Riided Hiinast – Ootused ja reaalsus

Lubasin näidata ja siin nad nüüd on. Otsisin üles enamus enda Hiinamaalt tellitud riided ja pildistasin asjad üles, et Teilegi näidata, millised on olnud mu ootused ja mis ma lõpuks sealt saanud olen.

Esimene kleit siis originaalis peaks välja nägema selline (ei lase sealt pilti kahjuks kopeerida): Ja tegelikkuses näeb kleit välja selline:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Minu arvates on kleit originaalis isegi ilusam. Need ostu pildid on kuidagi nii ära hägustatud, et ei saa mustrist eriti aimugi. Materjal on ka reaalselt palju mõnusam ja raskem, kleit ei paista läbi ja saab soovi korral kanda kord pikemat, kord lühemat poolt ees, täpselt nii nagu endale meeldib ja sobib. Pikkuselt on ka paras ( olen ise 165 ja rõivasuurus 40 ). Tegelikult tellisin ma ka selle kleidi siit, aga praegu on see sealt juba otsas.

Teine asi on see imeline mantel. Tootefotol nägi ta välja selline. Ning minu seljas siis selline.

must mantel                OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Järgmisena mu imelised suvesallid. Tellisin ma need siit. Välja pidid nad nägema sellised (samasugune roosa on teine):
Ja mina sain kätte sellise:

roheline sall         PicMonkey Collage

 Roosa sall aga selline: 2

 Olen mõlemaga väga rahul. Kvaliteet on hea, materjal mõnus kerge ja pehme, kusagilt otsast auguline ega hargnenud ei ole, mis sest, et ma neid juba üle 2 aasta kasutanud olen. Neid on hea randa kaasa võtta, piisavalt suured, et terve keha ära katta, saab niisama sallina kasutada, turbaniks pähe siduda, nende peal päevitada – võimalusi on mitmeid.

Nüüd siis jälle kord ühe kleidi käes. Selle sain alles hiljuti kätte. Originaalis pidi ta välja nägema selline. Mina tellisin omale beeži värvi ning minu seljas näeb see kleit välja selline 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA      OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jällegi saan rahul olla. Ei hargne kusagilt otsast, materjal on sama mõnus ja raske, nagu esimesel kleidilgi. Ülevalt on rinna osa väga veniv, kleiti saab kanda ka seelikuna. Kuigi ma tean, et taolise lõikega kleidid ei istu mu seljas just kõige paremini, on need siiski ülimalt mugavad ja aeg-ajalt maksab mugavus ka midagi. Oma koduaias võin sellises ringi lipata ju küll 🙂

Nii, nüüd on järg käes boolerol. Sain ma selle siit ning toote pilt ise nägi välja selline:
Mina tellisin virsiku värvi boolero ja minu seljas on ta selline:

boolero     OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Tegumoelt on üsna üks-ühele tootepildiga. Materjal on mõnusalt pehme ning kerge, suvise kleidi peale ülimugav peale panna.

Veel meeldib mulle väga see jakk. Pildil näeb ta välja selline:
Ja minu seljas selline:

hiina jakk          OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Jakk on hästi venivast materjalist, pehme ja ilus ka. Keskel on ka väike haak-kinnitus, aga lahtiselt kandes on ta isegi mõnusam minu meelest. Järjekordne täppi pandud interneti ost.

Edasi on järjekord selle roosa pluusi käes.

Pildi pealt nägi ta välja selline:

roosa pusa      Ja minu seljas on ta selline: roosoo

Ignoreerige sangasid, ma juba tegelen nendega.. Pluus ise on muidu õhemast materjalist, ma ise tellides lootsin, et ta pigem on nagu soe pusa. Pitsi osa väga meeldib, annab mõnusa värvilise alguse päevale. Tellisin endale ka sellise kollase. Või no tahtsin halli, tuli kollane.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
  Nii, ma ei tea küll mida ma mõtlesin, kui endale selle pluusi tellisin. Aga kohale see mulle tuli ja pildil oli ta selline.

valge pluus

Ja minu seljas näeb see pluus välja nii. Kaelaauk on kohutavalt väike, vähemalt minu hiiglasliku pea jaoks (mis tegelikult ei ole üldse suur). Pluus paistab läbi, ehk selle kandmiseks peab all ikka üsna trimmis ja ilus keha olema. Minul jääb ta veel hetkel kappi seda trimmis keha ootama.

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Üks hästi ilus pluuse on veel siin. Pildi peal näeb see peenikesel hiina preilil välja küll kordades parem, kui minu seljas, aga hädaga annab kanda küll. Kindlasti istub see paremini, kui üleliigsetest kilodest lahti saan.

hall pluus       OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Muidu välimuse poolest on ta pildiga üks-ühele, nagu näha on. Materjal on ka kvaliteetne, ma olen seda korduvalt pesnud ja kusagilt otsast ta lagunema pole hakanud.

Ja näitan Mammu kleiti ka. Tellisin selle siit. Pildi peal oli ta selline:
Ja minu Mammu seljas selline:

mammu kleit       _MG_8153

Jällegi pole ühtegi halba sõna öelda. Jätan juba imeliku mulje, et muudkui kiidan kõike, aga ausalt, mingit ülisitta ja lagunevat kraami pole mina kordagi tellides saanud. Kõik on alati nii välimuselt, tegumoelt kui ka materjali poolest olnud üsna üks ühele nende asjadega, mis meil muidu poes müügil. Lihtsalt tellides on võimalik asju kordades soodsamalt saada.

PS: Kõik need asjad on minu enda raha eest ostetud, mitte kingituseks saadud. Näitan lihtsalt lahkelt ette, mis sealt hea hinnaga saada võib 🙂

2 thoughts on “Riided Hiinast – Ootused ja reaalsus

  1. Kõik riided on ilusad ning sellel valgel pikkade varrukatega pluusil pole ka midagi viga, vb sobib valge pitsiga top sinna alla, sobib sulle väga ilusti:)

    • Aitäh sulle! Siiani on jah päris hästi vedanud nende tellimistega. Ühtegi sellist asja, mis kohe ära peaks viskama, ei ole veel saanud õnneks. Loodetavasti ei saa ka. Pakke on nii põnev oodata 🙂

Lisa kommentaar

