Veidi minu menüüst

Hommikust sõime kella 7 aeg, tegin putru (kaerahelbe-neljaviljahelbe) piima ja veega, peale maasika toormoosi ning nagu ikka, tass kohvi. Tänu Merje blogile avastasin, et kohvi sisse saab panna ka kookoserasva. Ma ühe purgi olin endale just koju vedanud ja mõtlesingi, mis sellega peale hakata. Korra praadisin sellega liha, aga Andresele see mõte väga ei meeldinud. Nüüd kulubki seda kohvi sisse. Maitseb väga hästi ja seedimisele mõjub imeliselt. Panen seda umbes veerand-pool teelusikatäit. Tänu sellele on ka üks lusikatäis suhkrut kohvist kadunud 🙂

Vahepalaks 10-11 vahel tegin suure tassi piparmündi teed ning kaks võileiba. Jassi seemneleib, väherasvane margariin, kanasink tilliga, lehtsalat, kurk, tomat ja viil juustu kahe leiva peale kokku.

Enne kodust minekut sõin veel kiiruga pool õuna.

Lõunaks tegin kausitäie eelmisel päeval tehtud ühepaja toitu soojaks.

Õhtune vahepala oli 1,5 võileiba – väike saiaviil, peale lahjat margariini ning lõhe ja tilli. Ja üks mõnus kohv. Nämm kohv. Tegin küll 2 võileiba, aga Mammu nõudis oma osa. Jah ma tean, sai, aga no lõhe ei sobi leiva peale. Lihtsalt ei sobi ja kõik. 2 ruutu 80% tumedat šokolaadi.

Õhtul tegin väikse kiirkõnni/jooksutrenni 4 kilomeetrit midagi ja pargis lihasharjutusi ka. Näiteks 200 kõhulihast, kätekõverdusi, kükke, jalatõsteid, venitusi jne.

Kodus veidi puhkasin ja taastasin pulssi, käisin pesus ja tegin siis mõnusa vahepala. 1 praemuna, salatit(kurk, hiina kapsas, tomat), võileib (teraleib, lahja margariini, lehtsalat, tuunikala, tomat, kurk) ja magustoiduks paar ampsu kodujuustu murakamoosiga ning 1 ruut 80% tumedat šokolaadi. Suutsin end talitseta ja ei õginudki tervet tahvlit sisse omale.

Eile oli ka tubli ja magusavaba päev, ma kahjuks ei mäleta, mida ma sõin, aga tean, et tervislikult. Trenni tegin ka.

Mina olen rahul. Aitäh Annele, kes mu enesekindluse ja motivatsiooni taastas. Olin täna lahke ja ostsin omale 3 paari uut pesu ka! 🙂

Lisa kommentaar

