Wish List from Dresslink.com

Ma mõtlesin, et proovin ka. Üks hiina leht http://www.dresslink.com/, kust ma juba aastaid kõiksugu kraami olen tellinud ning neile oma tuttavate seas juba ammu tasuta reklaami olen teinud, pakkus välja, et võiks koostööd teha. Ma siis üritan. Kasvõi üheks korraks. See tundub kõik üsna keeruline.

Praegu peaksin ma tegema oma soovilisti (mitte, et ma neid asju siis kohe endale saaks, pole tarvis muretseda, ei saa ma midagi).

Aga kolasin seal lehel siis ringi, ning silma jäid mulle sellised asjad.

PicMonkey Collage.jpg wishlist

1. Näiteks meeldib mulle väga see must käekott. Mõnus ja klassikaline. Tundub päris mahukas ka, kuigi mõõtudelt ei ole ta just eriti suur.

2. See jakk näeb imearmas välja. Kuna meie kevad/suvi ei ole just eriti soe, kuluks taoline ära küll.

3. Siit meeldib mulle see kollane pluus.

4. Seda telki vaatasin Mammule juba mitu kuud tagasi, aga ma pole veel siiani suutnud ära otsustada, kas seda oleks mõtet osta. Maal aias oleks seal jällegi hea mängida. Kuna see nii hops-lahti-hops-kokku käib, siis saaks seda ka randa kaasa võtta ning seal kuuma päikese eest peidus olla. Ma tean, et meil maksab poodides see telk 4 korda rohkem, kui seal lehel. Kommentaarid on telgil igatahes väga head, nende sõnul väga kvaliteetne ja mahukas 🙂

5. Ära kuluks ka üks selline klassikaline värviline jakk.

6. Ja viimasena üks armas kleidike ka Mammule. See sobiks nii hästi suvisele fotosessioonile selga talle.

Sain ka tellida 3 toodet katsetamiseks. Kui kogu see asi õnnestub, siis ehk juba kuu pärast saan näidata, kas ja mida sealt mõtet on osta. Varsti teen ka ühe postituse kõikidest nendest asjadest, mida ma sealt lehelt aastate jooksul tellinud olen, ning mis mul siiamaani igapäevaselt kasutuses on ja mis ülihead välja näevad. Ausalt, mul ei ole olnud selle lehe kaubaga mitte kunagi mitte ühtegi probleemi. Kõik asjad on alati õigeaegselt kohal ning ka kvaliteet on täpselt sama, mis meil muidu poodides. Ei parem ega kehvem. Täitsa kantav kraam.

Lisa kommentaar

