20.04 Menüü ja trenn :)

Mina magasin magusalt pea poole poole üheksani, Andres ja Mammu ärkasid juba kuus. Putru täna ei hakanud endale keetma, ei teadnud, kas jõuab trenni ka teha või mitte. Tegin kaks võileiba, seemneleiva, singi, juustu, salati, kurgi ja tomatiga. Nagu ikka. Ja jõin kohvi ka. Nagu ikka. Kui mina toimetasin, hakkas Mammu juba väsima, aga ma üritasin ikka niikaua teda üleval hoida, et ta autos mul ilusti magaks terve tee. Käisime täna üle pika aja sõbrannal külas linnast väljas. Kuna oli mõte üks pikem jalutamistiir teha, võtsin ka suure vankri kaasa ning kodus panin endale trenniriided selga ja oma kõnnikingad jalga.

Liisa juures jõin veel tassi päti kohvi, ilma piimata. Oli üsna harjumatu. Sõin ka ühe sepikupätsi margariini ja singiga, et ikka jalutada jaksaks. Kaasas oli ka pudel vett sidruniga.

Kõndisime viimaks ligi 9 kilomeetrit. Ma küll võtsin pulsikella kaasa, aga ma isegi ei tea miks ma seda ei kasutanud. Arvestades närvikulu, oleks kalorihulk kindlasti suurem olnud. Meil oli kahe unise lapse peale üks lutt. Katastroof. Viimaks saime mõlemad ikka magama, kui ühel oli lutt, siis enda omale andsin süüa, et ta tasa oleks. Nüüd on kõik asjad banaaniga koos, nii riided kui ka vanker. Oh miks ometi.. 😀

Tagasi jõudes tahtis nälg silmanägemise võtta, tegin endale ühe tatragaleti pähklivõi ja banaaniviiludega. Ning muidugi närvide puhkamiseks ka kohvi, seekord piimaga, sain isegi tilga kookose õli sinna sisse. Ilma selleta on kohvil juba nii harjumatu maitse. Kohvi jõin lausa kaks tassi.. Appi, täna jälle kokku juba neli tassi kohvi!

Lõunaks sõime frikadellisuppi ja magustoiduks ühe tüki tervisliku kooki.

Kodus olen nüüd jõudnud ainult pool apelsini süüa. Ma ei tea, mis mind hetkel siin arvuti taga kinni hoiab, peaks hoopis õhtusööki tegema, aga ei viitsi, selleks peab kõik nõud enne ära koristama ja no ma ei viitsi üldse täna seda teha.

Teeks parem teed ja vaataks teki sees keras mingisugust head filmi. Homme jõusaali jälle! 🙂

PS: Kõik kes oskavad, tahavad ja saavad mulle seoses toitumise ja trenniga nõu anda, on oodatud siia kommenteerima. Võtan heameelega teiste kogemustest õppust ja nõuandeid kuulda 🙂

Lisa kommentaar

