18.04

Uni oli hea, läksin tavapärasest varem magama. Uni on väga oluline ka. Ma võisin varasemalt 2-3 aeg veel öösel üleval istuda, sest ma lihtsalt nautisin vaikust ja rahu. Kuid seetõttu olin ma hommikul nagu elav surnud. Ei saanud ei püsti ega silmi lahti, veel vähem midagi kasulikku tehtud. Täna tõusin ka alles siis, kui lapsel juba järgmise une aeg kätte jõudis. Mitte et ta siis magama oleks läinud, et me mehega rahus hommikusööki oleks nautida saanud, kus sa sellega. Ikka oli vaja teha mõttetut draamat ja kisa ning lõpuks kiigutasin ma ta turvahällis magama. Enne pidime muidugi teesklema, et Andres läheb kodust ära, sest millegipärast on nii, et kui ta teab, et keegi on veel kodus, siis ei ole unest juttugi. Eile oli samamoodi. Tegime mehele head aega ja ja laps magas kohe, kui pea patja puudutas. Enne seda karjus lihtsalt mitu tundi, sest no isa ju lubab kõike teha ja annab kergemini järele. Kuigi ta üritab muidugi mitte ja teeb karmi häält ja noh, see on isegi minu jaoks naljakas.

Igatahes, hommikuks tegime me munaputru. Üritasime küll omletti aga pann on vana ja võtab kõik põhja külge kinni, nii et munapuder siis olgu. Sinkitükke lisasime ka. Ma seda ei jaksanudki eriti palju süüa. Jõin kohvi ja vett segamini. Kui ma viimaks lapse magama sain, kiirustasin linna. Enne käisin siin Lasnamäel postkontorist ka veel läbi. Mulle oli pakk! Üks järjekordne hiina ime, mis ma kunagi märtsi alguses tellinud olin. Varsti näitan pilte. Ma isegi olen üsna rahul selle kleidiga.

Linnas jätsin auto A tööjuurde parklasse ja jalutasin kõigepealt toidumaailma, kust ma ostsin Pai smuuti, vee ja ühe banaani. Siis suundusin edasi raamatukokku. Seadsin end taaskord seal puhkenurgas sisse ja asusin kirjutama. Ma kahjuks avastasin alles eile, et lõputöö juhendaja parandustega tagasi saadetud töös oli niipalju kommentaare. Drive neid mulle ei näidanud, alles siis nägin, kui tööd alla laadisin. Oi jah, pool aega parandasin neid ning uut osa väga ei jõudnudki kirjutada. Seal puhkeruumis oli kohvimasin ka. Võtsin ennatlikult mõned sendid kaasa ja kui meeldiv oli mu üllatus, kui nägin, et kohv maksab ainult 30 senti! Oleks ma seda varem teadnud, oleks palju tihedamini seal õppimas käinud. Ja vähe sellest, et kohv nii odav oli, maitses ta ka imeliselt. Kui raamatukogu sulgemisaeg hakkas lähedale jõudma, mõtlesin kiiruga solaariumist läbi käia. Pidin enne minema kreemi ostma ja oma lolli kapsaks kirjutatud kanaajuga ostsin hoopis päevitust soodustava õli naturaalse päikese jaoks. Nojah. Käis ka see. Nii mõnus oli 15 minutit soojas pikutada. Silmad kinni ja täitsa suve tunne. Tahaks nii väga juba päevitada, aga kui kevad kavatseb nii jätkata nagu praegu, ei tule sellest vist midagi välja. Solaariumist auto poole jalutades hakkas mul kõht meeletult valutama, vaevu läbi valu kõndisin parklasse ja sain autosse. Koju sõites oli kõik jube ähmane ja valusähvatused jätkusid ka siis. Õnneks jõudsin kuidagi koju, võtsin kohe riided ära ja lihtsalt pikutasin. Tänu kõhuvalule jäid muud plaanid ära, sealhulgas trenni plaanid, sest ma tõesti tundsin, et kui ma peaks paar korda hüppama, kukub mu sisikond lihtsalt kuskilt otsast välja. Lihased on ka niikuinii eilesest päris valusad. Ehk peale sööki teen laisklooma harjutusi, lihtsalt lesin.

Varsti taipasin, et ehk mängib rolli ka see, et mul on kõht jube tühi. Sõin ju veidi hommikul 8 aeg, siis lõuna aeg banaani ja koju jõudes oli kell juba 4 läbi. Tegin siis ruttu eilset tatart soojaks, lisasin võisilma ning hunniku kurki ja asusin mugima. Varsti jõudsid ka Andres ja Mammu õuest koju. Viimane oli samuti näljane, seega tegin ühe kiire vahepala – põldmarja jogurt kamaga. Läks meile mõlemale väga hästi peale.

Õhtusöögiks keetsin mõnusat kodust kanasuppi. Kõrvale veel üks seemneleivaviil ja oi kui hea. Mammu juba naudib, ta oleks kõik koostisosad hea meelega juba toorelt vist nahka pannud.

Nüüd enne magamaminekut veel üks piparmünditee ja pool õuna  🙂

Vahepeal suure näljaga olin 200 grammi kergem kui hommikul, mis tähendab, et vähem kui kahe nädalaga kaalun kaks kilo vähem. Juhhei.

Lisa kommentaar

