kombeks süüa tehes kohe kõik mustad nõud kraanikaussi panna ja vabal hetkel (kui vesi keema läheb vms) need sealt eest ka kohe ära pesta, nii on palju lihtsam. Tema aga laob kõikvõimalikud asjad nii külmkapist kui ka kuivainete kapist mööda kapipealseid ja lauda laiali, ei puudu muidugi ka hunnik musti nõusid, salvrätiku nutsakaid, saiapuru jms huvitavad. Lõpuks sain selle seapesa korda ja kuna eilse pärast olid ikkagi väiksed süümekad, siis tegin veidi trenni. 20 minutit intensiivset HIIT trenni, palju hüppeid, väga palju hüppeid. Pulsikella sõnul kulutas see kargamine 170 kalorit. Ei midagi ulmeliselt palju, aga rohkem kui see, kui ma niisama arvuti taga oleks passinud.

Siis ärkas juba Mammu ja tegin meile lõunasööki soojaks. Kaalusin endale täpselt 200 grammise lasanje portsu. Seda ei olnud peale vaadates üldse palju, Mammu sai umbes sama suure tüki. Kõrvale tegin ühe suure tassi kaselehe teed. On mul neid teesid veel raseduse ajast alles, peaks siis ära kasutama. Lasanjet sõin ainult tänu sellele, et ma teadsin, et ma lähen üsna varsti pärast lõunasööki kõndimistiirule ja muud lihtsalt ei olnud.

Kõndisime 7.4 kilomeetrit ja sinna sisse jäi ka poetiir, kus ma pidin ühe käega rasket vankrit lükkama ja teises käes rasket korvi tassima. Pulsikella andmetel kulutasin hommikuse trenni ja jalutuskäiguga kokku 1061 kalorit. Ma väga loodan, et mu kell loeb neid õigesti. Kõnd oli üsna tempokas ja sinna sisse jäi ka offroad ja üks hiiglaslik mägi. Igatahes, kui esialgne plaan oli veel õhtul ka jõusaali minna, siis sinna ma lähen parem homme. Jalad on tänasest üsna kanged ja valusad. Üle pingutada ka ei tasu.

Aga peale trenni tegin endale veidi süüa – 1 väike banaan ära viilutatult ,4-5 suuremat maasikat, mõned kreeka pähklid ja paar supilusikat kreeka jogurtit ka. Mammuga kahepeale sõime hiljem eilset Liisa kooki, pidi jube tervislik olema, panime veidi maasika toormoosi ka peale ja siis sõin veel ühe seemneleiva juustu, salati ja kurgiga. Ja kõige selle juurde üks suur tass peterselliteed. Ahjaa, 3 tk 90% tumedat šokolaadi.

Kõht on nüüd täis, keha mõnusalt valus, tahaks nüüd täiega magama minna.

– – –

Jaaaa me läksimegi magama. Magasime kohe mitu tundi, ärgates oli nii uimane olla ja selline tunne, nagu oleks veel rohkem väsinud, kui enne.

Aga kuna minu õhtu alles algab, siis tegin tüki lasnjet soojaks ja veel suure tassi kohvi endale. Pole just küll kõige tervislikum mõte, aga mind ootab ees mitu tundi lõputöö parandusi, koristamist ja muid tegemisi. Öeldakse ju, et viimane söök oleks 3-4 tundi enne magamaminekut. Ma tõenäoliselt alles 1 aeg alles magama jõuan, et peaks okei olema 🙂

Lisa kommentaar

