Võtan ennast käsile 8482748896541 korda!

Mitu korda ma seda juba lubanud olen? Palju? Väga palju? Väga väga palju? Õige vastus on LIIGA PALJU!

Eelmisel teisipäeval hakkas meil sõbrannaga “dieet”, ehk enam rämpsu ei söö ja teeme trenni! Hommikul kaalusime ja mõõtsime end ära ja motivatsioon oli kõrge. Käisin veel samal õhtul üle pika aja rulluisutamas, kuid siiski, lõpetasin hiljem šokolaadtahvel pihus. Ma sõin eelmisel nädalal küll kordades vähem magusat, kui siin vahepeal pärast imetamise lõpetamist, aga ikkagi sõin liiga palju. Järgmisel päeval oli mul varbaga kuues operatsioon. Minu varbaküüs ei oska sirgelt kasvada, vaid ka kasvab kaardu naha sisse. Tegemist ei ole ei valede jalanõude, valede pediküürivõttete ja muude selliste asjadega, mis üldjuhul sissekasvanud varbaküünt põhjustab. Siin on tegemist minu sittade geenidega. Vahetasin jälle kirurgi ning pärast lõikust ütles ka tema, et ega garantiid pole, et tagasi ei tule. Küüne äär oli jälle sügavalt naha sees ja kes ei tea, siis see põhjustab põrgupiina. Lõikus ja tuimestavad süstid varbasse on selle naha sisse lõikava küüne tekitatud valu kõrval olematu. Mind küll tahti lauale pikali panna, aga ma eelistasin istuda ja vaadata, mis nad teevad. Ütlesin veel naljaga, et kui nad mulle paar süsti koju kaasa annaks, võin järgmisel korral juba ise lõigata. Kirurg kirjutas välja põletikuvastased valuvaigistid, mida ma kohe apteeki ostma lonkasin. Seal olles tundsin juba, kuidas tuimestava süsti mõju kaob ja õnneks tuli apteeker vastu ja andis mulle kohe seal samas ka klassi vett, et ma saaksin rohu ära võtta. Ja autos hakkas põrgupiin pihta, see oli nii kuradi valus. Mul tehti 3 õmblust, võite ise ette kujutada, et see on valus. Kodus ma juba surin ja nutsin, sest nii valus pole veel kordagi peale lõikust olnud. Kirusin neid tablette, sest valu nad küll ära ei võtnud. Helistasin igaks juhuks veel haiglasse ja uurisin, et ehk võin midagi juurde võtta, sest valu on nii metsik. Paratsetamooli lubati. No pärast seda hakkas vaikselt parem, aga oli ikkagi üsna valus. Kolmapäeva veetsin ilmselgelt tubaselt. Neljapäeval võtsin juba sidemed ära ja vaatasin, et haav polegi midagi nii jubedat. Puhastasin ära ja panin plaastri peale. Julgesin juba ka õue minna, jalutasime kilomeetrikese poodi ja tagasi. Tuul oli kohutavalt vastu ja ma veel lükkasin vankrit ja tassisin last süles. Koju jõudes mõtlesin küll, et ei iial enam. Reedel oli juba veel rohkem ringi käimist, laupäeval samuti. Käisin linnas raamatukogus 3 tundi lõputööd kirjutamas, hiljem veel Ülemistel poodides, 10 aeg otsustasin, et võiks ikkagi peole ka minna. Surusin oma kolme õmblusega jala kontsakinga! Tehke järgi või parem mitte. Seespidine viinaravi mõjus haavale igatahes positiivselt, paraneb palju jõudsamalt kui enne. Pühapäeval siis uimase peaga otsustasin, et aitab logelemisest. Mis sest, et ma kell 5 koju jõudsin ja kell 9 juba ärkama pidin, olin tubli ja keetsin putru ja tegin kohvi, veidi aja pärast ajasin rulluisud jalga ja sõitsin ära 10 kilomeetrit vastutuules. Vahet pole mis suuna ma võtsin, igalt poolt oli tuul vastu. Hiljem tegin veel harjutusi ja võimlesin ning venitasin kodus.

Ehk eilsest hakkas loodetavasti lõpuks see, et ma teen endale selle lubaduse viimast korda. Ma registreerisin end Maijooksule 7 kilomeetrisele ajavõtuga distantsile ja ostsin endale pulsikella. Asi, mille ostule ma olen viimased 3 aastat mõelnud, eriti siis, kui viimati enne rasedust kaalu langetama hakkasin (poole aastaga 86 kg pealt-71 peale). Mais enne jooksu ostan endale ka uued jalanõud ja ehk ka trenniriided. Teadagi, annab see kõik veel motivatsiooni juurde.

Mul on 17. juuni lõpetamine – jah ma plaanin seda teha, hoidke pöialt, et ma oma asjad kõik kirjutatud saan. Ma tahan seda teha end hästi ja rahulolevana tundes ning ilusas kleidis. Ma ei taha hiljem pilte vaadates mõelda, et issand mis vaal, miks ma sinna üldse läksin.

Nii et täna õhtul jooksma. Vahet pole, isegi siis, kui sajab!

Lisa kommentaar

