Mis ma ise varasemalt Dresslinkist tellinud olen

Vaatasin just oma tellimuste ajaloost, et esimest korda tellisin sealt lehelt 11.detsember 2012 aastal. Või minu meelest oli see isegi veel varem, aga ta lihtsalt ei näita enam vanemaid tellimusi? Igatahes päris päris ammu aega tagasi juba avastasin mina selle lehe omale. Ma tõesti julgen seda soovitada, sest ma olen ise sealt aastaid juba endale asju ostnud ning pole veel kordagi pettuma pidanud. Mainin ka igaks juhuks ära, et kõik need asjad siin, on mu enda ostetud, ei ole ma mitte kui midagi niisama saanud, et nüüd siis tasuta asju taevani kiidaksin. Ei ole nii 🙂

1. Näiteks on mul olemas see imeline kevadjakk. Mina tellisin endale musta värvi. See on mulle hetkel tsipakene kitsas, sest need hiina mõõdud on nagu nad on. Mul kahjuks ei ole 10. aastase koolipoisi kehaehitust. Aga kui nüüd veidi veel sporti teha ja mõni šokolaad vähem süüa, siis oleks see täitsa paras. Ta läheb tegelikult selga küll ilusti, aga selle kandmiseks ma peaks lihtsalt hommikusöögi vist vahele jätma. Aga proovisin just selga ja kui homme meelest ei lähe, siis teen ka reaalsed pildid asjadest, mis olemas. Sest see mantel on tõesti üliäge. Ma armastan militaarstiilis jakke/mantleid. Need ilusad nööbid annavad just selle õige efekti juurde.

must mantel

2. Kunagi pulmasoengule või ma ei tea mille peale mõeldes, tellisin sealt endale sellise pandla/juukse kaunistuse. Ma just juhuslikult eile sahtlit koristades leidsin selle ka üles. Ilus on ta küll, aga pulmasoengus see siiski kasutust ei leidnud.

kroon

3. Seda armsakest mul kahjuks enam praegu alles ei ole – läks kunagi kolimise käigus kaotsi, aga ta oli üks mu lemmikutest. Sinna mahtusid kõik hädavajalikud asjad sisse ära (telefon, rahakott, võtmed, salvrätikud, huulepulk, peegel, nätsupakk). Kuigi ta oli mõõtmetelt imepisike ja kerge, siis mahutas ta väga palju. Ei maksa ta ka nagu erilist midagi. Vist tellin selle uuesti. Väga mugav oli kasutada.

pisike käekott

Ma tellisin sealt kunagi väga palju erinevas suuruses ja värvides neete, mida riietele/vöödele/kuhuiganesveel saab kinnitada. Kahjuks neid seal lehel alles ei ole enam, nii et ma ei saa näidata, millised nad pildi peal olid. Aga kätte sain ma üks-ühele samasugused. On isegi kusagil alles veel need. Hinnavahe võrreldes sellega, kui ma oleks endale Eestist neid ostnud, tuli ligi kümnekordne. Tol ajal oli mul neid hädast vaja. Ma isegi ei tea, kas ma nendega ka midagi reaalselt tegin. Vist kaunistasin paar kindapaari ära.

4. See sall! Mul on neist roheline ja roosa olemas. Armastan neid. Olid mul mõlemad ka pulmareisil kaasas. Nad on nii suured, et sain neid vabalt kleidina kasutada. Väga väga ilusad ja kvaliteetsed, seetõttu ma teise ka juurde tellisin. Vaieldamatud lemmikud. Kui üles leian, siis panen reaalsed pildid ka juurde.

roheline sall

5. See silmalainer on mul nüüd küll hetkeks juba otsas, aga ta oli üli armsas pakendis ja püsis väga hästi peal.

lainer

Nii kahju, väga paljud head asjad, mida ma sealt tellinud olen, on hetkeks juba müügilt kadunud 😦

6. Näiteks see ilus käevõru. Mul oli selline kuldne. Ma ei teagi, kus ta mul sai. Hetkel seda enam mu ehtekarbis kahjuks pole. Kui saaks, siis telliksin uuesti. Ma olen väga asjadesse kiinduv inimene õnneks või kahjuks. Kuna ma leian endale üsna harva midagi, mis mulle tõesti väga meeldib, siis üritan neid võimalikult kaua enda ligi hoida. Ja kui võimalus, siis ostan teine kord samasuguse asemele. Selle käevõruga oleks ka nii. Kui saaks, ostaks kindlasti uuesti.

käevõru

7. Olemas ja armastan seda. Käin sellega üldjuhul peol. Mahutab kõik vajaliku endasse ära. See kott on mind juba väga pikka aega ustavalt teeninud. Kiidan kahe käega!

rahakott

8. See suur kamm on mul maal saunas. Ma üldjuhul kammin pärast juuksemaski oma juuksed sellega läbi, et need hiljem pusas ei oleks.

suur kamm

9. Häbi küll tunnistada, aga need püksid ootavad mul siiamaani alles pakendis, sest need ei lähe mulle hetkel jalga. Küll ma neid kunagi kannan. Mul olid sellised mustad ka, aga need ma täitsa oma süü läbi tegin jalga proovides katki. No ei ole vaja end pressida sinna, kuhu ei mahu.

püksid

10. Mul on selline booleroo, aga küll virsiku toonis. Ei tea, miks enam sellist värvi müügil pole. Aga sellega olen väga rahul, mõnus pehme ja kerge materjal. Suvel nii mõnus kleidi peale selga panna. Sellest saan ka päris pildi millalgi juurde lisada.

