Kuramuse usuhullud

NB: Väga vihane ja tsensuurimata tekst.

Ütlen ausalt, et kui see jutt siin isegi kellegi au, usu või ma ei tea mille veel pihta käib, siis mind absoluutselt ei huvita.

Ma olen kunagi lapsena sunniviisiliselt ristitud. Kui ma olin umbes 2? Ma tean niipalju, et seda tehti mu vanavanemate survel, mu emal oli ükskõik ja isa oli vastu. Vend õnneks pääses, isa pani oma sõna viimaks maksma. Ja sellest ristimisest on video ja pildid, kus on näha, et ka mina olen vastu. Terve kiriku ja lastekarja peale olin ma ainus, kes täiest kõrist röökis. Kui ma peaks seda sunniviisiliselt praeguses vanuses tegema, röögiks ma samamoodi.

Palun, uskuge mida te tahate, uskuge või päkapikke, aga milleks seda teistele peale suruda ja kuulutada ja levitada ja mida veel. Milleks? Uskuge omaette. Minu tutvusringkonnas on mitmeid usklikke, kes käivad kirikus, usuvadki Jumalat ja loevad Piiblit. Aga nad ei suru seda teistele peale! Nii ei ole mul selle vastu midagi. Iga inimese enda asi.

Alles hiljuti sain end ühes grupis seaks vihastada, sest tuleb üks tädike kiitma, kuidas tema on Looja enda poolt saadetud absoluutse tõe kuulutaja, ja kõik peaksid nüüd temaga kuskil IKS kohas kokku saama, et koos palvetada ja salaja lambatallesid ohverdada ja mida veel, sest tolle suur Jumal nii tahab ja kui tema tahab, siis nii ongi õige ja kõik peaksid nüüd nii tegema, nagu tema ütleb.

Ja nüüd lugu Pealtnägijas, kus naisel oli valida, kas tema lapse elu või kuradi usuhulludest kogukond, kes ta sellepärast välja viskab enda keskist, et tema oma lapse elu otsustas päästa.

Ühesõnaga kõik kuradi usuhullud, kes seda teistele peale suruvad, võivad end põlema panna. Vot nii vihaseks te mind ajategi. Kes laseb lasteaiatäie lapsi õhku, sest mingi kuradi raamat lubab talle priipääset taevasse, et 70 neitsit lõhki keppida, kes kukutab lennukeid alla, kes paneb lapsi ja naisi elusast peast põlema ja vägistab veel hiljem laibad ära ka, sest tema USUB! Põlema pange end usuhullud. PÕLEMA!

Ma vihkan religiooni kui sellist. Ma ei saa aru, kas inimesed tõesti siis ise nii valesti seda tõlgendavad, et selliseid õudseid tegusid korda saadavad, või on see lihtsalt vabandus, et käituda nagu kuradi loom? Lööd kellegi maha ja hiljem ütled, et noh vabandust, mu usk on selline ja elad edasi nagu lilleke muiste.

Ma austan Eesti muistseid uskumisi, loodus on püha, loomad on pühad, inimesed on pühad. Ära tapa, vägista, lõhu nagu lollakas. Ja siis tulid ka meie maale suured usuhullud oma usku peale suruma, sest no kõik peavad ju uskuma. KÕIK. Mida uskuma?

Miks on praegu sõjad? USU PÄRAST.

Uskuge umbe end, kuradi värdjad. Aga uskuge omaette!

Lisa kommentaar

