Lemmik muusika

Ma ei olegi siin kunagi muusikast rääkinud.

Ma kuulan üldjuhul muusikat väga seinast seina. Nagu väga väga väga. Kuid siiski, on mul aja jooksul välja kujunenud kindlad lemmikud. Mulle meeldib raskem muusika. Minu jaoks ei ole ta raske, ta on nauditav, sõnumiga, hea meloodiaga ja tal on mõte. Mitte, et jee jee jee, paneme pidu, jee jee jee. Selliste järgi klubis tantsida, miks mitte. Aga vabal ajal ma oma aju sellega ei risusta.

Üheks mu vaieldamatuks lemmikuks on Stone Sour. Ma kuulsin esimest lugu temalt, kui ma veel põhikoolis olin. Ja oi kuidas see mind lummas. Lummas siis ja lummab praegu. Imeline.

Üldjuhul kõik laulud sellelt bändilt meeldivad mulle väga. See on üks veidi rohkem lemmik laul.

Teine bänd, aga kusjuures sama solistiga, mida ma armastan on Slipknot.

Minu meelest ei ole see raske muusika? Minul igatahes hakkab kerge, kui seda kuulata.

Kolmas on lihtsalt laul, kuhu on kombineeritud kaks minu lemmikut.

No ja loomulikult Seether. Ausalt, paremat live bändi annab otsida. See, kuidas see mees laulab on lihtsalt uskumatu.

Ning seda laulan ma oma lapsele. Mulle meeldis see laul juba siis, kui ma ise laps olin.

Lisa kommentaar