boolero

11. Selline roosa oli mul ka. Kasutasin seda veepudeli hoidjana, kui rulluisutamas käisin. Kahjuks mantel andis sellele värvi ja ma ei saanudki seda enam puhtaks ja viskasin lõpuks minema. Aga muidu väga armas kott. Värvivalik on ka meeletu.

käekott

12. See valge kott oli üks-ühele pildiga samasugune. Aga kuna ta oli minu soovide jaoks liiga pisikene, siis müüsin ma selle edasi. Ostja jäi igatahes väga rahule 🙂

valge kott

13. MU LEMMIK! Aga kahjuks ta sai minukäes nii kõvasti vatti, et see suur sang tuli küljest ära. Või no need kinnitused koti küljest, kuhu see suur sang käis. Muidu imeline. Mahutas terve universumitäie asju enda sisse. Minu asjad ja lapse asjad ka veel. Kindlasti mõtlen selle uuestitellimisele.

must kott

14. Sellel rahakotil ei olnud ka midagi viga. Ma enda lollusest toppisin selle liiga kaarte täis ja lõpuks kaarditaskud andsid lihtsalt järele. Aga arvestades hinna-kvaliteedi suhet, siis sain ma seda siiski päris pikka aega kasutada. Kel meeldib vaheldus ja tihti asju vahetada, siis soovitan küll soojalt.

rahakott2

15. See roosa pluus on mul ka olemas. Ta on küll päris õhuke, ma alguses lootsin, et see on pigem midagi pusa sarnast, aga ilus on ta küll. Läheb isegi minusugusele ilusti selga. Sellest saan ka hiljem päris pildi lisada.

roosa pusa

16. Vannimänguasjad Mammule. Mõnusad pisikesed, et väike laps saab neid kätte võtta. Piiksuvad väga vahvalt. Kuna neid on pakis päris palju, siis pooled viisime maale sauna, et ka seal lõbus vannis oleks käia. Meie oleme väga rahul.

vannimänguasjad

17. Sellest valgest pluusist ma ootasin küll veidi enamat, aga eks ta näekski saledama inimese seljas korduvalt parem välja. Muidu on ta pildiga üks-ühele, kellele meeldib, siis soovitan tellida küll. Saan ka sellest hiljem päris pildi juurde lisada.

valge pluus

18. KIIDAN! Mulle see pluus väga meeldib. Mõnus materjal ja seljas väga äge. Ka sellest saan päris pildi hiljem juurde lisada, kuigi ta tõesti on üks-ühele tootefotoga.

hall pluus

19. Seda käevõru komplekti on mul lausa kahes toonis – valge ja türkiis. Saab erinevalt kombineerida ja kanda. Hinna kohta ajavad oma asja ära küll. Ma olen täpselt samasuguseid kusjuures H&A ehtepoes näinud, muidugi küll kolmekordse hinnavahega. Ka neist saan hiljem päris pildid lisada, kuigi ka need on tootefotodele väga sarnased.

KÄEVÕRU2

20. See suur must kott oli samuti tootefotoga üks ühele, kuid ma müüsin selle koti maha. Ei olnud päris see, mis ma ootasin. Muidu oli ilus ja väga mahukas.

suur must kott

21. Kleit Mammule. Imearmas. Kes mäletab, siis see oli ka tema sünnipäeval tal seljas. Tsipakene küll suur veel, aga küll ta kasvab, saabki pikemalt kanda. Mulle see igatahes väga meeldib.

mammu kleit

Nagu näha, siis see leht ei ole mulle sugugi võõras. Olen sealt juba aastaid endale asju ostnud, mis igapäevaselt kasutuses on. Kahjuks on osad asjad juba müügist kadunud. Ka ei näita ta kõiki mu tellimusi, sest neid asju on tegelikult veel rohkem! Katsun need homme kodu pealt üles leida ja üles pildistada, sest ma olen saanud sealt ka kaks imeilusat värvilist tuunikat, mis on alati palju komplimente saanud ning ühe ilusa kirju suvekleidi ja meremehestiilis jaki. Tõesti nii kahju, et neid enam seal ei ole.

Hetkel ootan sealt pakki kahe pluusi ja ühtede bikiinidega, mida kommentaarides väga kiideti. Loodan, et siis on ka sama ilusad ja kvaliteetsed, kui lubatakse.

Homme võtan mehel natist kinni ja lasen tal siis mõningatest asjadest pildid teha. Pole üldse kuidagi ammu pilte teinud. Ehk saan lapse ka paarile fotole. Tundub küll utoopilise lootusena, sest ta liigub nagu ninja ning üldjuhul on iga pildi peal juba udune või kaadrist väljas. Aga loll on see, kes ei ürita 🙂

5 thoughts on “Mis ma ise varasemalt Dresslinkist tellinud olen

    • Seal sõltub see saatmise kulu kauba kaalust – mida suurem ja raskem on asi ise, seda rohkem maksab saatmine. Kuid ma soovitan näiteks võrrelda, et lisa seal asjad korvi ja vaata, mis seal koos postikuluga hind tuleb ning siis vaata näiteks, mis ta aliexpressis maksab. Kaup on üldjuhul sama, aga ma olen dresslinkist koos postikuluga saanud ikka mitu korda odavamalt asjad, kui nad üldjuhul mujal on 🙂

Lisa kommentaar

